5 Temmuz 2015 Pazar

Acvit Tüy Dökücü Krem


Merhaba herkese malum yaz mevsimindeyiz sıcaklar bastırdı. Umarım hepiniz iyisinizdir her şey yolundadır. Bugün size bahsetmek istediğim ürün Acvit Tüy Dökücü Krem. Bitkisel içerikli bir krem olup vücudumuzdaki istenmeyen tüylerden kurtulmamıza yardımcı oluyor. Bu kremi size anlatmaya başlamadan önce satın almayı eğer düşünürseniz kendi web siteleri olan buradan'dan almanızı öneririm ve hologramı olmasına da dikkat etmelisiniz!.. Şimdiye kadar farklı markaların tüy dökücü kremlerini denedim ama hepsi ya tüylerimi belirttiği zaman sonunda dökmedi ya da tahriş ve kızarıklığa neden oldu. Bu üründe ise böyle bir problemle karşılaşmadım. Çünkü bitkisel ve yan etkisiz =)
                                                                                                acvit
Ürün 150 ml ve ambalajı çok güzel tasarlanmış tıpkı şampuan gibi.. Hijyen açısından bu tasarımın iyi olduğunu düşünüyorum. Kullanımı ise şöyle; tahriş ya da yara olmayan temiz cilt üzerine ince bir tabaka halinde krem sürer gibi değilde hafif vurarak fazla yedirmeden sürüyoruz. Sonrasında 5-6 dakika bekleyip hafif nemli bir bezle ya da bir peçeteyle tüylerimizin çıkış yönünün tersine doğru sildiğimizde ya da suyla yıkadığımızda tüylerimizden kurtulmuş oluyoruz. işte bu kadar basit. Hem de bir kaç dakika içerisinde ve canımız hiç yanmadan =) Ürünün diğer sevdiğim bir özelliği de vücudumuzun yüz hariç her yerinde kullanabiliyor olması. Çünkü genital bölge tüylerinden kurtulmak içinde kullanılabilir. Ürünün en çok sevdiğim bir diğer özelliği de kullandıktan sonra 15-20  gün arası ilgili yerde tüy çıkmaması, yapılan klinik çalışmalarda içine konulan faktörlerle çıkan tüylerin de seyrelerek çıkması bir diğer artısı =)

tüy dökücü krem
Kokusundan bahsetmem gerekirse bilirsiniz tüy dökücü kremler biraz kötü kokar ama nispeten Acvit Tüy Dökücü Krem çok daha iyi kokuyor diyebilirim, bu da içeriğindeki leylak özlerinden olsa gerek.. Ayrıca bir tavsiye her ne kadar bitkisel içerikli olsa da cildimizin ufak bir yerinde deneyip yara tahriş kızarıklık olmuyorsa tüm vücudumuza uygulamalıyız. Çünkü her insanın cilt yapısı farklı dolayısıyla verdiği tepki de farklı olabilmekte. Artan ürünü de doğrudan güneş ışığı görmeyen bir yerde saklayabiliriz.
Acvit Tüy Dökücü Krem
Gördüğünüz gibi kolumun üzerinde ufak bir yerde denedim sadece kol tüylerimde 3 dakika beklettim ve pürüzsüz ve hafif nemlenmiş bir cildim oldu 1. resimde tüylerimi görüyorsunuz, öyle aşırı bir tüy yok =) 2. resimde hafif vura vura cildime yedirmeden acvit tüy dökücü kremi sürdüm 3 dakika bekledim, sonrada peçeteyle tüylerin ters yönüne doğru sildim ve yıkadım.. işte bu kadar ne ağrı var ne sızı ne de kızarıklık benim pratik ürünüm oldu kendisi. Artık tüylerimin seyrelerek ve geç çıkacağını bilmek de beni ayrı bir mutlu etti. Fiyatı 59 TL.
bitkisel tüy dökücüepilasyon
Acvit Kozmetik'den bahsetmek gerekirse 1999 yılında kurulmuş bir firmadır ve 2015 yılının en iyi kozmetik markası ödülünü almıştır. Acvit Kozmetik, tüy dökücü krem haricinde el bakım kremi, yüz ve makyaj temizleme jeli, parfüm, sıkılaştırıcı jel, bronzlaştırıcı sprey, akne kremi, güneş koruyucu krem, selülit jeli ve daha sayamadığım pek çok ürünleri olan bir firma. Acvit Tüy Dökücü Krem benim güvenimi sağladı ve cildimde herhangi bir irritasyona yol açmadı tekrar alınacaklar listeme girdi. Akne sorunum yıllardır olduğundan Acivt Akne Kremi'ni de satın almayı düşünüyorum. Daha öncede dediğim gibi ürünü www.acvitkozmetikshop.com adlı web sitesinden satın alalım. Çünkü piyasada sahteleri dolaşıyor diye öğrendim..


