19 Ekim 2015 Pazartesi

Homemade Aromaterapi Günlük & Adaçayı Enerji Temizleyici Sprey

Herkese Merhaba, 
Geçenlerde tesadüfen bulduğum online satış sitelerinden Homemade Aromaterapi   Günlük & Adaçayı Enerji Temizleyici Sprey' inden bahsetmek istiyorum. 
Her ne kadar psikolog olsam da terzi kendi söküğünü dikemez hesabı bazen ben de stresli günler yaşayabiliyorum. Böyle zamanlarda günün stresini azaltmak ve öfke seviyemi minimalize etmek için bazı yöntemlerim var. Bunlardan biri de doğal aromatik kokular. Çünkü kokuların gerçekten insanların bazı ruhsal sorunlarına iyi geldiği düşüncesindeyim. 
Siteyi linkini tıklayıp  tık tık  incelediğinizde sadece uçucu ve sabit yağlar değil, pek çok yüz bakımı, vücut bakımı, enerji temizliği, tekstil ve doğal temizlik ürünleri gibi kategorilerden oluşan son derece güzel ve doğal ürünlerin olduğunu göreceksiniz. İlgimi çeken ürünlerin başında Nazar Seti ve Pitta mini koklama roll-on 'u ve diğerleri geliyor. 

kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr Homemade Aromaterapi

Günlük & Adaçayı Enerji Temizleyicisi: 
Bu spreyi ben işyerimdeki odamda kullanıyorum. Koku hassasiyeti olanları ya da alerji veya diğer solunum yolları rahatsızlığı olanları içindeki alkol sebebiyle ne derece etkiler bilmiyorum ama adaçayı ve günlük uçucu yağlarından oluşan bu karışım çok keskin olmamakla birlikte daha çok adaçayı ağırlıklı algılanmakta. Zaten uçucu yağlardan oluştuğu için oluşan koku çok geçmeden gidiyor. Yani kalıcı değil.. Genel olarak cam şişede olmasını sevdim ve spreyinin başlığını biraz basit buldum. Plastik başlığın püskürtme mekanizması suyu bir ip gibi dökebiliyor. Bu da ürünün çabuk bitmesine ve eşit dağılmasına engel oluyor. Kokusu beni rahatsız etmedi ama herkes her kokuyu sevmeyebilir
Günlük yağı biraz daha karışımda baskın olsaydı demeden kendimi alamadım ama gene de ortamın havasını yumuşattığından sevdim diyebilirim =)




Satış sitesinde yazıldığı şejilde aynen aktarıyorum: ''Tüm kültürlerde kutsal kabul edilen ve negatif enerjiyi temizlemek, iyi olanı çekmek, enerji ve ilahi olanla bağlantımızı kuvvetlendirmek için kullanılmış olan % 100 saf günlük (frankincense) ve adaçayı uçucu yağları ile hazırladığımız soluması tamamen sağlıklı ve şifalı doğal bir spreydir. İçerisinde ilave olarak sadece distile su ve bitki özlerinin çözülmesi ve havada asılı kalması için biraz da alkol ilave ederek hazırlanmıştır.''
 satın almak için tık tık

Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 yorum:

  1. Merak ettim paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Aromaterapi fikri kulağa ne kadar hoş geliyor.. İsminde bile bir huzur seziyorum ben...

    YanıtlaSil
  3. Çok bilgilendirici kokuları ben de severim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bazen yerleri silerken bu tür kokulu aramotik yağlar kullanırım. Mesela vanilya, kekik, nane....Evde hoş bir koku bırakıyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok iyi bir fikir bende öyle yapicam :)

      Sil
    2. Bir keresinde vanilya yağı ile silmiştim. Benim küçük kurabiye yaptığımı sandı mesela:)))

      Sil
    3. Bende alicam vanilya yağı çok hoşuma gitti söylediğiniz durum:)

      Sil
  5. En cok sizin ihtiyaciniz vardir diye dusunuyorum. Dert tasa dinlemek kolay olmamali. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  6. ilk kez sizin blogda okudum. Merak ettimm (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben işte böyle ilk birseyler yaparım zaman zaman :))

      Sil
  7. adaçayı kokusu çok güzel olur severim.. bakayım başka çeşit varmıymış..

    YanıtlaSil
  8. Çok ilgimi çekti ve ilk defa duyorum Paylaşımınız için tşk ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim doğal ürünlere bayılıyorum :)

      Sil
  9. Her şeyin doğalını kullanmalıyız, hele ki kokular, kim bilir nasıl zarar veriyoruz ciğerlerimize, çevremize, dünyamıza. Sevgiler... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, doğal ve kaliteliden yana olmalıyız her zaman..

      Sil
  10. Tam zamanında yetişti yazı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. kokulara karşı hassasiyetim var ama çok ilgimi çekti..adaçayının özel bir bitki olduğunu biliyorum..bunu deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buram buram adaçayı kokuyo ortalık:)

      Sil
  12. hemen siteye bakıyorum merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel şeyler mevcut sitesinde :)

      Sil
  13. Kokular benim için çok önemli. Çok iyi bir koku ile aniden rahatlayip iyilesirken çok kötü bir kokuda da aniden başım ağrir ve hiç geçmez . Bu da ilgimi çekti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kısmen sizin gibiyim :)

      Sil
    2. Hayati değeri var o zaman bizim için kokularin

      Sil
    3. Bu arada komşuma da öğretiyorum dikiş. Sana da ogretirim;)

      Sil
  14. Merak uyandıran bişeymiş ya :) Bir araştırayımda deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir araştırın gizem gider edinirseniz umarım beğenirsiniz siz de :)

      Sil
  15. Blogunuzu çok beğendim takibe aldım bana da beklerim :)) http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Keşke kalıcı olsaymış. Ortam kokularını çok seviyorum ama bazıları çabuk dağılıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok çabuk gidiyor kokusu maalesef :(

      Sil
  17. Aromaterapi deyince akan sular durur bende.Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ama bitti artık ürün :( :)

      Sil