9 Haziran 2015 Salı

Pure Beauty Pomegrante Antioxidant Exfoliating Jel

Ben ömrümde böyle bir ürün görmedim tek kelimeyle de MÜKEMMEL !..
Watsons da bulabileceğiniz Kore menşeli bu güzel jel haftada 1-2 kere kullanılıyor ve cildinizi adeta kirden tamamen arındırıyor. Nasıl tarif etsem hani vücudumuza kese yaparız da bir müddet sonra kesemiz ölü deri hücrelerimiz ve kirlerimizle dolar ya... tamam iğrenç ama gerçekten bu etkinin yüzünüzde olduğunu düşünün ve sonrasında pürüzsüz ve tertemiz bir cilde kavuştuğunuzu.. Hassas cilt tipi olanlarımız hariç eğer bu ürünü henüz kullanmayanlarımız varsa bence bir an evvel kullanmalı ve başka hiçbir peelinge gerek duymamalılar diye düşünüyorum =) Pure Beauty Pomegrante Antioxidant Exfoliating Jel  her ne kadar peeling görevini yürütsede bildiğimiz peelinglerden farklı granülsüz saydam bir jel yapısında.
pomegrante jel


"Exfoliation" yani ölü derileri cildimizden uzaklaştırma işlemi aslında bir nevi deriyi soyma işlemi olduğundan, çok sık kullanmamanızı, hatta haftada 1 kere kullanmanızın kafi olacağı düşüncesindeyim. Ürün sadece soyma işlemi yapmakla kalmıyor içeriğindeki Japom Elm Root Ekstresi ile cildimize nemi hapsetmeyi ve aydınlatmayı da sağlıyor.. Yani bir taşla 2-3 kuş birden vuruyorsunuz bu ürünle =)

watsons, antioxidant jel

Nasıl Kullanılıyor?
Öncelikle ellerimiz ve yüzümüz kuru olmalı. Bir miktar ürünü yüzümüze dağıtıp parmaklarımızla ovalıyoruz. Bir-iki saniye içerisinde gördüklerinize şaşıracağınızdan eminim. Ardından önce ılık sonra soğuk suyla yüzümüzü duruluyoruz. Cildinizde kuruma ve gerginlik yaşamayıp, temizlik ve yumuşaklık yaşayacaksınız.
Pure Beauty Pomegrante Antioxidant Exfoliating Jel

Pure Beauty Pomegrante Antioxidant Exfoliating Jel'in içeriğinde alkol ve paraben bulunmuyor. Nar, melisa gibi çeşitli meyve ve bitki özleri barındırıyor. 100 ml olan ürün 5 aydır kullanıyorum hala bitmedi. Epey bereketli ve bittikçe alacağım ürünler listemde =)

peeling kore

Gördüğünüz gibi ürün elimin üzerindeki kiri ve fazla yağı nasıl çıkardı. Haftada 1 kere kullandığım bu ürünle yüzüm daha aydınlık, bazı güneş ve sivilce lekelerimde gitmeye başladı. Dermatolojik olarak test edilmiş ve tüm cilt tiplerine uygun desede hassas cilt tipi olanlar dikkatli kullansın derim =)




 Tekrar görüşmek dileğiyle
Kozmetik Psikolojisi





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

52 yorum:

  1. bende de clarinsin bu tarz bir ürünü var bitmesi çok uzun sürüyor fiyat yönünden bitince buna da bakabilirim sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clarinsin ürününü hiç denemedim ama bundan epey memnunum =)

      Sil
  2. Güzelmiş kullanmak lazım ama şu an cildim çok hassas ilaç yüzünden. Aklıma yazdım tedavim bitsin alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. güzelmiş dekkelirse bakayım :))

    YanıtlaSil
  4. Peeling önemli denemek lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle fazlalıklardan yüzümüzden de kurtulmak lazım =)

      Sil
  5. tam da bu tarz bir ürün arıyordum. Daha önce OroGold'da denemiştim ama o marka çok pahalı..hemen alınacak bu ürün !

    YanıtlaSil
  6. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. benzer bir ürün kullanmıştım. O da aynı etkileri gösteriyordu. Bitmişti zaten.. Şimdi bir de bunu deneyeyim.. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Oooo süpermiş, ben de bakayım hemen, benim de güneş lekelerim var, umarım işe yarar... Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de işe yaradı inşallah sizde de işe yarar =)

      Sil
  9. valla çok methetmişsiniz ben de alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok methetmedim sadece bende işe yaradı =)

      Sil
  10. Ah ah içim de hemen alma isteği uyandı. Şu an böyle bir ürüne çok ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bir şans verilmeli ve umarım sizde beğenirsiniz =)

      Sil
    2. Koşup gidip aldım. Birazdan deneyeceğim. :)

      Sil
  11. Pure Beauty ürünlerini seviyorum, buna da bakacağım, tşkler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bunu da seveceğinizi düşünüyorum =)

      Sil
  12. pure beauty nin ürünlerini yıllardır kullanırım çok memnunum, bunu da yeni aldım ama henüz denemedim. güzel bir ürün için güzel bir yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım o zaman bir gün dene umarım sen de beğenirsin ve yazarsın bloğunda =)

      Sil
  13. çok merak ettim mutlaka deneyeceğim (:

    YanıtlaSil
  14. Blogunu takibe aldım canım :) Bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. Geçen elim gitmişti ama karar verememiştim, güzel bir yazı olmuş (:

    YanıtlaSil
  16. Güzel bir ürün. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  17. Yüzümüz için peeling önemli.Tavsiyeniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de teşekkür ederim =) faydalı olduysam ne mutlu

      Sil
  18. Merhaba :) güzel öneriniz için teşekkürler ,önerilerinizle kozmetik konusunda daha rahat ve bilinçli alışveriş yapıyorum, takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni takip ettiğiniz ve önerilerime dikkat ettiğiniz için asıl ben teşekkür ederim =)

      Sil
  19. Tam da böyle bir ürün ariyordum :) fiyati nedir acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir ürün watsonsta 25-30TL aradıydı fiyatı zannedersem:)

      Sil
  20. Uygulamalı olarak göstermen çok iyi olmuş tatlım, emeğine sağlık :) Pure Beauty hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve temiz içerikli olduğu için çok sevdiğim bir marka. Fakat böyle bir ürünü olduğunu bile bilmiyordum :) Gerçekten çok enteresan bir ürünmüş, peeling tanecikleri olmadan peeling etkisi yaratan bir mucize :) En kısa zamanda alıp denemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin çok memnun kalacaksın:)

      Sil
  21. Mutlaka denenmesi gereken bir ürün en yakın zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu mevsimlerde daha etkili güneş lekelerine savaşş :))

      Sil
  22. Pure Beauty bir harika. Cildime korkmadan kullandığım ürünleri olan nadir markalardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pure Beauty içerik ve etki açısından gerçekten çok iyi :)

      Sil
  23. Artık bu ürün watsonslarda satılmıyor çok şubesine giderek sordum ama satılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef yok artık, keşke yeniden gelmiş olsa çok seviyordum ben çünkü :(

      Sil
  24. NEREDEN BULABİLİRİZ

    YanıtlaSil