26 Nisan 2015 Pazar

Head & Shoulders Badem Yağlı Şampuan


Herkese Merhaba :)
             Kendimi bildim bileli hep uzun saçlarım olmuştur. Çünkü uzun saçla pek çok değişik saç stili yapabiliyorum aslında uzun saçın kendime yakıştığını düşünüyorum. Annelerimiz her ne kadar saçlarımız uzunken; ''kızım kestir şu saçlarını daha ne kadar uzayacak'' ya da her banyodan sonra '' kuruttun mu o saçlarını '' diye söylense, ''sinüzit olacaksın bak'' gibi laflar işitsek de saçlarım hep uzun oldu..
             Ee tabi uzun saçarın bakımı da bir hayli zor sürekli at kuyruğu veya topuz yapsak saç diplerimiz hava almıyor bu yüzden kepek problemi yaşayabiliyoruz sürekli sprey jöle wax vs kullansak bu kezde başka problemler oluşabiliyor. Bence saçlarımızın temiz olmasının yanı sıra bakımlı olması da çok gerekli..
             Ben uzun zamandır farklı farklı markaların şampuanlarını denedim ve her defasında iki veya üçüncü yıkamada kepek problemi ya da saçlarımın ahenginde bir tuhaflıkla karşılaştım. Sonra tesadüfen Head&Shoulders'ın Badem Yağlı Şampuanını aldım pek de umudum yoktu ama ilk yıkamada saçlarıma sanırım bu iyi gelecek diye düşündüm ve o gün bugündür bu şampuanı kullanıyorum ve gayet sağlıklı saçlara sahip olduğumu düşünüyorum. Düşünüyorum çünkü çevremdekiler de her defasında aynı şeyi söylüyorlar maşallah diyeyim :)

Badem Yağlı


Şampuan Bademli 


Özellikleri:
Şampuan kuru saç ve saç derisi için nemlendirici bakım sağlayan badem yağı içermekte.
İçerisinde badem yağı olduğundan kullanmadan önce bir kaç sefer çalkalamak gerekmekte :)
Actizinc formülü kepek oluşumunun sebepleriyle etkin bir şekilde savaşıyor.
Düzenli kullanıldığında kepekleri önlemeye yardımcı oluyor.
Ph dengeli olduğundan günlük kullanıma uygundur.
600 ml

Tavsiyeler: 
Saçlarımızı mümkün olduğunca her gün değil ama en geç 3-4 günde bir yıkamalıyız, bazı saç tipleri yağlı olabiliyor yıkandığı günün akşamı gene yağlanıyor ve tekrar kişi yıkama ihtiyacı hissediyor. Genelde böyle söyleyen arkadaşlar saçlarının geç uzadığından da yakınırlar.. Sebebi şu ki saçlarımızın ph dengesi her gün yıkandığında bozulmaya başlar ve saçlar daha çabuk yağlanır. Bu yüzden her gün değil gün aşırı hatta 3 günde bir yıkamak idealdir. Saçlarımızı ne çok sıcak ne de çok soğuk suyla yıkamamalıyız. Çünkü sıcak su saç derisinin kavlamasına neden olacağından kepek problemi başlamaya, soğuk suysa saç derisinin yeterli temizlenmemesine neden olur. 2 kere şampuanlamak ve 2. şampuanı bir miktar saçlarımızda iki-üç dakika kadar bekletmek gerekmektedir. Saçlarımızı kesinlikle duş esnasında taramamalı yıkadıktan sonra havluyla nemini iyice aldıktan sonra taramalıyız çünkü ıslak saç tarandığında çok fazla saç kayetmemize sebep olur. Kurutma ise ben Loreal in Extraordinary yağını sürüp kendi hallerine kurumaya bırakırım çoğu zaman..



