27 Temmuz 2015 Pazartesi

Zigavus Elixir Argan Yağlı Saç Bakım Ürünü

Herkese merhaba,

Size sevilesi bir üründen bahsedeceğim bugün. Geçenlerde  Zigavus Pharma  bana denemem için bir ürün gönderdi. Bu markanın çok eskiden sarımsaklı şampuanını kullanmış ve memnun kalmıştım. Gönderilen Zigavus Elixir Besleyici Argan Yağını her gün kullandım ve saçlarımda abartmıyorum ilk kullandığım anda gözle görülür bir fark oluşturdu ve bunu ilk farkedenlerden biri de eşimdi =) Yani dalgalarımda bir belirginleşme ve hoş bir parlaklık.. Bu yüzden Zigavus Pharmaya beni bu ürünle tanıştırdıkları için çok çok teşekkür ediyorum ^.^

argan yağı
Saçlarım için çeşitli bakım ürünleri kullanmıyor değilim.. Çünkü uzun, dalgalı, boyalı, kalın telli ve gür saçlara sahibim. Saç ne kadar uzun olursa bakım ve sağlığına da o kadar dikkat etmek gerekiyor bilirsiniz.. Anı kurtarmak için saç maşaları, fön ve düzleştiriciler de kullanıyorum ve saçlarım bir de boyalı olduğundan  en çekici aksesuarım olarak vücudumda saçlarımı bulduğumdan bu ürünü hemen kullanmaya başladım. Yıpranmış saçlarımı ilk anda parlattı, yumuşattı ve kuruduğunda da saçlarımda hoş bir koku ve etki bıraktı =) Tam istediğim gibi..

Ürünün Vaat Ettiği Özellikler Şu Şekilde ;

  •  Elixir Argan ve Avakado içeren özel bakım serumu saç yüzeyini pürüsüzleştirerek saç kırıklarının onarılması ve saçın beslenmesini sağlar.
  •  Argan yağı günlük kullanımda saçın gücünü geri kazanmasında yardımcı olur ve saçı dış etkenlere karşı korur.
  • İçeriğinde bulunan E vitamini güçlü bir antioksidandır. Saç üzerinde yenileyici ve dengeleyici etki oluşturur. 
  • Durulama gerektirmeyen Zigavus Elixir, kolay emilir, hafif ve ipeksidir. Mükemmel bir  parlaklık ve yumuşaklık kazandırır.
  •  Boyalı ve yıpranmış saçlara anında ışıltı verir. 
  • Ekstra koruma etkisi için saç bakım ürününüzün içine 1-2 damla ilave ederek kullanın. 
Ürün dermatolojik olarak test edilmiş 100 ml ve Alman malı. Şık bir şişesi var, pompalı bir şişe ve cam. Cam olduğu için daha da kaliteli buldum. Cam demek sağlık demek çünkü =) 
Nasıl Uyguladım;
Nemli veya kuru saçlarıma diplere fazla getirmeden eşit miktarda dağıtarak parmaklarımla saçlarımı tarar gibi yedirdim. Ben 3 damla kullanıyorum.. Ardından saçlarımı tekrar durulamıyorum. Sonrasında saçlarımızı istediğimiz gibi şekillendiriyoruz. 

zigavus argan yağı

Ürünün yapısı diğer durulanmayan bakım ürünlerine göre biraz yoğun kıvamda ama kesinlikle saçlarda yağlı bir görüntü oluşturmuyor ve mis gibi de kokuyor. Birde ben saçlarımı 2-3 günde bir yıkarım bu ürünü kullanmama rağmen herhangi bir hızlı saç yağlanması yaşamadım. Bittiği zaman kesinlikle gene alacağım bir ürün oldu kendisi. Merak edenler için fiyatı çeşitli sitelerde 28-35 TL arasında değişmekte. 

Tekrar görüşmek dileğiyle
Kozmetik Psikolojisi 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

40 yorum:

  1. Argan yağını direk alıp kışın çocukların elleri için kullanmıştım. Şimdi de ara ara saçıma sürüyorum biraz bekletip yıkıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi yapıyorsunuz her şeyin doğalı makbul =)

      Sil
  2. Güzel ürünmüs güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel favori argan ürünüm oldu =)

      Sil
  3. faydalı birşeye benziyor, elimdekiler bitince ben de deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene canım memnun kalacağından eminim =)

      Sil
  4. Bende de denenecek ürünler arasında. Umut vaad edici gerçekten. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet deneyince bana hak vereceksiniz diyorum makyajlı madonna =)

      Sil
  5. cam olması ilgimi çekti, özenli bir ürün olduğu belli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sizin de dikkatinizi çekmiş tavsiye ederim elit stil ihtiyacınız varsa =)

      Sil
  6. Lokman Hakimden aldığımArgan yağlarını bende yüzüme ve saçıma kullanıyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Önemli olan sağlıklı görünüm. Hele ki, kalın ve kabarık saçlara sahipseniz ürün seçmek de zor.
    Ürünü beğenmene sevindim...

    YanıtlaSil
  8. Verdiğiğniz bilgilere göre saç yapınız kendiliğinden güzel gibi duruyor benim saç dipleri çok yağlı tabi uçlarına düzenli olarak bakım yağı uyguluyorum. Dediğiniz gibi yağlanma yapmıyorsa ben de seve seve denemek isterim. Fiyatı da çok uygunmuş. İyi günlerde kullanın sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet diplere zaten sürmüyorum saç gövdesine ve uçlarına 2-3 pompa uyguluyorum sanki sünger emer gibi emiyor saçım =) alın bence

      Sil
  9. Argan yağlı olan her ürünü gözüm kapalı alırım. Gerçekten çok iyi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  10. Ben de gelin kızıma almıştım cildi kuru o çok beğendi cildine kullanıyor saçlarına da yine arganlı bir ürün kullanıyor.

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan cnm, saç bakım yağlarına zaafım var sanırım benim, çok seviyorum ;))

    YanıtlaSil
  12. Argan yağını bende kullanıyorum. Şimdi 5 yaşındaki kızıma da kullanmaya başladım.

    YanıtlaSil
  13. Argan yağını 1 senedir severek kullanıyorum. Kullandığım ürünler epey yüksek fiyatlı, bunun fiyatı da uygunmuş. Denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüksek fiyata gerek yok kaliteli ve bilinen bir marka olsun tmm =)

      Sil
  14. Saç konusunda herşeye zaafım var o yüzden denemek için kesin alabilirim :)

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullanın,benim de saçlarım çabuk yağlanıyor bu ürünü not almak lazım bir kenara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün saçlarımı çok güzel parlatıyor :)

      Sil
  16. Argan yağını ben de kullanıyorum. faydalı ürünlerden bir tanesi.

    YanıtlaSil
  17. Bende memnun kaldım bu üründen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel ürün gerçekten çok da bereketli :D

      Sil
  18. Merhaba, biz de saç ve cilt bakımı için argan yağını sıklıkla öneriyoruz. Özellikle argan yağının piyasada saf halini bulmanız konusuna önem vermelisiniz. Bu konuda çok iyi yorumlar alan ve sertifakasını müşteriyle paylaşan DOA Kozmetiğin argan yağını mutlaka deneyin deriz. Sevgiler
    http://www.doakozmetik.com/argan-yagi-pmu14

    YanıtlaSil
  19. cidden dediğin kadar varmıi bu yağ, bak neredeyse bir seneyi aşkın zaman geçmiş, ben de kullanma fırsatı buldum, bitmek üzere diye üzülüyorum, cidden güzel bir yağ ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uzun zaman da yetti :) çok da bereketliydi benim de bitti canım :(

      Sil