29 Mayıs 2015 Cuma

Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı

Göz altlarımla ilgili aslında çok büyük bir sorunum yok. Sadece gün içersinde sürekli bilgisayara bakmaktan ve  gece geç yattığımda bazen sabahları yorgun gözlerim olabiliyor. Böyle zamanlarda ihtiyaç duyduğum zaman kullanmak için 7 ml minnacık küçücük bir kapatıcı aldım Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı.

garnier bb krem

Bu küçük ürün 7 ml demiştim ucu bilyeli, 2 farklı tonu vardı ben açık renk olanı aldım ve tenimle uyum sağladı. Ucu bilyeli olduğu içinmidir bilmiyorum sürerken bir serinlik hissi veriyor. Bir de bazen haddinden fazla ürün akabiliyor çok hızlı çevirmemek ve uygularken ürünü çok aşağı doğru  tutmamak gerekiyor. En sevmediğim özelliği bu oldu zaten.
roll on bb krem
Ürün 1 hafta süreyle kullanıldığında :
Koyu halkaların ve torbaların görünümünü azaltır.
Yorgunluk belirtilerini gizler.
Pürüz ve çizgileri gizler.
Işıltı verir.
Nemlendirir.
şeklinde vaadlerde bulunuyor. Ürün Oftalmolojik ve Dermatolojik olarak test edilmiştir. Parfüm içermez.
garnier
1. resimde herhangi bir şey cildime uygulamadım. (Resmi gözümde göstererek sunmak isterdim fakat maalesef gözümü çekemedim yaa :) biraz daha geliştikçe umarım becerecem bu sorunumu da).
garnier göz altı kapatıcısı
2. resimde üründen çok az sürdüm =)
garnier bb rollon
3. resimde de ürünü cildime yedirdim 1. resimde mor gözüken damarda bi gizlenme oluştu dikkatli bakarsanız:) yani başka tenlerde nasıl olur vaadlerini yerine getirir mi getirmez mi bilmiyorum ama benim için yorgun görüntüyü gidermesi ve hafif nemlendirmesi yeterliydi onları da yerine getirdiğini düşünüyorum. O yüzden bu ürünü sevdim. Ama belki bu bitince bir iki farklı markanın ürününü deneyip kıyaslama yapabilirim diye düşünüyorum. Onun haricinde 4-5 saat kalıyor herhangi bir birikme topaklanma yapmadı bende. Ama 4-5 saatten fazla bile kalsa akşam eve gittiğimde göz makyajımı çıkartırken pamuğa geliyor.

Siz göz altlarınız için herhangi bir ürün kullanıyormusunuz, ne kullanıyorsunuz, bu ürünü kullanıp memnun kalan ya da kalmayanınız var mı ?




Tekrar Görüşmek Dileğiyle ♥ 
Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

38 yorum:

  1. Ben bunu kulanıyorum ve cok memnunum :) kapatıcılığı çok çok az ama verdiği serinlik hiç bir üründe yok :) o yüzden seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafeinli olanı da iyiymiş bidahaya da onu deneyeceğim =)

      Sil
  2. Ben de kullanıyorum ve memnunum genelde günlük çok hafif makyaj yaptığımda sürüyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günlük kullanım için hafif gerçekten =)

      Sil
  3. Bu güzel ürünleri tanıttığınız için teşekkürler emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim beğendiğiniz için =)

      Sil
  4. Canım emeğine sağlık ben bu ürünü çok merak ediyorum gerçekten.Şimdilik note concealer kullanıyorum ben ama yaz için daha hafif bir kapatıcı olarak kesinlikle aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz için bencede çok ideal =) teşekkür ederim canım

      Sil
  5. Güzel bir ürün paylaşımların çok güzel teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Nedense içimde bu ürüne karşı bir ön yargı var. Elimde de bir sürü ürün olduğundan önyargımı kırıp almıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne türden bir ön yargı acaba =) ön yargıları yıkmak atomu parçalamaktan zormuş eyvah eyvah =))

      Sil
  7. Maalesef benim de göz altlarım sorunlu... Deneyebilirim. Teşekkürler..::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ileri derece sorunlarda etkisi hafif maalesef @nahide zereyak

      Sil
  8. Benim de severek kullandığım bir ürün güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım sen de güle güle kullan :)

      Sil
  9. Benimde severek kullandığım bir ürün çok güzel bir yazı olmuş canım:)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler problem yaşayanlar için güzel bir anlatım. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler @örgüçantam beğenmenize sevindim =)

      Sil
  11. göz altımla ilgili sıkıntım yok ama ,kuzenimin sıkıntısı büyük bu konuda siyaha çalan bir renk almış kendisine ileteceğim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kuzenin bi dahiliye uzmanına gitsin canım o kadar olan göz altlarında etkisi hafif kalabilir yalnız :(

      Sil
  12. Keşke benim de gözaltı sorunum olmasaydı. Böyle hafif ürünler yeterdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun canım umarım çok da ciddi değildir :(

      Sil
  13. Merak ettiğim bir üründü, sanırım artık alma vakti geldi benim için de cnm ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman umarım sende beğenirsin ve güle güle kullanırsın canım :)

      Sil
  14. buu kullandığımda memnun kalmıştım ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de beğenmiş olmanıza çok sevindim @audrey =)

      Sil
  15. Bende göz altlarımdan şikayetçi değilim ama dediğiniz gibi pc başında çok kalmaktan gözlerimde sabah kalkınca yorgunluğu hissediyorum,şuan este lauder kullanıyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sanırım bundan daha iyi bir markadır =) güle güle kullanın ..

      Sil
  16. bir süre bende kullandım günlük kullanım için çok iyi bir ürün :)

    YanıtlaSil
  17. Çok seviyorum ama uzun süreli kullanıma pek uygun değil arada değişiklik yapıyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hep aynı ürün kullanılınca insan sıkılıyor nedense :D

      Sil
  18. Göz altlarımda çok fazla sorun olmadığından bu ürün yeterli geliyor garnier uygun fiyatlı kaliteli ürünler üretiyor seviyorum:))

    YanıtlaSil
  19. bnm gözaltım çok çabuk morarıyo sinir oluyorum sizce almalımıyım ama çok küçük yaa hemen bitmez miiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanma miktarına bağlı zaten bu tarz ürünler hemen bitmeli çünkü uzun süre kullanılmaz hiçbir göz ürünü.. gayette yetmekte :)

      Sil