14 Mayıs 2015 Perşembe

Selin Duş Jeli (Ada Limonu)

Bugün işten çıkınca Carrefour'a gittim ve herzamanki gibi kozmetik sabun krem vs nin olduğu standa attım kendimi, ürünleri teker teker inceledim. Uzun zamandır almayı düşündüğüm bu duş jelini satın aldım şimdi de size tanıtmak istiyorum.Selin markanın yanlış hatırlamıyorsam 6 farklı duş jeli vardı, hepsini kokladım ve en çok ada limonlu olan dikkatimi çekti. Sanki çocukluğumda duyumsadığım bir kokuyu anımsattı bana çocukluğuma gittim ve o anı hep yaşamak için Selin Ada Limonu Duş Jeli'ni satın aldım.



Günün stresini bu duş jeliyle üzerimden tamamen attım ve dediğim gibi beni çocukluğuma aldı götürdü. Böyle yazın güneşin altında iyice ısınırız yanarız sonra kendimizi deniz yada havuza atarız bir serinleriz ya aynen öyle oldum  çok fresh 2 saat geçmesine rağmen kokusu halen tenimde. Ürünün arkasına bir baktığımızda;
Paraben içermediğini
Çocukların ve hassas cildi olanlara uygun olduğunu
Çevre dostu olduğunu çünkü %80 doğada çözülen malzemeden üretildiğini
Dermatolojik olarak test edilip onaylandığını görüyoruz =)


 Selin Duş Jelini ben çok sevdim ve diğerlerini de denemeyi ve ne hissettiğimi yazmak istiyorum.
Ürün 250 ml 
5TL


                                                                                                                Tekrar görüşmek dileğiyle  
                                                                                                                 Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım :) selinin duş jelini hiç deneme fırsatım olmadı ama merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım evet bir dene bence ferahlığı hisset =)

      Sil
  2. Ben bu duş jelini tesadüfen kullandım ve ilk defa doğal birşeyler içeren ürün kullanıyomuş hissine kapıldım. Manolya ile yeşil limon karışımı var bir de o da harika. Bize de bekliyoruz. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bitsin diğerlerini de denemek istiyorum sabırsızlıkla :) eğer linkinizi yollarsanız bloğunuza gelicem bulamadım bir türlü =)

      Sil
  3. sağlıkla kullanın beni çok gerilere götürdü bu marka:)))
    ilk kolonyası ile tanışmıştım Liseli yıllarım da. TV de çok hoş bir reklamı vardı yağmur damlası limon yaprağından aşağı süzülürdü o yıllar için harika bir reklamdı. Kız kardeşimle birlikte bu güzel adı yeni doğacak yeğenimiz için düşündük ve ablama kabul ettirmiştik. Kolonyadan farklı ürünü olduğunu bilmiyordum yorumlar da bahsi geçen manolya -yeşil limon karışımını deneyebilirim.Teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin hikayeniz de çok hoşmuş Allah bağışlasın yeğeninizi. Görüşmek üzere =)

      Sil
  4. selin güvenilir bir marka, eminim bu ürün de güzeldir

    YanıtlaSil
  5. Limonlu duş jelinin iyi bir sonuç vereceğini düşünüyorum. Kolonyası bana hep ağır gelmiştir. Ama duş jeli farklı olabilir..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek istediğinizi anladım bu duş jelinin kokusu kesinlikle baymıyor :)

      Sil
  6. Kararında bir limon kokusu gibisi yoktur ya... Ben de severim. Sitene katılıp takipçin oldum canım, Kahve Yanı'nda kahven hazır, beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben olamadım galiba takipçiniz bulamıyorum bloğunuzun linki nedir acaba Kahve Yanı?

      Sil
    2. Aa! Sahi mi bulamadın? Koştum yetiştim. http://www.kahveyanikitap.blogspot.com.tr
      Niye açılmamış ki benim sayfam aaa :(

      Sil
  7. Kokusunu çok merak ettim,umarım kullanma şansı edinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzeldi yeni bitti ağlicam şimdi :)

      Sil