15 Mayıs 2015 Cuma

Sitil Ayakkabı Bakım Seti

Merhaba herkese =)
Bu güzel bahar günlerinde yaza çok az kaldı ve haliyle yavaş yavaş kışlıklar kaldırılıyor yazlık babetler ve spor ayakkabılarımız gün yüzüne çıkıyor. Açık renk ayakkabılarımızın temizliği de hayli zordur bilirsiniz. O yüzden onları temizlemeye yarayan bir ürün piyasaya sürülmüş. Dün A 101'e uğradım dikkatimi çekti çok da ucuzdu bir tane alayım dedim. Sitil Spor Ayakkabı Bakım Seti yazsa da ürünün ön tarafında her çeşit deri ve her çeşit tekstil de kullanılır ibaresi yazması birazcık kafamı karıştırdı. Bu karışıklığı da artık denedikçe çözeceğimi düşünüyorum =)

Spor ayakkabılarınızı çamaşır makinasına atmayın. Sitil Spor Ayakkabı Temizleme Şampuanı kullanın sloganı da hoşuma gitti.Her ne kadar çamaşırlarımı yıkadığım bir makinaya orda burda giydiğim ayakkabımı asla atamam çünkü ne bileyim tuhaf yani. 90 derecede bile yıkansa hijyen olduğu düşünülse bana pek öyle gelmiyor..



Kutunun içerisinde 2 adet ürün var birisi içinde sıvı olan fırçalı sünger. Diğeri de ayakkabı deodorantı. Şimdi ürünün resimleri ve ürünlerin kullanma şekilleri şöyle ;


Stil

Sol taraftaki Spor Ayakkabı Temizleme Şampuanı ;
Deri, sunni deri, süet-nubuk ve tekstilden mamül ayakabı ve benzeri eşyalar için
İçinde sıvı olan süngeri ayakkabının kirli kısmına temizleyici sıvı gelinceye kadar bastırıp gevşeterek sürücez.Oluşan köpüğü bir bez parçasıyla aldıktan sonra kurumadan sert bir fırçayla eski bir diş fırçası ile fırçalayarak ayakkabımızı temizleyecez.
Sağ tarafta ise Ayakkabı Deodorantı;
Serinlik ve temizlik veren kokusu ile ayak sağlığımıza ve temizliğimize yardımcı olur diyor.
Bütün deri ve tektil ayakkabılar için uygunmuş.
Kutuyu iyice çalkalayıp dik tutarak ayakkabımızın içine sıkıp 5 dakika kurumaya bırakacağız.
En iyi sonucu almamız içinde ayakkabımızı her giyişten sonra uygulamamız tavsiye ediliyor.
Tabiki ürünleri çocuklardan uzak tutmalıyız!


bakım seti

Ürün Türkiye de ilk ve henüz ben deneyemedim ama tanıtmak istedim çünkü gerçekten ayakkabılarımızın temizliği bazen bizi çileden çıkartabiliyor. Özellikle beyaz renk kısımları ve converse tipi bez ayakkabılarımız için kullanışlı olacağına inanıyorum. Ürünü A 101 den satın aldım. Fiyatı 4,95 TL



                                                                    Tekrar görüşmek dileğiyle ♥
                                                        Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 yorum:

  1. ilginçmiş, denediğinizde fikirlerinizi almak isteriz

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabı temizliği dünyanın en zor işlemlerinden bence (: Spor ayakkabıları bu yüzden seviyorum, komple makineye atıp kurtuluyorum. Ama bu fikri de sevdim.

    YanıtlaSil
  3. Açık renk ayakkabı giymeyi çok severim. Temizlemesi gerçekten büyük bir sıkıntı. Bu ürünü bilmiyordum. Deneyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ben beyaz spor ayakkabılarımı makinaya atıyorum pırıl pırıl oluyorlar bunu da denemek lazım ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle belki ayakkabıların omru daha uzun olur böyle su sonuçta ayakkabının yapışkan ve dikişlerini yıpratabilir

      Sil
  5. Evet ben kullanıyorum. Oğlumuın birinin hangi marka spor ayakkabısı olursa olsun mutlaka kokuyor hergün çoraplarını ve ayaklarını yıkamasına rağmen .Sitill kısmen azalttı diyebilirim. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekki ise yarıyormuş paylaştığınız için teşekkürler =)

      Sil
  6. ilk fırsatta alacağım çok teşekkürler evde bulundurmakta fayda var. çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Tam da ihtiyacım olan bir ürün. Paylaşım için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim Güzellik Hikayesi :)

      Sil
  8. Ben de spor ayakkabıları çamaşır makinasında yıkamayı çok uygun bulmuyorum.Bu ürünü görmemiştim, umarım işe yarar :) Bilgi için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. makinada yıkıyorum bende görmedim bu ürünü paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Ben de ürünü görmeyenlerdenim,paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yazılarımı okuyup yorumladığınız için ben teşekkür ederim =)

      Sil