21 Eylül 2015 Pazartesi

Feng Fu Terapi

Herkese merhaba=)
Bugünden itibaren düzenli olarak denemeyi düşündüğüm bir yöntemden bahsetmek istedim sizlere de =)
Boynunuzun burasına bir buz küpü koyun ve mucizeye şahit olun..
Feng Fu Terapi

Vücudunuzun kendini tedavisi ve yeniden enerjiyle dolması ve sizi biraz daha genç ve enerji dolu yapmak için bir buz küpü kullanabileceğinizi düşünemezdiniz değil mi? Resimde gösterilen boyunla kafanın birleştiği noktaya koyacağınız bir buz küpü bunu gerçekleştiriyormuş. Bu teknik Çin akupunkturuyla bağlantılı, buz küpünü yerleştirdiğiniz noktanın adı Feng Fu ve anlamı "rüzgar evi". Sadece buz küpünü resimde gösterilen Feng Fu noktasında 20 dakika tutun. Doğal olarak başlangıçta biraz donacaksınız ancak otuz kırk saniye sonra sıcaklığı hissetmeye başlayacaksınız.


Bunu her gün yaptığınız takdirde zindelikle dolduğunuzu hissedeceksiniz. Çünkü buz küpü endorfin hormonunun kanınıza salgılanmasını sağlayacak. Bununla beraber bu tekniğin birçok başka yararı olduğu da söyleniyor. 

Örnek Olarak:
• Uyku düzeni;
• Daha iyi sindirme;
• Sık sık grip olmanın önüne geçmede;
• Daha az eklem, diş ve baş ağrısı;
• Daha rahat nefes alma ve daha iyi kardiovasküler sistem;
• Nörolojik rahatsızlıkların tedavisi ve omurgasal sorunlar
• Cinsel yolla bulaşan ve bağırsak hastalıkları;
• Tiroid bezi sıkıntıları;
• Hipo ve hiper tansiyon ve artrit;
• Astım
• Besinsizlik ve obezlik;
• Selülit;
• Cinsel soğukluk, iktidarsızlık, adet dönemi rahatsızlıkları; • Uykusuzluk, kronik yorgunluk, depresyon, stres ve psiko-duygusal rahatsızlıkların yönetimi;

Bu metod söylenildiğine göre vücudun dengesini bulmasını sağlıyor, yani teknik olarak bir ilaç değil ancak tazeleme yöntemi. Sadece şizofreni, epilepsi (sara) hastaları, ve hamilelik döneminde tavsiye edilmiyor.

...
Alıntıdır
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 yorum:

  1. Bunu bende gerçekten düşünüyorum da 20 dakika hiç bir yere damlatmadan o buzun nasıl orda tutarım onu düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimizle tutucaz boynumuza da bir havlu koyduk mu tamamdır ilk başta biraz zonklatıyor ama sonra geçiyor alışıyorsun :)

      Sil
  2. bu metodu denemeyi çok istedim uzun süre geçtiğimiz gün bir kez denedim ve bir rahatlık hissettim aslında ama düzenli olarak yapmadım. fıtık ağrım için denemiştim ve o an baya iyi geldi. bende sizinle beraber başlayayım o halde düzenli olarak yapmaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kez bile deneyince olumlu sonuç olduysa devam etmek gerekir bence umarım devam edersiniz düzenli olarak :)

      Sil
  3. İnstagram da yazmıştım kesin deneyeceğim bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım düzenli olarak devam edersiniz :)

      Sil
  4. Bu yazıyı ulaştırdığınız ve bu bilgileri paylaştığınız için teşekkürler :) İlk deneyiminiz gerçekleşti mi? Gerçekten mucizevi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk başta bi üşüyosunuz tabi sonra alışmaya başlayıp bir rahatlama oluyor :) ben teşekkür ederim ..

      Sil
  5. eve dönünce deneyeceğim ben....

    YanıtlaSil
  6. Tşkler bu bilgi için, migrenim tuttuğunda özellikle boynuma soğuk suda ıslatılmış bez ile rahatlatabiliyordum. Bu da aklımda olacak (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bende de migren var umarım bu yöntem iyi gelecektir bize ..

      Sil
  7. Ben geldiiim, bloğuma ziyaretine çok sevindim, takipçilerin arasındayım:) Ve bu sağlıklı bilgi paylaşımın için çok teşekkür ediyorum. En kısa zamanda bende uygulayım, sonucu merak ettim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Allah Allah çok merak ettim şuan, bayadır duyuyorum ama şimdi okuyunca bi' anda yapasım geldi ^-^ Ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. ben düzenli 1 hafta denedim etkisi güzeldi kış geldi diye bıraktım yazın daha düzenli kullanıcam bu yöntemi :)

      Sil