9 Nisan 2015 Perşembe

1 YIL SONRA BUGÜN 09/04/2016







                  Herkese merhaba                                    
                Son 1 senedir herhangi bir kozmetik ürünü satın almadan önce onu internetten bi araştırmaya başlamıştım. Ama pek çok kişinin bunu blog şeklinde çok çok güzel yaptıklarını gördüm. Çok ama çok hoşuma gitti. Ben de yapabilirmiyim diye düştüm bir yola :) bakalım nasıl olacak ben de merak ediyorum :) Ama gerçekten şuan her şey çok zor geliyor bana. Bloğu olan herkese kolaylıklar ve başarılar diliyorum.. Umarım zaman içinde benim de bloğum şekillenir ve sevilmeye başlar.. Çekilişlerim katkılarım ve meslek gereği (psikoloğum ya) ürünlere herkesten farklı psikolojik olarak yaklaşımım da olacaktır kim bilir.. Sevgiyle kalın.. (resim alıntıdır) kozmetikpsikolojisi :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun uzun soluklu paylaşımlar dilerim ♥ Blogunu takibe aldım benim kozmetik bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim çok incesiniz. Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalarrr yeni blogunuza destek olayim dedim takipteyimm.:):)
    Benimde blogum var beklerim
    http://kapsonunkalemi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederimm bloğunuzu takipteyim ben de :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar bloğunuzu çok sevdim ve takibe aldım açıkcası benim hayalim olan mesleği yapıyorsunuz bu nedenle birazcık kıskandım doğrusu:) benimde bloğum var yeni açtım eğer takibe alırsanız gerçekten çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. öylemi belki ilerde sizde psikolog olursunuz bilmiyorum öğrencimisiniz şuan ama.. Bu arada bloğunuzun linkini yollarsanız seve seve gelirim tabi :)

      Sil
  6. http://gizemgkirmaz.blogspot.com.tr/ bloğumun linki. şuan üniversite hazırlık öğrencisiyim yazın tercihlerimi yapacağım dilerim meslektaş olabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah istediğin gibi olur canım kolay gelsin şimdiden, bloğuna geliyorum :)

      Sil