23 Mayıs 2015 Cumartesi

Avene Cleanance Lotion-Toner vs Essence Pureskin Sivilce Karşıtı Pudralı Tonik Karşılaştırması

İkisi de tonik ikisi de pudralı tek farkı fiyatları =)
Merhaba herkese,
        Karma cilt tipim olduğundan ve akne problemi yaşadığımdan daha evvel bahsetmiştim. Cilt bakımıma çok dikkat ediyorum. Özellikle gün bitince temizlemeye... Bunun için makyajımı çıkardıktan ve yüzümü köpüren bir jelle temizledikten sonra tonik kullanmayı hiç ihmal etmiyorum. Sürekli matlık arayışında olduğumdan ve yüzümde parlama ve fazla yağ olmasını istemediğimden mat görünüm sağlayan ürünler beni ayrı bir cezbediyor. Bu yüzden Avene Cleanance Lotion-Toner defalarca kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün olmuştur. Daha sonra tesadüfen Essence Pureskin Sivilce Karşıtı Toniği gördüm ve ona bir şans vermek istedim. Memnun kaldım mı kalmadım mı okumaya devam ederek görelim..

pudralı tonik


         Avene tonik ve Essence toniği karşılaştırmaya başladığımızda ikisi de 200 ml ikisinin içinde de pudra var. İkisi de önce bir kaç defa çalkalamamızı gerektiriyor; çünkü pudra dibe çöktüğünden çalkalayıp homejen bir karışım oluşturmamız gerekiyor sonra bir parça pamuğa dökerek cildimize uygulamamız gerekiyor. Pudra cildimizdeki fazla sebumu emiyor ve mat bir görünüm sağlıyor. 
            Avene tonik Fransa'da üretilmiş. Dermatologlar tarafından, hassas ciltler içinde uygun olduğu ispatlanmış. Hipoalerjenik, yani minumum alerji riski ile üretilmiş. Kapağını çeviriyorsunuz ve ürünü kullanmaya başlıyorsunuz.
            Essence tonik ise Polonya'da üretilmiş.Sivilce ve siyah noktaları azaltıp yeni kusurların oluşmasını engeller, cildi arındırır ve mataştırır diyor. Dermatologlar tarafından bu üründe onaylanmış.
           İki ürünü de düzenli olarak 3 aydan fazla kullandım ve etkileri bakımından aralarında hiçbir fark görmedim. Bu yüzden neden daha fazla ödeyeyeim diyorum ve Essence Pudralı Toniği stokluyorum.. Çünkü Avene indirimle 30-40 TL gibi olurken Essence indirimle 6TL ye alabiliyorsunuz.. Kendi sitesinde ise 8,9 TL bakmak isterseniz linki bu tıktık

pudralı tonik 
Tercih size kalmış ikisi de benim cildime çok iyi geldi. Düzenli kullandığımda cildimdeki faza yağ dengelendi, parlamalar gitti. Burun kenarlarımda olan bir kaç siyah noktam yok oldu. Ürünlerin biraz makyaj temizleme özelliği de var ama bu son dokunuş için iyi, makyaj temizlemek için zaten farklı bir ürün kullanıyorum. Ayrıca Essence tonikte ''clearderm complex'' özelliği var ve cildinizde çıkmaya başlayan sivilceniz gün yüzüne çıkmadan sönüyor. İki üründe de cildimde kuruma ya da böyle gerilme olmadı, var olan hafif kızarıklıklar ve ton bozukluklarımın bir miktar düzeldiğini gözlemledim. Ayrıca makyaj öncesinde de cildinizde bir rahatlama ve tazelik oluşturuyorlar.. Ben her ikisini de çok sevdim ama Essence kullanmaktayım bundan böyle =)



                                                                                                                       Tekrar görüşmek dileğiyle ♥
                                                                                                                                                      Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 yorum:

  1. Essence tonik bana sivilce yapmıştı maalesef :(

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar fiyat farkina ayni performans ilginc bir sonuc olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyat farkı çok ama ben etki olarak aynı hissettim ama her cilt tipi vereceği reaksiyon farklı tabi :)

      Sil
  3. Bende essencenin toniğini kullanmak istiyordum ama cesaret edip alamamıştım olumlu yorumundan sonra bir şans vereceğim artık:) bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda iadeyi ziiyaretim olacak @makyajkutum

      Sil
  4. avene geçen sene 1-2 kere alıp biirdim. Çok çok beğenmiştim hele ki o kapak teknolojisi.. Yanlış hatırlamıyorsam fazla sıvı almayı engelleyen güzel bir tasarımı vardı. Bende değerlendirme yapmışştım bu üründe. Avene güneş kremleri ve toniklerini severek kullanan karma yağlıya dönük cildi olan daimi bir tüketiciyim sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kapağı tam da dediğiniz gibiydi bavula çantaya atmalık dökülme derdi yok :) avene ürünlerini ben de çok severek uzun yıllar kullandım gerçekten çok kaliteli :)

      Sil
  5. Bu toniği hiç kullanmadım . Tabi ki denenebilir. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Fiyat farklılıkları gümrük girişleri açısındandır belki. Bazı ürünler yurt dışın da bizdekinden çok ucuza gelebiliyor vergilendirme yüzünden bura da daha pahalı olabiliyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4-5 siteye bakıp karşılaştırınca da fiyat farkları ortaya çıkıyor keşke öyle olmasaymış :(

      Sil
  7. Avene öncü markalardan biridir ama bu üründeki başarısı hakkında bilgim yok maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu üründe de başarısı benim cildim için çok iyiydi karma yağlıya dönük cildim var da :/

      Sil
  8. Fiyat farkı da çok fazlaymış.. Aynı sonucu veriyorsa tabi ki uygun olanını tercih etmeli.. Teşekkürle..:)

    YanıtlaSil
  9. Kullanmadığım bir ürün olduğu için pek bilgim yok ama gerçekten fiyat farkı çokmuş.İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Hamarat Ablam ihtiyaç duymuyorsunuz demekki ne güzel :)

      Sil
  10. Essence tonik kullandım bir süre ama faydasını göremedim. Benim cildime en iyi Neutrogena turuncu serinin toniği iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir türlü seninle ortak bir üründe buluşamadık Kızsal Şeyler :) senin beğendiğin abna olmuyo benim beğendiğim sana olmuyo :)))

      Sil
  11. Çok ciddi fiyat farkı varmıs.. Avene kullandım ama essence de aklımızda olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat farkı gerçekten çok ama Essence'i de çok sevdim Avene den de kopamıyorum aralarında kaldım resmen :)

      Sil
  12. Bazen pahalı ürünlerle aynı performansı gösteren daha uygun fiyatlı ürünler olabiliyor. Her şey parayla ölçülmemeli demek ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :) size katılıyorum Guzellik Hikayesi

      Sil
  13. Gözenekleri sıkılaştırmasi acisindan nasil peki memnun kaldiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok pek sıkıştırmıyor ama kiri ve fazla yağı çok iyi alıyor :) genel olarak memnundum

      Sil