Tekrar görüşmek dileğiyle ♥
Kozmetik Psikolojisi


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

33 yorum:

  1. Ah 3 gün bekleyebilsek keşke ama özellikle hergün dışarı çıkmak zorunda olanlar için yağlı saçla beklemek işkence oluyor o yüzden en son iki günde bir de karar kildim ben :) sampuan gerçekten sac derisi kuru olanlar icin iyi bir alternatif ama benim gibi yagli saclaea agir geliyor bi ara kullanmıştım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sanırım 10 tane şampuan değiştirmişimdir abartısız :)) en sonunda bu iyi gelince yazayım dedim :))

      Sil
  2. Bana söylenen genelde babam oluyor uzat kızım saçlarını sakın kestirme diyen de annem :) head& shoulders'ı saçımda kepeklenme problemi old zaman kullanıyorum gerçktende işe yarıyor.bu şampuanı hiç denemedim ama elbet denerim o kadar çok marka değiştiriyorum ki :) şimdi bana sorduğun soruya geliyim ;)) yapacağın şey çok basit fikrimühimin sitesine girip üye olman yeterli onlar snn ilgi alanına göre anket yaptırıyor ve etkinliğe katılıyorsun ;) hepsi bu umarım yardımım dokunur sende faydalanırsın tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bir üye olayım o vakit :))

      Sil
  3. Sürekli şampuan değiştirsem de gerçekten güzel bu markanın şampuanları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çeşit çeşit şampuanlarım olsun hep değiştirim istiyorum ama sadece istiyorum :(

      Sil
  4. Merhaba blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım banada bekliyorum. Sevgilerle...

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. guzel bir sampuanmıs zaten bademyagı normaldede saclara cok faydalı bir yağ, iyi gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım saçlarım sanki daha hızlı uzuyor gibi geldi :)

      Sil
  6. kepek sorununuz için minik bir öneride bulunayım diye geldim :))
    http://buraliolmayanlarlokali.blogspot.com.tr/2014/09/doa-kozmetik-yagl-ve-kepekli-sac-derisi.html#more

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım eğer sorunum tekrarlarsa mutlaka kullanıcam :)

      Sil
  7. İyi günlerde kullanın.Ben de kullanıyorum ,oldukça memnun kaldım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bende hayli memnunum

      Sil
  8. Paylaşım için teşekkürler pek tercih etmediğim bir markaydı ama bilgilenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok güzel bir marka sanırım dönüp dönüp bu markaya geliyorum şimdi elmalısını kullanıyorum yakında onu da tanıtacağım burada :)

      Sil
  9. Bende bir ara bunu aldım ve hakikaten hoşuma gitti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım kepek şampuanlarının içinde en iyisi bu :)

      Sil
  10. Sac dökûlmesine iyi geliyormu /)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçları içeriğindeki bademle beslemekte kepeğe iyi gelmekte dökülme konusunda bana iyi gelmişti ama sizde etkisi nasıl olur bilemiyorum ..

      Sil
    2. Peki sampuanin içine eksra badem yağı karistirabilirmiyiz iyi olur diye düşünüyorum bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz

      Sil
  11. Ben kullandim bunu zaten onceden ama saclarim dökûlmeye basladi napmam lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şampuanı kullanınca mı dökülmeye başladı?

      Sil
  12. Simdi benim saclarim dökülüyo badem yagli sampuani aldim kullaniyorum saclarim cok cansiz kuru ölü gbi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçların ne kadar dökülüyor ve dermatoloji uzmanına hiç gittin mi?

      Sil
  13. I`ve tried some H&S products and like them.
    I love ur blog!
    I`m already urs subscriber. Please, join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much, i visit your page right now:D

      Sil
  14. Ya bende aloe vera olanı varmış onu aldım nasıl açıklarım bilmiyorum ama hani saçınızı yıkadığınızda elinizi atınca size temiz olduğunu hissettiren bir ses çıkarya o ses saç uçlarımda çıkıyor ama saç diplerimde çıkmıyor. Çok sinir oldum sanki bana yağlıymış gibi hissetiriyor. Bu ikinci yıkayışım hemen yıkadığım için kurulduğunda yağlı mı anlamadım sizde de öyle oluyor mu? Umarım derdimi anlamışsınızdır.

    YanıtlaSil
  15. Ekstra nemlendirici bakim şampuanı erkeklerde kullanabiliyo mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki şampuanı içine eksra badem yağı koyabilir miyiz yani bu konuda ne düşünüyorsun

      Sil
    2. Peki şampuanı içine eksra badem yağı koyabilir miyiz yani bu konuda ne düşünüyorsun

      Sil