23 Haziran 2015 Salı

MİMLENDİM -2-

Güzel bir Ramazan gününden herkese selamlar =)

     Gerçi Haziran ayı bitmek üzere ama halen pek çok şehir yağmur yağışlı. Tabi neden yağışlı Allah bilir =)  Ama oruç tutanlar için serin hava iyidir bence. Sevgili blog yazarı arkadaşım http://seplali.blogspot.com.tr/ çok eğlenceli soruların yer aldığı bir etkinliğe beni mimledi. Hiç vakit geçirmeden sorulara geçmek istiyorum.
     1) Bilgisayarının masa üstü görüntüsü ne?



Neden bu çünkü yaşadığım şehirde deniz yok, ben de denizi çok severim. Beni eğlendiriyor =) Ama çok sık değiştiririm masa üstü arka plan görüntümü, sanırım değişikliklerden çok hoşlandığım için..


     2) Bir kafeye gittiğinde genelde ne siparişi verirsin?
Gittiğim kafeye göre değişir ama genelde soğuk bir içecek isterim. Mevsim kışsa da salep vazgeçilmezimdir.

3) Google da aradığın en son şey ne?
En son uyuşturucu ve uyarıcı madde kullananlarla yaptığım bir çalışma olduğundan onunla ilgili bol görsel ve döküman araştırdım. 

4) Mesajlaştığın ve konuştuğun en son insan kim?
En çok annemle ve babamla konuşuyorum birbirimizden uzakta olduğumuz için bu telefonun mucidi Graham Bell amcayı her gün saygıyla anıyorum. O olmasaydı ve telefonu icat etmeseydi uzaktaki sevdiklerimizin sesini nasıl duyardık. Telefonun bu son halini görse ne hissederdi acaba :/

5) ve 6) Sinema ve Tiyatroya en son ne zaman gittin? 
En son Kocan Kadar Konuş filimine gittim. epey bir zaman geçmiş gene gitsem iyi olur. Ahh ah öğrenciyken ne çok giderdik kızlarla. Tiyatroya gidemem yaşadığım şehirde yok malesef tiyatro. O na da en son üniversite yıllarımda gitmiştim.

7) Hangi diziyi herkes izlemeli?
Ben en çok televizyonda belgesel izlerim bu vahşi doğa belgeselleri bir de yemek tarifi programlarına bayılırım. İzlenecek dizi de yok şuan :( çünkü hepsi tatile girdi ahahahahaha :X :D

8) En son ne tür müzik dinledin?
Ben her tarz müzik dinlerim ama en çok Rock müzik iyi geliyor ruh halime. 
9) Seni en çok ne çıldırtır?
Hiç hesapta yokken verilen kararlar emrivaki işler bi de görüşmecilerimin kapıyı çalmadan içeri dalmaları :(

10) Ne zaman uyanırsın?
Çalışan bir bayan olduğumdanmıdır alışkanlıkmıdır bilmem ben kaçta yatarsam yatayım haftasonu da dahil eğer grip veya herhangi bir rahatsızlığım yoksa sabah 6:00 da zank diye uyanırım :/

11) İnternette ki ilk adın neydi?
Bu soruyu tam olarak anlayamadığımdan cevap vermeyecem. Blog adım sorulduysa Kozmetik Psikolojisi =)

12) Favori emojin nedir?

bunların hepsiiii :D 
13) Kedi mi, köpek mi?
Kedi

14) Kuzey mi, Güney mi?
Güney

15) İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
İş çıkışı trafik olsa gerek

16) İstanbul'da en sevdiğin 3 semt?

BEYOĞLU

EYÜP


ŞİŞLİ



17) Kafanda genel olarak ne olur?
Akşam ne yemek pişiricem yarın ne giyicem ve saçımı nasıl yapsam.

18) Komedi mi dram mı?
Komedi zaten yeterince dramatik bi mesleğim var yaw =)

19) Çay mı, kahve mi?
Çay

20) Bu soruları cevaplamadan öne ne yapıyordun?
Görüşmecimle görüştüm =)

21) Bir sırrını paylaş.
Sırrını anlatma dostuna dostunun da dostu vardır o da söyler dostuna.. =)


Eveet, gelelim şimdi benimde cevaplarını merak ettiğim arkadaşlarıma.
Kısa sürede tanıdığım ve çok sevdiğim ve çok güvendiğim

http://bornova74.blogspot.com.tr/


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

35 yorum:

  1. bu çok eğlenceli bir mim ben de yapmıştım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir bakayım siz neler yazmışsınız =)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim canım davetin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım vaktin olursa yazarsın ben de merak ediyorum =)

      Sil
  3. Guzel bir mim olmus severek okudum :)

    YanıtlaSil
  4. eğlenceli bir mim olmuş keyifle okudum

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir mim yazısı olmuş..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ilk kez mimleniyorum :) tesekkur ederim canim. Peki simdi ne yapmaliyim? Blogumda mi yazmaliyim yoksa buraya yorum mu:) yardim pls :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu soruların aynısını blogunda cevaplayıp sende istediğin kişi ya da kişileri mimleyeceksin kolay gelsin :)

      Sil
    2. Canım bu soruların aynısını blogunda cevaplayıp sende istediğin kişi ya da kişileri mimleyeceksin kolay gelsin :)

      Sil
    3. tamam canım bekliyorum merakla :)

      Sil
  7. Canım keyifle okudum inan ki :) Öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım tekrardan beni mimleriyim için görüşmek üzere =)

      Sil
  8. Akşam ne yemeği pişecek evrensel bir sorun sanırım:))) çok güzel bir mim olmuş

    YanıtlaSil
  9. Güzel, keyifli bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Sabah 6'da uyandığın için tebrik etmek istiyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım erken kalkan yol alır mantığı :)

      Sil
  11. Keyifli bir mim olmuş.Eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bri mimmiş.Cevaplarınızıkeyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  13. bir zamanlar ben de yapmıştım bu mimi:))

    YanıtlaSil
  14. Cok guzel sorular cok guzel cevaplar olms yillardir bloggerim hic mim leyen olmadi beni niyekii sevmiyornusunuz beni askolsuun halbukiben herkesleri cok severiim ama bu kelebeklerin bi rahat birakmadi benii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizi de mimleyecem bir mim daha bana gelirse =)

      Sil
  15. Masaüstü görüntüne bayıldım :) Güzel cevaplar.

    YanıtlaSil