13 Ekim 2015 Salı

Avene Termal Su Spreyi 300 ml

Herkese merhaba, 
Bugün her gün düzenli kullandığım bir ürünle karşınızdayım. Daha önce küçük çanta boyunu tanıtmıştım bu seferki en büyük olanı =) Avene Termal Su Nedir? Ne işe yarar? Şimdiden keyifli okumalar.
kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr, Avene Termal Su Spreyi 300 ml
Avene Termal Suyu / Avene Eau Thermale
Avene ürünlerine zaten hayranım ve hepsini satın almak istiyorum; çünkü karma/yağlı cildime dermo-komzetikler içinde en iyi Avene'in geldiğini düşünüyorum. Ara sıra farklı markalara yönelik kaçamaklarım olsa da (sırf merak ve deneme isteği ya da kaplarının cazibesinden =) ) en sonunda soluğu gene Avene'de alıyorum.. 


Paketlemesi: Benimki 300 ml olan en büyük boyu. Çok farklı boylarda da satılıyor, 50-150-300ml gibi. Standart Avene logosu ve yazıları var üzerinde ve çok kullanışlı bir şekilde imal edilmiş. Suyu simdiye kadar hiçbir üründe görmediğim kadar hafif ve ince yayıyor etrafa, bu yüzden direkt uygulayacağınız bölgelerin üzerine tutup spreylemeniz yeterli ve çok da eğlenceli.

Fiyatı: Ürünü Turuncu Kasa'dan online sipariş verdim. Ve şuan site güzel indirim yapmış. Bu 300 ml boyu 23,70 TL idi. 150 ml olan 22,75 TL. 50 ml'i 8,70 TL. Fiyatı tabiki kişiden kişiye göre pahalı ya da ucuz olabilir. Bence normal çünkü daha pahalısını da kullanmıştım. 
 Ürün Özellikleri : Tüm ciltlerin kullanımıyla beraber, aşırı hassaslaşmış ciltlerde de kullanıma uygun olan doğal termal su, sprey formundadır ve cilde püskürtülerek kullanılabilir. Doğal kaynağından el değmeden hava ile temas etmeden özel yöntemlerle şişelenmektedir. Ph değeri 7.5 olan termal su cildinize ferahlama ve serinleme, rahatlatma hissi kazandırmaya yardımcı olur. Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun olan sprey formundaki ürünü cilt bakımlarınızla birlikte, güneşin neden olduğu yanma ve batma hissini yatıştırmak için cildinizde hissettiğiniz rahatsızlık, kaşıntı, kuruluk, batma gibi hislerde rahatlama sağlamak için kullanabilirsiniz. Ürün, temel elementler içermektedir. Makyajınızı sabitlemeye yardımcı olabilmek için de kullanabilirsiniz.
Cilde tıraş, peeling, epilasyon gibi uygulamalardan sonra yatıştırma ve rahatlatma sağlamaya yardımcıdır. Her cilt tipinin kullanımına uygundur.
Avene ürünlerinin hepsi Termal su içeriği ile zenginleştirilmişlerdir.
Sonuç : Hassaslaşmış dahil tüm cilt tiplerinde yatışma, rahatlama ve ferahlama hissi sağlamaya yardımcı.
Kullanım Şekli : İhtiyaç duyduğunuz bölgeye yaklaşık 15 cm uzaktan yapacağınız 1-2 püskürtme yeterlidir. Solunmaması gerekir. Her cilt bakımınızla birlikte kullanarak cildinizi rahatlatabilirsiniz.
kozmetikpsikolojisi, turuncukasa.com
içerik : Silis, Ca, Mg, Na, HCO, SO, CI, B, Zn, Cu, Cd
Cildinizde yatışma ve rahatlamayla birlikte ferahlık etkisi sağlamaya ve içeriğinde bulunan maddeler ve elementler ile cildi güçlendirmeye yardım eden bir doğal termal spreydir.
Sprey formu ile hızlıca serinlik ve yatışma etkisi sağlamaya yardımcıdır. Cilde tazelik hissi verebilir.
300 ml olan şişesiyle de uzun süre kullanabilmenize olanak sağlamaya yardım eder.
Sıcaktan bunaldığınızda ya da yüzünüzün kızardığını hissettiğinizde, güneşte fazla kalarak gerginlik, batma hissettiğinizde rahatlama etkisi sağlayabilmenize yardım edecektir.
Avene Termal Suyu; kalsiyum, magnezyum ve cilt için değerli elementler içerir.
Avene markası cilt, vücut, el, ayak, tırnak bakım ürünlerini ve güneş koruyucularını içerir. Cilt bakımında; temizleyiciler, nemlendiriciler, anti-agingler, göz çevresi ve leke giderici kremler, maskeler ve sivilce ürünleri bulunur.

Avene termal suyu spreyini, bebeklerde ve çocuklarda da kullanabilirsiniz. Pişik sorunu olan bebeklerin cildinde yatışma sağlamaya da yardım edebilir.
Cildi güçlendirmeye ve yatışma, ferahlama etkisi sağlamaya yardımcıdır.
Gün içerisinde çevresel faktörlerden, makyajdan etkilenen cildinizi temizledikten sonra da kullanabilirsiniz.Cilde nem desteği sağlamaya çalışır.
İhtiyaç duyduğunuz her an kullanabileceğiniz bir üründür.
Hassas yapıda olup, kaşıntı, kızarıklık ya da tahriş sorunu yaşayan kişiler de cildinizi rahatlatarak yatıştırmaya yardım edecektir.
Bir takım kozmetik uygulamaları, lazer uygulamaları, akne tedavisi gibi uygulamalar, ciltte gerginliklere, hassaslaşmaya yol açabilir. Avene termal suyu spreyi, bu durumlarda da cildi yatıştırmak için kullanılabilir.
Erkeklerin de kullanımına uygun olan ürün, tıraştan sonra cilde ferahlık ve yatışma hissi sağlayabilir.
Kullanım Şekli:
Spreyi püskürttükten sonra, 2-3 dakika bekleyin ve kalan ıslaklığı nazik bir şekilde kurulayın.
Avene Eau Thermale Spray 300 ml. Turuncu Kasa'da indirimli fiyata satılmaktadır.
avene, kozmetikpsikolojisiblog, turuncukasa
resim alıntıdır
  
