6 Mayıs 2015 Çarşamba

Avene Termal Su & Avene Cleanance Emulsion Losyon




Herkese Merhaba,

Bugün size bahsetmek istediğim iki adet ürün var  Avene Termal Su ile yağlı ve karma ciltler için harika bir nemlendirici olduğunu düşündüğüm Avene Cleanance Emulsion Losyon. Öncelikle ürünlerin resmi şu şekilde ;

Termal Su


Avene Termal Su basınçlı şişede ve yüzünüze kollarınıza ya da bacaklarınıza istediğiniz an püskürtmeniz için dizayn edilmiş şekilde.. Ben yaklaşık 2 senedir yaz kış kullanıyorum ve çok memnunum. Bu ürünün 50-150 ve 300 ml gibi farklı boyutları mevcut benim bugün tanıttığım ürünü 50 ml yani mini boy olanı  fiyatı yaklaşık 10 TL ama indirimde 6 TL ye almıştım. Bu boy olan çantamda her daim durur. İstediğim an böyle afakanlar geldiğinde ya da yaz günleri sıcaktan bayılacak gibi hissettiğimde yüzüme püskürtürüm bir kendime getirtir, mutlu hissetirir, hele uykum gelince yüzüme bir püskürtünce noluya ya deyip bir canlandırır. Bir de kuaföre gidip kaş bıyık sorunsalımız oluyor ya işlemden önce ve sonra da püskürtürüm. Ayrıca püskürtürken  çıkan o ses beni ayrı bir mutlu eder :) Makyajınızın üstüne püskürttüğünüzde kesinlikle makyajınızda bozulma yapmaz tabi waterproof bir ürün yoksa yüzünüzde bilemem ne olucağını :D


Ürün şu amaçlar için kullanılıyor:
Cerrahi bir müdahale sonrasında
Yüzde kızarıklık durumunda
Cilt tahrişi durumunda
Güneş çarpması sonrasında
Bebeklerde oluşan kızarıklıklarda
Makyaj temizliği sonrasında
Traş sonrasında
Sportif bir aktivite sonrasında
Epilasyon sonrasında
Seyahat sırasında rahatlamak için
Benim İçin Uygun Mu?

Termal Su Spreyi, hassas, düşük toleranslı, alerjik ve tahrişli ciltler için özel olarak  üretilmiştir.

İçeriği:

Avene Termal suyu ve Nitrojen

Avene  Cleanance Emulsion Lotion ise 40 ml bir ürün olup özellikle yağlı ve karma ciltler için üretilmiş. Uzun süre kullandığınızda cildinizdeki yağlanma problemini düzeltiyor ve matlık veriyor. Yüzümü makyaj öncesi nemlendirmek için sabahları kullanıyorum gece de kullanılabilir. Gramajı çok az gibi gelebilir ama bunun mercimek tanesi tüm yüzüme rahatlıkla yetiyor. Kullanmadan önce bazen şöyle bir çalkalıyorum; çünkü bu losyonun içinde yoğun şekilde termal su var. Eğer çalkalamazsanız bazen krem içerik değil su geliyor :) Emulsiyon olduğundan yağ içinde su karışımı, hiç bir şekilde komedon veya sivilceye sebebiyet vermiyor. Aksine yüzünüzdeki tahriş ve kızarıklık ile yağlı bölgeleri dengeleyip matlaştırıyor. Ayrıca bu markanın tonik ve yüz yıkama jeli ile güneş koruyucusunu da kullanıyorum bir seri halinde yani, ama ne yazık ki toniği bitti. Bitenler diye bir yazı yazıp içinde pudrası olan Avene toniği de sizlere bir gün anlatmak isterim. Bu ürün 40 ml ve indirimle 25-30TL civarında. Hafif bir kokusu var ama sürdükten bir iki dakika sonra algılamıyorsunuz bile.. 

Emulsion Losyon
 Avene Cleanance Emulsion Lotion 40 ml içeriğinde neler var?

AVENE TERMAL KAYNAK SUYU (AVENE AQUA).SİKLOMETİKON. PROPİLEN GLİKOLGLİSERİN.POLİAKRİLAMİT. POLİMETİL METAKRİLAT. SU (AQUA). C13-14 IZOPARAFİNÇİNKO GLUKONAT. BUTİLPARABEN. SETRİMONYUM BROMİT. KUKURBİTA PEPO (BALKABAĞI)TOHUMU YAĞI (KUKURBİTA PEPO TOHUMU YAĞI). DİMETİKONOL. DİSODYUM EDTA . KOKU (PARFÜM). LAURET-7. PİRİDOKSİN HCL. SALİKLİK ASİT .TRİETANOLAMİN
Peki siz Avene 'nin hangi ürünlerini kullanıyorsunuz ve memnunmusunuz?
                                                                                      
Tekrar görüşmek dileğiyle ♥
Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 yorum:

  1. Şu termal suyu herkes kullandı bi ben eksik kaldım başka şeyler daha ağır basıyor hep vazgeçiyorum o yüzden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında merak ettiğimiz bir ürünü hemen almalıyız tabi gerçekten gerekli olduğunu düşünüyorsak, erteledikçe olmuyor :)

      Sil
  2. Roaccutane kullanıyorum bu yüzden bir termal su edinmek istiyordum. Yorumlarınla yardımcı olduğun için teşekkürler. Bloğunu izlemekteyim bana da beklerim :) http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun canım. geliyorum hemen bloğunuza :)

      Sil
  3. termal su çok güzelmiş bende vichy ürünü beğenmiştim:) bunu da denesem mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vichy normaderm yüz yıkama jeli kullanmıştım bir zamanlar ama bana iyi gelmemişti. Sonrasında Avene geçtim. Siz bilirsiniz deneyin isterseniz, güzeller şifalılar bence :)

      Sil
  4. Avene ürünlerini henüz kullanma fırsatım olmadı.Detaylı bilgiler için teşekkürler.
    Takipdeyim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Losyonu denemeliyim kesinlikle cildim çok yağlı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. losyonu hemen emiliyor denemelisiniz umarım sizde de sorun yaşatmaz

      Sil
  6. Bende merak ediyorum bu markayı sağol canım bilgiler için:))

    YanıtlaSil
  7. Bende bugün tamamen indirimde görüp aldim. Sizin yaziniza denk geldim. İyi almisim dedim. Bana da beklerim
    www.makeuploverslife.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil