19 Ağustos 2015 Çarşamba

trnd Pazar Araştırması: #BepantholleGücünüGöster

Herkese Merhaba, 

Size bugün trnd ve ilk projemden biraz bahsetmek istedim. trnd Avrupa'nın en büyük Katılımcı Pazarlama (Collabarative Marketing) topluluğudur. 2005 yılından bu yana da çalışmalarını sürdürmektedir. Fakat benim tanışmam biraz tesadüfü biraz da geç oldu =)Yaklaşık 3 hafta önce, trnd 'nin anketine katılarak Bepanthol ürününü denemeye hak kazanan 1000 trndciden biri oldum ve harika bir paket birkaç gün önce elime geçti.

trnd
Paket içerisinde 1 adet 100 gr. lık tüp ve 40 adet de deneme boy cilt bakım kremi ve projede kullanılmak üzere broşür ve kitapçıklar yer alıyor. 
Bepanthol Cilt Bakım Kremi
1944 yılından bu yane cilt bakımı ürünleri sunan Bayer'in ürünü olan Bepanthol Cilt Bakım Kremi, bebek ve ekstra bakıma ihtiyaç duyan ciltler için hafif ve yoğun yapılıürün çeşitliliğine sahiptir ve hepsinin de ortak içeriğinde Pro-vitamin B5 vardır. Bepanthol ürünleri arasında cilt bakım kremi, vücut losyonu, çok kuru ciltler için krem, ekstra koruyucu vücut losyonu ve bebek cildi için pişik merhemi yer almaktadır.
Renklendirci, parfüm ve paraben içermeyen Bepanthol cilt bakım kremi, hassas ciltler tarafından da tolere edilebilen bir yapıda olduğu için günlük bakımda da yüz ve vücutta rahatlıkla kullanılabilen bir kremdir.

 Bepanthol ürünleri eczanelerde satılıyor. 





#bepantholilegucunugoster

İlk önce aile bireylerim eş dostla şimdide daireden arkadaşlarımla bu minnak Bepanthol'leri paylaşıyorum. Hem onların gözlerindeki mutluluk hem de bir projeye yardım ettiğimden dolayı kendimi hem çok şanslı hem de çok iyi hissediyorum. Umarım trnd'nin diğer projelerine de ileride katılmaya hak kazanırım =)

Çok teşekkürler trnd ve Bepanthol




Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 yorum:

  1. Bepanthol kremi bende kullanıyorum çok iyi geliyor gerçekten :) bloğunuzu takipteyim ilginizi çekerse çizim bloğuma beklerim http://petunyanincizimaceralari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tabiki uğrarım bloğunuza :)

      Sil
  2. bepanthol güzel bir krem ben de ara ara kullanıyorum cildime serum gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle kışın eşim ve benim çok işimize yarayacak çünkü buralar buz gibi oluyor da :)

      Sil
  3. Ben de severek kullanmaya başladım. Olumlu dönüşler almak da ayrıca güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Bepanthol ile ilgili okuduğum olumlu yorumlara rağmen denemek için fırsat yaratamadım.İlerleyen donemde denerim umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denemelisin en kısa zamanda canım :)

      Sil
  5. Merak ettim bende, iyi fikirmis öyle dagitmak en iyi tanitim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de trnd ye üye olabilirsin @vivamakyaj

      Sil
  6. Ben çok kullandım, şimdi kızım kullanıyor.Çok güzel bir krem.Her evde olması avantaj.

    YanıtlaSil
  7. Bepantol benim de kullandığım bir ürün.. güzel gerçekten..

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan kremini benim cildimde alerji yaptı ellerimde kullanıyorum:))

    YanıtlaSil
  9. başarılı bir ürün bepanthol :) yıllardır kullanırıım ama özellikle kış aylarında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kış aylarında daha çok kuruyor cildimiz

      Sil
  10. Aynı projede bende yer aldım hepsini dağıttım bile :)) Bakalım geri dönüşler nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  11. Yıllardır vazgeçilmezimiz. Evde, çantada, iş yerinde mutlaka bulunur :)

    YanıtlaSil
  12. Bepanthen in her türlüsunu kullanırım. Çok güzel bir marka.

    YanıtlaSil