26 Ekim 2015 Pazartesi

Sonett Organik Elde Bulaşık Yıkama Sıvısı (Aynısafa)

Herkese Merhaba,
Biz hanımların derdi çok..  Yemek yapıyoruz, evi temizliyoruz, çamaşır, ütü, bulaşık vs derken kendimize zaman ayırmaya vakit kalmadığı bile oluyor. Tabiki çok titiz olmamak lazım. Hayatı temizlik yaparak kabusa çevirmemek, yeterli miktarda temizlik yapmak gerek diye düşünüyorum. 
Her ne temizliyorsak eldiven kullanmalıyız, yok ben eldivenle iş yapamıyorum diyorsanız o zaman doğal ürünler, içeriğinde kimyasal olmayanları seçmeliyiz. Bugün tanıtacağım ürün de "Ayışığı Organik Firmasının" elde bulaşık yıkama sıvısı. "Sonett Organik Elde Bulaşık Yıkama Sıvısı (Aynısafa)"
kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr ayışığı organik

Her ne kadar bulaşıkları makinede yıkasam da bazen elde yıkadığım da oluyor. Bu yüzen bu ürünle tanıştığım için çok mutluyum. Çünkü ellerime bulaşık yıkarken adeta bakım yapıyor. Kokusu da mis gibi. Portakal ve bergamut yağları olduğundan içinde çok hoş kokular geliyor burnuma =) Aynısafa 'nın faydaları ise anlatılmakla bitmiyor. Bu arada Aynısafa bir çiçek nergis ve altıncık çiçeği olarak da bilinir.. Bu arada unutmadan söylemek istiyorum lütfen kızrtma yaptığımızda tavadaki yağı lavaboya dökmeyelim. Ürün;


Su sertliğinden etkilenmeyen, tamamen bitkisel tensid içeren ve son derece ekonomik elde bulaşık yıkama sıvısı.
Yumuşak bakım yapan spagirik altıncık çiçeği esansı ile kokulandırılmıştır.
Organik tatlı portakal ve bergamut yağı içermektedir. Cildi koruyucu, yararlı ve etkilidir.
% 100 biyolojik olarak parçalanabilir.
Elde bulaşık yıkama sıvısı, konsantre bir üründür ve bu yüzden kullanımı son derece ekonomiktir. Limonlu ve kokusuz olanı da var ama ben en çok bunu sevdim =)

5 litre suya yaklaşık 3 mL püskürtülmesi yeterli ben bulaşık süngerine 2-3 kere püskürtüp kullanıyorum.Köpürmesi gayet güzel. Ellerinde egzama veya diğer cilt problemi olan bayanlara daha çok tavsiye ederim. Çünkü aynısafa çiçeği egzama, pişik, sivilce ve tahriş olmuş ciltlere son derece iyi gelmekte. Ürün suyla kolayca durulanıyor kalıntı ve iz bırakmıyor. 

kozmetikpsikolojisi ayışığı organik, sonett

Ayışığı Organik Sitesi için şuraya tıklayarak sitede yer alan birbirinden güzel ürünleri inceleyebilir ve online satın alabilirsiniz son derece güvenilir ve paketlemesi mükemmel bir site


Sonett Organik Bulaşık Deterjanını incelemek için şuraya tıklayabilirsiniz tık tık 


                 Facebook: https://www.facebook.com/kozmetikpsikolojisiblog 
 Instagram: kozmetikpsikolojisi
                  Mail: kozmetikpsikolojisiblog@gmail.com



Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

40 yorum:

  1. Merhaba cnm,

    Bende bulaşık deterjanları mağduru olanlardanım, içindeki çamaşır suyu ellerimi berbat ediyor ayrıca bulaşığı çok iyi durulanması gerekiyor. Önerin için teşekkürler, bence denemeye değer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım gerçekten ellerimiz ihmale gelmez bence en çok dikkat etmemiz gereken organlardan biri de eller :)

      Sil
  2. Ayy çok güzelmiiiiş! Ben de Sonett'İn yağ çözücü ürününü almıştım ayışığıorganikten. Tezgah, ocak için filan harika. Bu da aklımda olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de onu denemedim mesela uğraştırmayan bir ürün olsa gerek edinmeliyim hemen :)

      Sil
  3. güzel ürünmüş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. ben de artık ecosertifikalı deterjanlar tercih ediyorum hem kendim için hem de çevre için daha iyi bence..

    YanıtlaSil
  5. Temizlik ve bulaşıkta hiç eldiven kullanamam. Tam bana göreymiş.
    Teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusu da harika ellerinize bu ürünle bakım yapın Şeniz Hanım :)

      Sil
  6. Bana bulaşık makinası daha zor gelir bu yüzden genelde elde yıkarım. Bu ürünü de fena halde marak ettim açıkcası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kullanmalısınız çünkü bütün işi ellerimizle yapıyoruz ve en çok dikkat etmemiz gereken organlarımızın başında geliyor :)

      Sil
  7. ben de organik ürünleri tercih etmeye çalışıyorum..Ayışığı organik çok güzel işler çıkarıyor

    YanıtlaSil
  8. diğer ürünler cok fazla elleri kurutuyor denemek lazım güzel bir ürünmüş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kurutan ürünler gerçekten cilt düşmanı ya eldiven ya da eco sertifikalı ürünler :)

      Sil
  9. Her mutfakta olması gereken bir ürüne benziyor, siteden alışveriş yaptığımda sepetime kesinlikle ekleyeceğim. İnceleme icin teşekkürler canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için canım :)

      Sil
  10. Bulaşık makinasinin da organigi çıktıysa pes diyorum

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler canım doğal ürünleri hayatımıza almaya devam ediyoruz.
    Eskiden lavoboya yağ dökme olayı çok olurdu yaklaşık 10 yıldır kızartma yapmıyorum az yağla fırın da her şey oluyor yağ dökme sorunumuz da bitti şükür:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi yapmışsınız canım hayatınızdan yağı bir nebze olsun çıkarmakla :) ben teşekkür ederim bu arada yazımı okuduğunuz için ..

      Sil
  12. Vegan olması hoşuma gitti, aklımda olsun. Teşekkürler canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel gerçekten zarar vermediğini bilmek harika bir duygu :)

      Sil
  13. Denemek lazım blaşık deterjanlarından dertli olanlardanım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bunu gerek köpürmesi gerek kokusu ve temizlemesi yönünden çok seveceksiniz :D

      Sil
  14. Aslında bulaşık makineleri hayatımızda geniş yer tuttuğundan elde bulaşık pek yıkanmıyor. Yine de zararsız ürünlere yer vermek gerekiyor. Teşekkürler yazınız için. Kaleminize sağlık

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  15. Denemek lazım, güzel bir ürüne benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka denemelisin beğeneceğinden eminim :)

      Sil
  16. Her ne kadar bulaşık makinesi kullansam da yine elde yıkanacak bir şeyler çıkıyor mutlaka, verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler, ben de denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet illaki elimizde de yıkıyoruz neden yıkarken bakı yapmayalım :)

      Sil
  17. Hiç bulaşık yıkamama taraftarıyım ama hayatın mecburiyeti olduğu öngörüldüğünde güzel bir icat olmuş :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bulaşık yıkamama taraftarı olarak neyi kastettiniz Madam Rozika :)

      Sil
  18. Ben de eldiven kullanamayanlardanım. Hızımı kesiyor... Ve tabi ellerim de çok yıpranıyor.. Hassas ürünlere yönelmek iyi bir seçim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimyasal içerikli ürünler kullanıyorsanız eldiven kullanmalısınız Renkli Pasta Sepeti :)

      Sil
  19. bu ürünü öğrendiğim iyi oldu. ellerinde geçmeyen egzama ve sedefi olan bir tanıdığım var. bulaşık yıkayamıyor. belki bu iyi gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani tedavi etmese de bir nebze diğerlerinden daha iyi gelebilir ..

      Sil
  20. Har Makina; Deterjan, kozmetik ve gıda dolum makinaları üreticisi. Sıvı dolum makinası sektöründe lider firma.

    YanıtlaSil