17 Nisan 2015 Cuma

Pastel (Spring Blush-On) Allık

Herkese merhaba :)
Bugün tanıtacağım ürün bir allık :) Pastel'in 15 numaralı spring blush-on allığı. Bahar günlerinde yanaklarınızın şeftali tonlarında tatlı mı tatlı durmasını istiyorsanız denemeye değer diye düşünüyorum. Çünkü ben kullandım ve şuan kendisinden hayli memnunum. Çabuk terleyen ya da makyajı bozulan biri değilim bu yüzden 5-6 saat yüzümde kalıyor. Esmer ve kumrallara daha çok yakışacağını düşünüyorum, nedense sarışınlara pembe alt tonlu allıkları yakıştırıyorum

Pastel Allık

Allık
                                                                                         
    + ve - Yönleri:
 +Pigment
 +Kalıcılığı
 +Çok şirin aynalı bir kutusu olması
 +Fiyatı (9 TL)
 +En arkasına üretim ve son kullanma tarihini yazmış olmaları
 - Eh birazcık tozutuyor ama abartacak kadar değil :) yarım artı aslında :)
 - eksi negatif olumsuz bir yanını göremedim
                                                                                                                 
Pastel Spring Blush On


Tekrar görüşmek dileğiyle
Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 yorum:

  1. Sen çağırısında ben gelmezmiyim bu allığa bir rastlayıpta alamadım çok merak ediyorum aslında çok cici görünüyor:))

    YanıtlaSil
  2. merhabaa iadei ziyarete geldim ve seni takibe aldım :) teşekkür ederim takip ettiğin için :)

    YanıtlaSil
  3. http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2015/04/tagdudak-urunleri-yeni-akm.html?showComment=1429539503891#c6244552910009245344 ayy hadi katılsana sendee=))

    YanıtlaSil
  4. rengine bayıldım, bu tondaki allıklara bayılıyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu bitince the balmın allığını almayı düşünüyorum :)

      Sil
  5. Renk çok güzelmiş. Fiyatı da uygun, e daha ne olsun :)

    YanıtlaSil