20 Temmuz 2015 Pazartesi

Blog Çekilişi Kazandım

Herkese Merhaba ve Geçmiş Bayramınız Mübarek Olsun =)
Bayram dönüşü bugün Yurtiçikargo'dan elime ulaşan kargo beni çok mutlu etti. Geçenlerde sevgili blogger arkadaşım bakimliibayan bloğunun 1. yıl dönümü için bir çekiliş düzenlemişti ben de katılmıştım. Bir de baktım ki çekilişi ben kazanmışım =) hediyeler de bayram yoğunluğu nedeniyle bugün elime ulaştı. Çocuklar gibi mutlu oldum kendisine çok teşekkür ediyorum bu güzel hediyeleri için ve yakın bir zamanda ben de blog çekilişi yapacağımı bu vesileyle sizlere buradan bir ilan edeyim dedim =)


Bu arada çekilişte kazandığım hediyeleri bakimliibayan'ın resimlerinden aldım =) en altta da bana geldiği şekilde görselledim herhangi bir kırılma çatlama dökülme olmamıştı. Tekrar kendisine çok teşekkür ederim =)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

51 yorum:

  1. hediyelerin çok güzelmiş ,hepsini iyi günlerde kullanmanı dilerim ....

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de birbirinden güzel, güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım daha güzelleri senin olsun =)

      Sil
  3. Bayıldım, güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Yollamam tam bayram zamanına denk gelmişti sonunda eline ulaşmışlar canım, cok mutlu oldum. Severek kullan hepsini inşallah canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar çekiliş hediyeleri için teşekkür ederim=)

      Sil
  6. güle güle kullan hepsi, harika gözüküor, özellikle ojeler :)

    YanıtlaSil
  7. hepsini güle güle kullan, harika gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok kullanabileceğiniz güzel ürünler.Güle güle iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan tatlım, hepsi harikaa ;))

    YanıtlaSil
  11. Şansın daim olsun sağlıkla kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım inşallah hep böyle olur her konuda sağol :)

      Sil
  12. güle güle kullanın, süper

    YanıtlaSil
  13. Ooo hepsi de harika görünüyor, iyi günlerde kullan canım sevgiler....
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel ürünler kazanmışsınız. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  15. İYİ GÜNLERDE KULLANIN ŞANSINIZ HEP DAİM OLSUN İNŞALLAH...

    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullan canım, şansın bol olsun her daim (:

    YanıtlaSil
  17. Buypasa.com çok yakında açılıyor. Nacar ürünlerinde cazip fırsatlar ve detaylı bilgi için; http://sanalmagaza24.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  18. süper bir paket kazanmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım daha süperleri senin olsun =)

      Sil
  19. güle güle kullan tatlım. bak artık biz de hem çekiliş kazanıyoruz hem firmalardan ürün alıyoruz :) sabır herşeyin başı :)

    YanıtlaSil
  20. Harika görünüyorlar.Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  21. Güle güle kullan hediyelerini, şansın hep bol olsun :)

    YanıtlaSil
  22. Ay çok şahaneler güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) darısı size olsun:)

      Sil
  23. Güle güle kullanın şansınız bol olsun :)

    YanıtlaSil