29 Temmuz 2015 Çarşamba

ABFEN Nasorinse Plus Nazal Yıkama Kiti

Herkese selam,
Bugün tanıtacağım ürün kabusum olan burun tıkanıklığı buna çözüm getiren bence mükemmel ve her evde olmasını düşündüğüm bir burun yıkama kiti =) Burun yıkamanın da kiti mi olurmuş demeyin, oluyor işte =)
Kabusum şu; hemen her mevsim aniden burnumda bir kuruluk başlıyor, rahat nefes alamıyorum, sesim bir tuhaf çıkmaya başlıyor (burnu tıkalı gibi) ve baş ağrım da oluyor. Zaten öğrendim baş ağrımın %90 nedeni burun tıkanıklığıymış. ABFEN FARMA geçenlerde denemem için bana bu ürünü gönderdi kendilerine çok çok çok teşekkür ediyorum. Kullanım sonrasındaki sonuca ben de inanamadım. Çünkü rahat nefes almak gibisi yok ..
nasorinse kit
Kit içeriğinde 1 adet uygulama şişesi 
25 adet solüsyon karışım poşeti ve
Kullanma kılavuzu var 
burun yıkama

Kullanım Alanları:
Burunda kuruluk 
Burun tıkanıklığı
Geniz akıntısı
Kronik öksürüğe neden olan burun ve sinüs hastalıkları (enfeksiyon, alerji vb)
Yüzde basınç hissi
Burun ve sinüs ameliyatları sonrası
Nazal alerjinin kontrolü
Nazal hijyenin sağlanması
Kronik rinit ve sinüzite bağlı koku ve tat duygusunda bozulma
Grip ve soğuk algınlığına bağlı burun şikayetleri
Avantajları :
Alerji ve sinüs semptomlarından doğal yollardan kurtulma sağlar.
Paranazal sinüs operasyonları sonrasında kullanım için idealdir.
Yüksek hacimli düşük basınçlı yıkama sağlar.
Ph dengeli izotonik solüsyondur.
Yumuşatıcıdır, yakmaz, tahriş etmez, Katkı maddesi,
iyot ve latex içermez, %99,9 saflıktadır.

nazal yıkama kiti
                                                                                    
   ABFEN  Nasorinse Plus Nazal Yıkama Kiti
Nasıl Kullanılır:
Resimli izah edilmiş fakat ben kısaca özetleyeyim. Üstteki resimde elimle gösterdiğim yere kadar su koyuyorum. ılık su olmalı (ne çok sıcak, ne çok soğuk ) sonra 1 adet solüsyonu makasla kesip hepsini şişenin içine boşaltıyorum ve parmağımla üstteki deliği kapatıp sıçramaması için aynı saç boyası hazırlar gibi bir iki defa çalkalıyorum ki içerik suda çözülsün sonra lavaboya hafif eğilip uygulama şişesini önce sağ burun deliğime yaklaştırıp elimle şişeyi sıkıyorum ve su burun deliğime girmeye başlıyor, bu esnada ben ağzımı açıyorum ve hafif nefesimi tutuyorum ve sonrada solüsyonu burnumdan çekip hızla nefes veriyorum. Bunu 4-5 sefer sağ burun deliğime 4-5 sefer de sol burun deliğime uyguluyorum. Artan solüsyon olursa dökün gitsin çünkü her gün yenisini hazırlamak gerekli =)
burun temizliği
İlk başta zor gibi gelebilir ama değil çok basit ve çok mutlu bir his oluşturuyor sonrasında, çünkü rahat nefes almak gibisi yok ^.^
Ürün eczanelerde satılıyor ve  buraya da bakabilirsiniz. 

Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 yorum:

  1. Bu ürünü ben de kullandım ama sinüzit geçiriyordum ve bana doktor yazmıştı. Güzel bir ürün ama denemek için firmanın göndermesi çok garip olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece bana değil pek çok blogger arkadaşıma göndermişler sağolsunlar, ürünle bu sayede tanışmış oldum =)

      Sil
  2. Bu tarz ürünlerden biz de kullanıyoruz çocuklar için. Hoş ürün biterse tuzlu su hazırlayıp o sıkma aparatını kullanırsanız da işe yarıyor. Hatta en ucuzu bildiğiniz seruz fizyolojik. Dotor söylemişti çocuklar küçükken bize. Bir dönem hep dolabımızda vardı. Şırınga ile çocukların burunlarına sıkıyorduk süper açıyordu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de süper açıyor haftada 2 kere yapıyorum çok iyi baş ağrılarım geçti :D

      Sil
  3. Arkadaşım kullanıyor bunu ve inanılmaz memnun. Bende gerktiğinde buna başvuracağım anlaşılan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence ihtiyacın varsa eczaneden bir sor derim varsa al ve kullan süper bişey baş ağrım geçti

      Sil
  4. ben de doktor önerisiyle tuzlu/karbonatlı ılık suyu şırınga ile uyguluyordum. bu ürün çok pratik oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yöntemi duymamıştım ama bu çok ideal =)

      Sil
  5. Alerjik bünyeler için çok iyi ben gerek duymuyorum hiç bu tarz ürünlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel ben çok ihtiyaç duyuyorum iyi geldi tanışmam bu ürünle =)

      Sil
  6. geçtiğimiz aylarda geçirdiğim bir grip sırasında ilk kez kullandım.Kısa süreli de olsa işe yarıyor ve en azından uyuyabilmeyi sağlıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Oldukça başarılı.. Birkaç yerde duymuştum.. Geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  8. Hiç kullanmadım. Sanırım allerjik durumu yok. Güzel bilgi edindim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Tıkanıklık hava değişimlerin de bana da sıkıntı yaşatıyor ben de burun bandı kullanıyorum. bunu da not alayım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence burun bandı da iyi ama bu işi içinden çözüyor :D:D:

      Sil
  10. Benim böyle bir problemim yok ama erkek kardeşim ameliyat olmasına rağmen çözülemedi. Bu ürün onun işine yarayacak gibi. Teşekkürler canım yazı için (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim faydalı olduysa =)

      Sil
  11. Bu ürün çok güzelmiş. Bende de o şikayet var. Burunum çok kolay tikaniyor. Rahat nefes alamıyorum. Bu ürünü denemek isterim

    YanıtlaSil
  12. zor nefes alanlar icin iyi bir cözüm kesinlikle :))

    www.paapatya.blogspot.de

    YanıtlaSil
  13. zor nefes alanlar icin, iyi bir cözüm gercekten.

    sevgilerle, paapatya
    www.paapatya.blogspot.de

    YanıtlaSil
  14. Geçen senelerde ağır bir grip geçirdiğimde doktor önerisi ile ben de kullanmıştım. Bu marka mıydı hatırlamıyorum ama memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhtemelen budur ama bunun değişik çeşitleri de var sanırım ..

      Sil
  15. Bende de var kızım kışın çok hastalanıyor özellikle burun rahatsızlığı için saklıyoruz çok muhteşem bir ürün.

    YanıtlaSil
  16. Bana da göndermişlerdi ve gerçekten iyi geliyor ya :)

    YanıtlaSil
  17. Ben de bu ürünü kullanıyorum çok memnunum. Seni takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıtınızı yeni gördüm gelirim tabi

      Sil
  18. Eşim de çok memnun bu üründen, ara ara kullanır mutlaka :)

    YanıtlaSil
  19. Bu ürünü kardeşim burun ameliyatı sonrasında kullanmıştı. Çok rahatlattığını , işe yaradığını hatırlıyorum :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok faydalı gerçekten kardeşinize geçmiş olsun..

      Sil
  20. Çok faydalı bir ürünmüş paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil