11 Ağustos 2015 Salı

Flormar Black Mulberry Lip Balm SPF 15

Flormar Lip Balm

Herkese merhaba, 
Bugünlerde sürekli ufak çaplı alışverişler yapmaktayım misal giriyorum Flormar'a 2 ürün alıp çıkıyorum ya da giriyorum Koton'a 1 ürün alıp çıkıyorum ama maşallah elim boş çıkmıyorum =) Tüketim çılgınlığı çok kötü ama yapacak bir şey yok :/ Sonunda kendimi mutlu hissediyorum. Yapılan araştırmalar her ne kadar alışveriş çılgınlığını depresyonla bağdaştırsa da, hangimiz depresif değiliz ki şu her gün izlediğimiz haberlerde vs deyip konuya geri dönüyorum.
Lip Balmlar ah o rengarenk kaplı kokulu-kokusuz, tatlı-tatsız dudaklarımızın dostu minnoş şeyler.. Bazıları koleksiyonunu dahi yapmakta. Ben de aslında uzun zamandır satışı yapılan ama ilk kez tanıştığım Flormar Black Mulberry Lip Balm SPF 15 olandan bahsetmek istiyorum. Yani kara dutlu olanı =)

Bu 3 gramlık ürün içlerinde en koyu olan ve oldukça renk veren. Koyu bir renk olduğu için belki sonbahar ya da kış mevsiminde daha bir hoş durabilir. Toplam 6 farklı rengi var diğer renkleri ise strawberry=çilek, watermelon=karpuz, şeffaf olan apple=elma, cream caramel ve orange=portakal. Bendeki black mulberry = kara dut =)
Tıpkı ruj gibi sağlam hoş bir kabı var. Çevirmeli ve dudağınıza ne kadar bastırırsanız o kadar fazla tonunu vermekte. Sürdüğünüz anda  dudaklarınıza rengini veriyor ve bakımı da yapıyor, bu ise  hemen hissediliyor. Dudaklarım yaz kış biraz kuru gibidir sürdüğüm  anda çok iyi geldi. 15 güneş koruma faktörünün olması da güzel bir artı benim için =)
Black Mulberry
Bakımlı ve lezzetli dudaklar vaad eden ürün. Elime sürdüğümde biraz pırıltılı gibi durmuş ama dudakta bu kadar parlak durmuyor. Tadını ben algılayamadım ama siyah dut kokusunu algıladım hemen. Yani tadından ziyade kokusu daha baskın. Koku hassasiyeti olan arkadaşlar bence testerından bir kontrol etmeli. Bence güzel ama onlar için belki iyi değildir. 
kara dut
resim alıntıdır

İçerisinde ayrıca kakao ve shea yağları ve orkide çiçeği özleri var. Sadece elmalı olan renksiz diğerleri dudağa hafif renk vermekte. Tabiki ruj kadar kalıcı değil ama bence rengi gayet yoğun ve iyi. 
Flormar Black Mulberry Lip Balm SPF 15
Fiyatı normalde 9,90 TL ama şuan %70 indirimde 5,90 TL ye geliyor. Ve şuradan satın alabilirsiniz =)
Peki sizler de Flormar'ın bu meyveli lip balmalarını kullanıyormusunuz, kullanıyorsanız hangisini ?
Vazgeçemem diyeceğiniz lip balmınız var mı ?




Tekrar görüşmek dileğiyle 


Kozmetik Psikolojisi 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 yorum:

  1. ilk almıştım bunu ve çok severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  2. Sağlıkla iyi günlerde kullanın :) Rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. kullanamıyorum çünkü sürekli yalıyorum zehirlenicem diye korkmaya başladım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya :D farkında olmadan ben de çok yiyorum lip balm :)

      Sil
  4. ay alınacaklar listemde ilk beste yer alıyor bu karadutlu balm :) almadan once okumuş oldum iyi oldu sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen al canım şu indirim bitmeden sana da çok yakışır kesin :)

      Sil
  5. Allahım bu ne güzel bir renk :) Tavsiye ettiğin kadar varmış. İndirim bitmeden alayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hemen almalısın gerçekten çok hoş bir renk canım :)

      Sil
  6. Lipbalma göre çok iyi renk veriyormuş harika :)) güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  7. Renk çokk tatlı... Eşim için alacağım en kısa zamanda, çok teşekkürler tanıtım için

    YanıtlaSil
  8. Birkaç gün önce tester deneyip almamıştım.Yazıyı okuyunca pişman oldum şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala indirim devam ediyor diye biliyorum :)

      Sil
  9. Rengi harika ama meyve tadı olması dudakları farkında olmadan yalama hissi verebilir bu da ciltte kurumaya yol açar tekrar:))

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanın,renk çok güzel.

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullanın.. Sonbahar yaklaşıyor...Rahatça kullanılabiliyor..

    YanıtlaSil
  12. Elimde o kadar çok lipbalm var ki, buna sıra gelmez muhtemelen...

    YanıtlaSil
  13. Ürünü kullanmadım ama renklerini sevdim :)

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullanın faydalı bir yazı olmuş gerçekten😀

    YanıtlaSil
  15. Alıp bırakmıştım geçen, bu yazıdan sonra alabilirim gibi duruyor (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al bence indirimde zaten :) kışın kullanırsın elinde çok varsa :)

      Sil
  16. Rengi de ambalajı da çok güzelmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba öncelikle yazınızı çok beğendim bu lip balmlar birkaç senedir var herkeste görüyorum ve ben de bir tane alıyım dedim.Benim içlerinden en çok beğendiğim watermelon olanıydı.Dün Flormara gittim ve watermelonu aldım ve kokusu da çok güzel.Ama diğer lip balmlarım bittikten sonra kesinlikle kara dutlu olanını alacağım.Sana da watermelonu tavsiye ederim.O da çok güzel.😉😊

    YanıtlaSil