Termal suyu başka ne için kullanabilirsiniz?- Sivri sinek / Arı sokmaları- Ağda'dan sonra- Güneş yanıkları- Sivilce-akne üzerine- Kızarıklık/tahriş durumları
Size bir tavsiye: Eger cok ferahlatmasini ve yaralari rahatlatmasini istiyorsaniz, o zaman kullanmadan önce yarim saat buzdolabına koyun. Sonra kullanınca çok daha ferah ve etkili olduğunu göreceksiniz. Yine gözlerinizde kullanirsaniz, göz alti sisiklerinizi giderebilir. Not: Bi yerde okumuştum, kullanmadan önce çalkalamamak gerekiyormuş. Sallarsaniz içindeki mineraller etkisini kaybediyormuş sanırım =)


Eğer hala denemediyseniz gecikmeden en azından en küçük boyunu edinin bence. Mesela Turuncukasa'dan online sipariş verebilirsiniz sipariş için tık tık 

Facebook: https://www.facebook.com/kozmetikpsikolojisiblog 
 Instagram: kozmetikpsikolojisi
                                                 Mail: kozmetikpsikolojisiblog@gmail.com


Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

46 yorum:

  1. Bende de 300 ml.lik şişede olanı var, 3'te 1'i kaldı sanırım ve artık eskisi gibi püskürtmüyor. Üstelik içindeki mineral miktarı o kadar az ki herhangi bir cilt sorununa etki edebileceğini sanmıyorum. Ben gülsuyuna karıştırarak, makyaj fırçası ıslatarak kullanıp bitirmeye çalışıyorum. Belki de faydasını görmek için çok alerjik ve hassas bir cilde sahip olmak gerekiyor bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet seviyorum bu ürünü tabi siz sevmediyseniz birdaha almazsiniz :)

      Sil
  2. ürün çok hoşuma gitti deneyeceğim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım, yazın bilgilendirici olmuş. ben hiç avene ninkini kullanmadım. hep la roche unkini tercih ediyorum selenyum katksından dolayı. bunun da bu kadar büyük boyu olduğunu ilk kez duyuyorum. benim için orta boylar daha kullanışlı snaırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşimle birlikte kullandığımız için bu boy anca yetiyor la roche hiç denemedim:)

      Sil
  4. Ben özellikle yüzüme ağda yapıldıktan sonra veya kaşlarımı, dudak üstümü aldırdıktan sonra kullanmayı çok seviyorum. Epey yatıştırıyor. Spordan ve duş aldıktan sonra da mutlaka sıkarım cildimi rahatlatıyor^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım pek çok kullanım alanı olması çok iyi :)

      Sil
  5. termal sulara bayılıyorum hemen her markayı da denedim galiba şimdiye kadar avene en iyilerden biridir :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene gerçekten ben de işe yarıyor:)

      Sil
  6. çok severek kullandım bende 150 ml olanı vardı hazır fiyatı uygunken alınabilinir:)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kaçırmamak lazım indirimi sahip olmak istiyorsak

      Sil
  7. Merhaba,şimdiye kadar okuduğum en detaylı Avene incelemesiydi. Teşekkürler:) ürünü denemeye değer, aklımda bulunduracağım. Ayrıca İnstagram'da takipteyim, buradan da takibe aldım ve bana da beklerim <3
    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) en kısa zamanda gelicem

      Sil
  8. Serinlettiğine göre yaza uygun bir ürün gibi..

    YanıtlaSil
  9. Daha önce hiç denemedim termal su, ama cildimdeki aşırı sebum üretimi problemine iyi gelecek gibi.

    YanıtlaSil
  10. Termal sulardan herkes çok memnun kalıyor. Bu markayı bende denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  11. En sevdiğim termal su bu benim :))

    YanıtlaSil
  12. Uzun zamandır severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Kullanımı ile ilgili verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Ben almıştım, çok sık kullanamıyorum ama şimdi hemen kalkıp biraz sıkıyorum.Cildi nemlendirmek içinde iyi bir yol.

    YanıtlaSil
  14. Keşke daha önce tanışsaydım bu ürünle özellikle yazın kavurucu günlerinde eminim çok rahatlatıcı olacaktır.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Not alınacak bir ürün,paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim edinin bir tane :)

      Sil
  16. Fiyatı çok uygunmuş. Bir bakayım ben de. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. bende bu zamana kadar La Roche posay kullandım biter bitmez bir de avene deneyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O markadan hicbir şey denemedim ben de ama merak da etmiyorum Avene güzel :))

      Sil
  18. Termal su deyince aklıma marka değil ürün geliyor. Bu konuda marka tercihi yapmıyorum, hepsini de çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  19. Termal su fikri ne güzel. Ne iyi düşünmüşler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bisey pek çok yönden faydalı da ..

      Sil
  20. Guzel bir yazi olmus hangi markaninkini alsam diye dusunurken sayenizden bundan alicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa o zaman yazım işe yaradı gerçekten seveceğinden ve elinden düşürmeyeceğinden eminim selin olcay :)

      Sil
  21. Ben çok merak ediyorum bu ürünü, en kısa zamanda denemeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenenlerden olursunuz siz de =)

      Sil