2 Haziran 2015 Salı

Maybelline Göz Makyajı Temizleme Losyonu

Hemen her gün göz kalemi, eyeliner, far ve rimel ayrıca kaş kalemi ya da kaş farı kullanırım. Özellikle suya dayanıklı ürünleri çıkartırken yaşadığımız işkence alt kirpik diplerinden çıkaramama ertesi gün göz altlarımızda bi yığın siyahlıkla uyananımız olmuştur. Veya ürünü çıkarken gözlerimizde yanma veya kızarıklık ya da vıcık vıcık yağlı bir his de yaşayanımız... İşte pek çok temizleyici denedikten sonra kendim için en uygun ürünün Maybelline 2'si 1 arada Göz Makyajı Temizleme Losyonu olduğunu anladım. 


makyaj temizliği

Ön yüzünde hızla temizler, yumuşaklık verir, suya dayanıklı ve kalıcı makyaja özel, hassas gözlere uygun ve yağsız formül ibareleri yer almakta. Bu da eğer bir sürüşte rimeli göz altlarımda ve kirpik diplerimde yaymış olsaydı yeni ürün arayışlarım devam edecekti artık uzun bir süre bu ürünü değiştirmeyeceğimden eminim!..

Ürün çift fazlı; 
Mavi faz:  En inatçı makyajı bile temizlemek için yumuşak yağlarla zenginleştirilmiş.
Şeffaf faz: Geriye kalan tüm makyaj kalıntılarını arındırır ve göz çevresini ferahlatır. 
Bu iki fazı iyice çalkalayarak birbirine karıştırmamız ve bir parça pamuğa dökerek uygulamamız gerekiyor tabiki =)
Oftalmolojik de test edilmiş bir ürün..

Dediğim gibi çooook memnun olduğum ve beni gayet uğraştırmayan hatta mutlu eden bir ürün. Göz çevremiz çok hassas defalarca silmek pamuğu bastırmak göz çevremizde kırışıklıkları belki de hızlandırır bu yüzden bir anda çıkarmak çok önemli. Bir de yağlı his yok. İlk başta yağlı bir his oluyor gibi gelebilir ama bir -iki dakika içerisinde cilt tarafından emilip yok oluyor yerine yumuşaklığa bırakıyor =)
Kapağı çevrilerek kapatılıyor, çantanızda bile taşısanız dökülme korkusu yaşamıyorsunuz.
Pamuğa makul ölçüde gelmekte.
125 ml.
Kokusuz.
Fiyatı  10-15 TL 

Sizler de bu ürünü kullanıyor ve memnunmusunuz ? Başka bir ürün kullanıp memnun olan var mı ? 

Tekrar görüşmek dileğiyle
Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

52 yorum:

  1. Ben genelde çift fazlı ürünleri pek sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Göz için en hassas ürünlerin kullanılması gerektiğini düşünüyorum.. Yumuşak formüllü olması gerek mesela...Sizden de iyi not almış bir ürün..:) Güle güle kullanın..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim =) yorumlarınız çok hoş =)

      Sil
  3. Kalıcı makyaj üzerinde etkili olması gerçekten de güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir erkekten bu konuda yorum almak iyi oldu =) teşekkür ederim Ekrem Bey =)

      Sil
  4. Arkadaşımda görüp denemiştim,başarılıydı.Teşekkürler paylaşımınız için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım senin de beğenmiş olmana sevindim =)

      Sil
  5. maybelline ürünlerini seviyorum bunu kullanmadım fiyatı da çok uygunmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. piyasadaki benzerleriyle fiyat yönünden çok uygun gerçekten indirim olduğunda 2-3 tane alacağım bir üründür kendisi=)

      Sil
  6. benim de favorim garnierin son çıkardığı çift fazlı temizleyici bunu hiç denemedim ama alabilirim de nasıl olsa kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier ben de yağlı his bırakmıştı o yüzden pek sevemiştim audrey ama herkesin tercihi farklı olabilir tabiki de =)

      Sil
  7. Kullanmıştım ve memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel memnun kalanları gördükçe kendimi yalnız hissetmiyorum:)

      Sil
  8. Göz makyajını çıkarmak hep sorun oluyor, iyi bir ürüne benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başarılı bir ürün umarım siz de bir gün kullanırsanız beğenirsiniz=)

      Sil
  9. Göz makyajını en iyi çıkaran dalin bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi canım :) suya dayanıklı rimeli nasıl çıkarıyo o zaman

      Sil
  10. Maybelline ürünlerini seviyorum ama bu ürünü kullanmadım. Fiyatı da gayet uygunmuş. Ben diadermine kullanıyorum memnunum..
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bu ürünü de bir denemelisin =))

      Sil
  11. güzel ve başarılı bir ürün

    YanıtlaSil
  12. Bu temizleyiciyi yıllar yıllar önce kullanmıştım. Yağlı bir yapısı vardı ve belki de bu yüzden çok iyi temizliyordu diye hatırlıyorum. Artık süt formunda çıkarıcılar kullanıyorum yoksa yeniden alabilirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlı yapısı pek yok ama mükemmel temizliyor =)

      Sil
  13. Göz çevresi hassas bir yapıya sahip birde kuru cilde sahipseniz çook dikkat etmek gerekiyor. Başka bir markada çift fazlı ürün denemem hüsrandı fakat etkili görünüyor. Denemeyi düşünebilirim Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de denemelisin ben denedim pişman olmadım . umarım siz de beğenirsiniz :)

      Sil
  14. Güle güle kullan.Benimde denediklerim içinde en iyilerden biriydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım zaten çok sevdim kolay kolay vazgeçmeyecem bu üründen =)

      Sil
  15. Güzel bir ürün, güle güle kullan tatlım ;)

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel anlatmışsın öyle. Elimdeki bitmek üzere. Almak lazım, denemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bence bir al dene ben pişman olmadım =)

      Sil
  17. Hiç kullanmadım bu ürünü. Teşekkürler bilgi için

    YanıtlaSil
  18. Ben yıllar önce kullanmıştım, arada nostalji yapmalı, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun da kalmışsınızdır umarım =)

      Sil
  19. mağlesef bu ürün benim gözlerimi tahriş etti yaktı sanırım içinde ki bir kimyasala reaksiyon gösterdi. ama temizleme konusunda başarılı . iadeyi ziyaret bloguna bayıldım başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol sevgi bolat çok teşekkür ederim görüşmek üzere ;)

      Sil
  20. yağlı hissi bırakmaması iyiymiş, bende diadermine'inkini kullanıyorum o bitince buna şans veririm belki, eline sağlık ^-^

    YanıtlaSil
  21. sevdiğim göz temizleyici lerden biri maybelline dir. Gözleir mi yakmaz hemencecik temizler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle gerçekten çok seviyorum bu temizleyiciyi =)

      Sil
  22. Pek makyajla aram olmadığından bu ürünler hakkında da fikrim yok, ama kozmetik ürünler giderek kadınların işini kolaylaştırıyor gibi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence arada makyaj yapmalısınız hafif de olsa saadet hanım =)

      Sil
  23. Güzel bir ürünmüş,paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  24. Ben de severek kullanmıştım ama artık genellikle dalin bebe şampuanıyla temizliyorum göxz makyajımı. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki ama nasıl çıkıyor dalinle waterproof rimel =) ???

      Sil
  25. slm , deneyimlerinizi paylaşmanız çok güzel, yeni farkettim sayfanızı bende yeni bir sayfa sahibi olarak beklerim
    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil