14 Kasım 2015 Cumartesi

Çekiliş Yapıyorum

Herkese Merhaba,

İlk çekilişimi yapıyorum =) Umarım katılım çok çok çok olur desteğinizi ve ilginizi esirgemezsiniz. 

Tabi her çekilişte olduğu gibi benim de şartlarım var onlar da şöyle =)


Çekilişim instagram çekilişidir. Bunun  için beni instagram da takip etmelisiniz.
kozmetikpsikolojisicekilis



İnstagram ismim: kozmetikpsikolojisi

 https://www.instagram.com/kozmetikpsikolojisi/
Fotoğrafı beğenip (İLK PAYLAŞTIĞIM ÇEKİLİŞ FOTOĞRAFININ ALTINA) 2 arkadaşınızı etiketlemelisiniz,
Fotoğrafı paylaşıp #kozmetikpsikolojisicekilis #cekilis #cekilisvar etkiketlerini yazmanız yeterli.

+3 çekilis hakkı için  bloğumu takibe almalısınız. Bloğumu takibe alanlar GFC VE G+ isimlerini yazmayı unutmasınlar lütfen.

Kapalı profiller çekiliş günü profillerini açmalı.
Tabiki kargo benim tarafımdan karşılanacak.

Paketinizin içinde ekstra bir hediyem daha olacak sürpriz bir şey şimdi söylemek istemiyorum.





Herkese bol şans =)
SON GÜN 4 ARALIK 00:00

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım benim,umarım çekiliş hesaplarına çıkmaz maalesef bu gibi uyanıklar çook fazla, hatta dikkat ettim instagramda hemen katılmışlar bile :) bunlar yüzünden çekiliş başlatmak gelmiyor içimden erteledim bekliyor kutum öylece :( Bu arada baloncuklarına bayıldım ne hoşlar patlatmak ne keyifli :) (Çekilişine elbette katılıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım.. benim ilk çekilişim olduğu için oldukça heyecanliyim. Çekiliş instagramda tabiki.. evet 1-2 tane katılan oldu öyle sanki.. Onların akibetini düşünüyorum .. Hayırlısı inşallah en çok isteyene cikar.. bekliyorum canım katılımını :))

      Sil
    2. Canım tüm işlemler tamam, tüm yerlerden Benim tutkum ile takipteyim boll katılım diliyorum canım hadi bol şanslar bizlere,hayırlısı olsun :)

      Sil
  2. Paylaşım kısmını beceremedim. Program gerekiyormuş sanırım. İnstagram benim gibi taknoloji cahilinden çok şey bekliyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halledersin canım ben sana yardım ederim google playdan repost diye bir program var onu yüklemen gerekiyor canım bende öyleydim zamanla öğrendim :)

      Sil
  3. Merhaba Sıkı bir takipçiniz olarak tabii ki katılacağım. Katılan herkese bol şans dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beni desteklediğiniz için ben de sizin sıkı bir takipçinizim :D

      Sil
  4. Katıldım bile :)

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  5. Hayirli olsun ben yurtdisinda oldugum icin bu etkinliklere katilmiyorum ancak katilanlara bol sans dilerim. Instagram hesabimda cekilisin tanitimini yapabilirim isterseniz.

    YanıtlaSil
  6. İlk çekilişiniz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  7. http://yumudukumut.blogspot.com.tr/2015/11/kozmetik-psikolojisi-cekilis-yapyorum.html
    https://plus.google.com/u/0/+Tuba%C3%96nde/posts/EXXEtqZgPFc
    https://twitter.com/tubaonde/status/668895060369379328
    https://www.facebook.com/tubaonde/posts/938141852929848?pnref=story
    https://www.instagram.com/hgkasi07/ instagramda takipteyim etiketlemeyi bilmiyorum. Diğer hesaplarda paylaştım canım.
    GFC: Tuba Önde
    tondeumut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. instagram kullanmıyorum ama çekilişinizi duyurdum kolay gelsinnnn

    YanıtlaSil