Tekrar görüşmek dileğiyle 


Kozmetik Psikolojisi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 yorum:

  1. eskiden çok kullanırdım bu tarz kremler lazer çıktı konu halloldu kökünden :-))

    YanıtlaSil
  2. Guzel cozum gibi gorunuyor ama en iyisi kokten cozum

    YanıtlaSil
  3. gerçekten azaltıyomu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 temmuzdan bu yana kaç gün geçti halen bir tüy çıkışı söz konusu olmadı =)

      Sil
  4. Bn de artik tuy dokucu krem kullanmayanlardanim ama.yaziniz cok guzel olmus. Instagramda #bloggerlar takiplesiyor taginize istinaden blogunuzu gfc den takibe aldim. Destek icin geri takiplerseniz cok sevinirim.
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || twitter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğunuza katıldım teşekkür ederim neden ingilizce bir blog merak ettim =)

      Sil
  5. valla süper olmuş bu yazı. Kızım büyüdü artık ve tüy dökücü krem istiyor. Bitkisel içerikli olması ve daha öncekilerde olan şikayetlerinizin olmaması beni sevindirdi açıkçası. Yüreğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yazıyı yazdığımdan bu yana 10 gün olmuş halen o bölgeden tüy çıkmadı =)

      Sil
  6. Tüy dökücü kremlerle ilgili pek bir deneyimim yok ama sonuç gayet iyi görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok memnunum canım çok kıymetlidir yanınca ağlarım o derece :D

      Sil
  7. Kurtarıcı ürünleri seviyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok işime yarayan ve sağlıklı bulduğum bir ürün oldu =)

      Sil
  8. Yaz dönemi için çok başarılı bir ürün. Ama epilasyondan yanayım :))) kesin çözüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. epilasyon derken lazerse ben ondan yana hiç değilim =)

      Sil
  9. Lazer sayesinde böyle sorunum kalmadı, ama bu kremin 15-20 gün etkisinin olması iyiymiş.

    YanıtlaSil
  10. katıldım sizi gultasarım ve gulmutfagima katılırsanız sevınırım

    YanıtlaSil
  11. Normalde tüy dökücü kremlerde 15-20 gün gibi süre uzun bence. Bende lazer sayesinde böyle dertlerden uzaklaştım :) canım ellerine sağlık çok güzel yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lazerden çok korkuyorum canım, yazıyı beğendiğin için teşekkürler =)

      Sil
  12. Ben tüy dökücü krem kullanmadım bence en iyisi ya lazer yada ağda kökten çözüm :) bloğunu yeni keşfettim bloğuma bekliyorum :==

    YanıtlaSil
  13. Merhaba arkadaşım. Bunu da eklemeni tavsiye ederim! Aynı zaman da pek çok tüy dökücüden daha etkilidir. safir ağda ile cildinizi pürüzsüz bir hale getirin ve dikkat çekici bir duruş sergileyin. Denedim, oldu!

    YanıtlaSil