25 Mayıs 2015 Pazartesi

Pastel Express Volume Length Mascara

Bakışların önemli olduğundan daha önce bahsetmiştim. Ama kirpilerime ''işte tam istedigim gibi'' diyebileceğim bir maskara makasını henüz bulma çabalarım devam etmekte. Herkesin kaş ve kirpik yapısı farklı benim kirpiklerin kısa ve aşağı doğru. Kıvrık değil maalesef, gerçi bu tip kirpik yapısı insanı masum gösterirmiş diye öğrenmiştim.. Herneyse bugünkü başlığınız Pastel'in Express Volume+Length Maskarası. Kendisi hiç açılmamış, denenmemiş hava almamış dolayısıyla ilk ben açıyorum bu yüzden gönlüm rahat =)
Pastel Maskara



        Maskaranın vaad ettiklerine bakacak olursak:
Ekstra dolgunluk ve hacim verir (ben bunu yaşayamadım maalesef)
Daha derin ve dramatik bakışlar (dramatik derken ? )
Özel formülü ve fırçası sayesinde kirpikleri tek tek uzatarak ve kıvırarak siyahın en derin tonlarında boyar ( evet tek tek ayırdı burda maskaranın hakkını yiyemem)
Besler ve onarır (bunu zamanla görücem daha yeni kullanmaya başladım ) 
Esnek silikon fırçası var ( silikon fırça normal de sevmem ama bunu sevdim)
Şimdi kişinin bekletileri de önemli benim beklentim kısa kirpikliklerimi uzatıp kirpik kıvırıcısına gerek duymadan hafif yukarı doğru yapması öyle dramatik bakış felan istemiyorum ki bu maskara istediğimin
%60'ını gerçekleştirdi. Herhangi bir alerji yapmadı. Akma ve bulaşma olmadı. Tek olumsuz yanı ilk katta hemen kuruyor ikinci katta biraz zorlanabilirisiniz. Gene de 10-15 T.L fiyatıne göre kaliteli ve başarılı bir maskara diyebilirim =)

volume maskara

Maskaranın arka yüzünde ise üretim ve son kullanma tarihlerinin yazılmış olması çok iyi bir düşünce olmuş bu yüzden Pastel'i tebrik ediyorum =)
                                                                     
Ayrıca ürün waterproof olmamasına rağmen her hangi bir akma bulaşma yaşatmadı =)                                                                                                                                            
pastel volume length




                                                                                                                        Tekar görüşmek dileğiyle  ♥
                                                                              Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

42 yorum:

  1. Bende kullandım bu ürünü fiyatına göre fena değildi gerçekten. Maskara bazı kullanmanı şiddetle tavsiye ederim kullandığın maskaranın performansını kat kat artırıyor. Neredeyse bütün markalar ürünlerin son kullanma tarihlerini yazıyor hatta yazmak zorunlu artık.Güle güle kullan bu arada :) umarım istediğin özellikte bir maskara bulursun.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tavsiyeni dinleyeceğim :)

      Sil
  2. Maskara konusunda iyice hassaslaştım... Beğendim bu maskarayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de öyle; denenmiş olabilir ya da açık kalmış olabilir derdi oluyodu bazen :)

      Sil
  3. Bu maskarayi severek kullanmistim gercekten guzel bi maskara. Maybelline the one by one volume maskarayi da tavsiye ederim cnm ☺

    YanıtlaSil
  4. Benim vazgeçemeğim tek maskaram Avon supershock max :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan canım ben malesef bulamıyorum yaa :/

      Sil
  5. Severim maskara kullanmayı. Bunu da deneyeceğim. Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. hımm demekki sürekli alıp kullanıyorsun :)

      Sil
  7. denemek lazım, aklımda olsun ;)

    YanıtlaSil
  8. Pastel ürünlerini çok seviyorum, bu maskarayı da merak ettim şu an tatlım, güzel bir ürüne benziyor ;)
    Güle güle kullan cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım umarım sen de beğenirsin :)

      Sil
  9. Keyifle kullan, benim çok dışında olduğum bir konu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demekki kirpikleriniz çok güzel ihtiyacınız yok :) ne güzel :)

      Sil
  10. severek kullandığım bir maskaraydı..Gosh 'u da tavsiye ederim..ayrıca maskara bazı konusuna kesinlikle katılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en yakın zamanda bi maskara bazı almak şart oldu bu düz kirpikler beni masum göstermesin yeter :)

      Sil
  11. Pastel ürünleri oldukça başarılı bu üründe güzele benziyor güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyleler teşekkür ederim canım :)

      Sil
  12. Olumlu yanları daha fazla olan bir maskara not almak lazım :)

    YanıtlaSil
  13. Keyifle kullan arkadaşım. Sevgiler. Ben de sizi izlemeye aldım

    YanıtlaSil
  14. Şu anda bende avon aero volume ve Maybelline colo ssal kullanıyorum,ikisinden de memnunum.Bu maskarayı denemek istiyorum.İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  15. Süpersin arkadaşım bu güzel ürünleri deneyip insanlara bilgi veriyorsun.Ben makyajdan pek anlamadığım için pek yorum yapamıyorum sizler sayesinde bilgiler öğreniyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim asıl, inşallah daha da çok faydalı olurum :)

      Sil
  16. Güzel bir ürüne benziyor ancak ben kullanmadım :) essence maskaralarını denedin mi belkimonlardan biri favorin olabilir tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence maskaralarını henüz deneme fırsatım olmadı önerin için çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  17. Akmaması çok iyi, yoksa kullandığımızda hiç hoş olmuyor. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  18. Sürekli maskara arayışındayım ben. Denk gelirsem deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  19. Gerçekten bilgilendirici bir yazı olmuş. :) En kısa zamanda ben de alıp denemek istiyorum. Bu arada bende yeni blog açtım, beklerim :). http://hadiyineguzeliz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil