7 Ekim 2015 Çarşamba

Sanakapakolsun'dan Kendime Özel Telefon Kabı

Herkese Merhaba, 
Uzun zamandır kendime hediye almamıştım bir alayım dedim :D Siz de kendinize hediye alabilirsiniz. Sevdiklerimiz için hediye  seçmek çoğu zaman zor olmuştur. Bazen ne alacağımızı bilemeyiz. Acaba sever mi sevmez mi diye bir kaygıya kapılabiliriz, bu da seçimimizi daha da zorlaştırır. Ama artık bu kaygılı sürece bir çare olan bi siteyle tanıştırmak istedim sizi. Kişiye özel harika tasarımlarıyla sanakapakolsun.com =)
"Sana Kapak Olsun" dan Kendime Özel Telefon Kabı
 Sipariş işlemi ise gayet basit. 
Önce https://www.sanakapakolsun.com/ sitesine girip kişisel bilgilerinizi girip siteye üye olmanız gerekiyor. Ardından kabınızı kendiniz tasarlamak istiyorsanız  "kendin tasarla" yazan linke tıklıyorsunuz :)

sanakapakolsun.com
Ve hemen karşınıza Telefonunuzun ismini, modelini ve tasarlamak istediğiniz kapak rengini soran bi sekme geliyor.. Bu sekmeden telefonunuzun markasını seçiyorsunuz yaklaşık 20 tane marka var. Kendi markanızın modelini de seçtikten sonra kapağınızın rengine karar veriyorsunuz.

 Ben kapak rengimi Petrol Mavisi olarak  seçtim ve sıra tasarlamaya geliyor =) 
Hediye Kapak

 Tasarlamaya Başla'ya tıklıyoruz. Burada ister hazır resim isterseniz  kendi seçtiğiniz resmi yüklüyorsunuz. Ben eşimle Konya gezimizde Mevlana Hazretleri türbesinin önünde çektirdiğimiz resmi koyup hemen ekledim ve önemli bir detay resmi eklediğinizde büyük gelebiliyor ya da sığmayabiliyor  ama resmi köşelerden tutturup küçülttüğünüzde istediğiniz kapak hazır oluyor =) 

LG G3

Geriye sepete atıp siparişi gerçekleştirmek kalıyor. Bu kadar basit ve gayet eğlenceli.  Sizde ister kendinize ister sevdiklerinize böyle bir hediye alabilirsiniz =) Hem çağımız teknoloji çağı ve emin olun böyle bir hediyeye kimse hayır diyemez ve çok da mutlu olur sevdiğimiz kişi..
"Sana Kapak Olsun" dan Kendime Özel Telefon Kabı
https://www.sanakapakolsun.com/





Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

35 yorum:

  1. Çok güzelmiş, kapak resmi olacağımız şanslı kişiyi bulunca muhakkak yapıcam :)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim, müthiş fikir... <3

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş :-))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Benim telefon hala akıllanmadığından şimdilik bana gerek yok. Ama çok güzel bir düşünce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sizin de bir gün akıllı telefonunuz olur :)

      Sil
  6. güzel iş bende çocuklarımınkini yaptırsam ne güzel olur

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın, kendi tasarladığınız bir kapak olması çok güzel.

    YanıtlaSil
  8. Bende tasarlamayı düşünüyorum. Çok güzel güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. GÜLE GÜLE KULLAN CANIM. ÇOK İYİ YAPMIŞSIN

    YanıtlaSil
  10. Sevdigini yaninda tasimak fikri guzel :) gule gule kullan

    YanıtlaSil
  11. tam hediyelik güzel bir fikir...

    YanıtlaSil
  12. Almak isteyenler için güzel bir yazı olmuş canım.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş.Çok şirin oluyor bu kapaklar !

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir fikir,güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  15. Çok hoş bir fikir,iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil