3 Kasım 2015 Salı

Dax Roots Saç Bakım Yağları (Saç Mayonezi, Zeytinözlü, Bergamotözlü, Jojoba Yağlı)


Herkese merhaba ,
Saç bakım ürünleri ile yeniden karşınızdayım. Yaklaşık 5 -6 ay önce Dax Mix Up bana denemem için bu testerları göndermişti. Zaten öncesinde Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağını sizlere tanıtmıştım. Okumayanlar için tık tık =)Sırasıyla bu testerların da hepsini kullandım, sizlere de bahsetmek istedim.. Hepsinin ayrı bir etkisi var, tabi bir kullanımda pek bir şey anlamak mümkün olmadı ama ben gene de sizlere tanıtmak istedim bu ürünleri.. İçlerinde en değşik gelen saç mayoneziydi :) ama kullanınca çok sevmiştim, saçlarımı yumuşatmıştı. Bergamotlu olan da içlerinde en güzel kokanıydı ..

Dax Roots, kozmetikpsikolojisi

DAX ROOTS Hair Mayonnaise
SAÇ MAYONEZİ HAFTALIK YOĞUN BAKIM KREMİ

uygun saç tipi: ekstra kuru, ısı işlemi görmüş, kontrolsüz boyalı saç tipleri
Kullanım periodu: haftalık
Arındırma : evet gerektirir
Içerik:  Behentrimonium Methosulfate, tatlı badem yağı, Avokado Yağ, Ayçiçeği Yağı, Jojoba çekirdeği ekstresi, Susam Yağı, buğday,Aspir Çiçek Özü,Pamuk yağı, Isırgan Otu,Biberiye Yaprak, Arctium Lappa Kök, Betula Alba Bark, Rosa Canina Meyve, Carrageenan, Karahindiba Kök, at kuyruğu,Wild Cherry Bark, Nigra Çiçek, öksürükotu Yaprak, crispus Kök, maya,Buğday Proteini , albumen 

DAX ROOTS Saç Mayonezi, saçları güçlendirir ve kırılmaları azaltmaya yardımcı olmak için besin maddelerince zengin, canlandırıcı yoğun bakım kremidir. Doğal yağlar ve yumuşatıcılar, saçta parlaklığı arttırır, kuru kafa derisi tedavi etmeye ve saçı dış etkenlere karşı korunmaya yardımcı olur. Farkı hissedin ve saçınızı  zengin  nem ve yenileyen  güc ile tedavi edin.
Beklenen Sonuçlar:
• Saçları güçlendirir kırılmayı azaltır
• parlaklık verir
• yatıştırır
 •kuru kafa derisini tedavi etmeye yardımcı olur
• saç pürüzsüzleştirir
• saçı, kimyasallar ve ısıya karşı korur


DAX ROOTS Olive Cream
ZEYTİN ÖZLÜ GÜNLÜK SAÇ BAKIM KREMİ

uygun saç tipi: kuru, dalgalı, boyalı
Kullanım periodu: günlük
Arındırma : tavsiye edilir
Içerik: Badem Yağı, Zeytinyağı,Macadamia Intergrifolia Yağı ,Mango,Kokum yağı
DAX ROOTS Zeytin özlü Krem günlük bakım kremi ve şekillendirici krem olarak kullanılır. Doğal nem dengesini sağlar, saça kuvvet ve parlaklık kazandırır. Zeytin Krem saç yumuşaklığını artırır ve kırılmaları azaltır; saç uzunluğu en üst düzeye çıkarır. Zeytin Yağı, Tatlı Badem yağlar ve Mango yağı ile aşılanmıştır, saç, yeniden gençleşmiş ve doğal güzel görünür.
Beklenen Sonuç:
• Daha yumuşak ve parlatıcı saç
• saç direncini arttırmaya yardımcı olur
• kırılmaları önlemeye yardımcı olur
• saç uzamasını hızlandırmaya yardımcı olur


Dax, saç mayonezi, kozmetikpsikolojisi

DAX ROOTS Bergamot Butter
BERGAMOT ÖZLÜ  GÜNLÜK SAÇ BAKIM / ŞEKİLLENDİRİCİ KREM

uygun saç tipi: dalgalı, asi, kurumuş kafa derisi 
Kullanım periodu: günlük
Arındırma : tavsiye edilir
Içerik:  Shea Butter, Behentrimonium Methosulfate ,Gliserin ,Olea europaea (Zeytin)yağı, badem yağı, avakado, Petrol, Ayçiçek Yağı, Jojoba yağı, Susam yağı, buğday tohumu yağı, Aspir Çiçeği Özü, Pamuk Yağı ,Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Meyve Özü

DAX ROOTS Bergamot Yağı saçlarınızı nemlendirir  ve tedavi etmenize yardımcı olur. Bergamot Yağı yüzyıllardır saçları canlandırmak, tedavi etmek ve güzelleştirmek için kullanıldı. Sağlıklı saç uzamasına yardımcı olduğu gibi, saça,parlaklık vermeye ve kırılmasını azaltmaya yardımcı olmak üzere formülüze edilmiştir. Onun egzotik kokusu saçlarınıza tazelik ve rahatlık verecek. Vitamin ve antioksidan bakımından zengin Shea Butter ve Zeytinyağı, saçlarınızın susuzluğunu  gidermeye ve gelecek hasarı önlemeye yardımcı olur. Hislerinize güvenin  ve Bergamot yağı ile saç tedavinize hemen başlayın.

Sonuç
• parlaklık verir
 •kırılmayı azaltır
 • saç uzunluğu en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olur
 • gelecek etkenlerden  hasar görmesini önler
•elektriklenmeyi önler

DAX ROOTS Jojoba Oil
JOJOBA SAÇ BAKIM YAĞI
uygun saç tipi: kuru, ısı işlemi görmüş,kıvırcık, çok yıpranmış, boyalı, elektrikli, mat 
Kullanım periodu: haftalık
Arındırma : evet gerektirir
Içerik:  Badem Yağı, Hindistan cevizi yağı , Jojoba yağı, Olea europaea (Zeytin) Meyvesi Yağı, badem yağı, avakado yağı, Ayçiçek Yağı, Jojoba yağı, Susam yağı, buğday tohumu yağı, Aspir Çiçek Özü, Pamuk Yağı
DAX ROOTS Jojoba yağı, vazelinli  aksine, saç içine kolayca nufüz eden, saça  nem ve parlaklık veren, bitkisel yağ ile formülüze edilmiştir. Jojoba yağı, kafa derisi ve saç bakımı için gibi yüzyıllar boyunca kullanılmıştır. Vücudumuzun ürettiği doğal yağa benzer olarak, Jojoba yağı, yağlı bırakmadan parlaklık ve nem katar. Hindistan cevizi yağı, hint yağı ve özel besleyici yağlar gibi diğer doğal maddeler ile aşılanmış olup, DAX ROOTS Jojoba yağı ile daha sağlıklı, parlak saçlar sizi bekliyor olacak.
Beklenen Sonuç:
• Daha yumuşak ve parlak saç
• daha güçlü ve kalın saç telleri
 • kırılması azaltır
• saçta yağlı bir his bırakmadan yumuşatır
• saç uzamasını hızlandırır
• nemlendirir




Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

42 yorum:

  1. Diğerlerini h henüz deneyemedim ama butter muhteşem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğerlerini de deneyin mayonez çok iyi :)

      Sil
  2. teşekkürler paylaştığınız için, saç mayonezi çok ilginç geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mayonez çok iyi saçtaki kabarıklığı bi nebze alıyor :)

      Sil
  3. saç mayonezini denemeyi istiyorum ...tam bana uygun bir ürün bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım deneme şansınız olur bence çok iyiydi :)

      Sil
  4. Güzel oluyor bu bilgileriniz bazen notlar alıyorum alışveriş için hatta:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne güzel çok mutlu oldum Saadet Hanım :)

      Sil
  5. merhaba bloğumu ziyaret etiğiniz için teşekkürler.
    sizi takibe aldım.

    beyazlimon.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de görüşmek üzere :)

      Sil
  6. Dax ürünlerini çok övüyorlar ama henüz hiç denemedim. Saç mayonezide oldukça ilginç geldi.
    Sizi bende takibe aldım
    sevgiler
    www.safagindunyasi.com
    www.bloggerlarpaylasiyor.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Şafak evet dax hem saçı besliyor hem de uzatıyor :D

      Sil
  7. Saç mayonezi çok ilginç geldi bana :)Deneyebilirim sanırı..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Mayonez ve saç neden olmasın besleyici olabilir denemek gErek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen bir de kabarıklığı alıyor :)

      Sil
  9. Ben farklı bir şey söyleyebilir miyim :)Bloğunuz çok güzel elinize sağlık ,balonlara bayıldım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim mutlu oldum hehe :D

      Sil
  10. saçlarım kremsiz açılmıyordu şimdi saç kremide işe yaramıyor mayonezi deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demekki kıvırcık ya da çok kuru saçlarınız var :S

      Sil
  11. İsimler bir hoş. Denemedim denemek isterim

    YanıtlaSil
  12. ah hiç kendimle ilgilenmeye fırsatım bile olmuyor ..keske onerilerinizi deneyebilsem sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bir gün deneme şansınız olur :)

      Sil
  13. Ürünler tam benim aşırı kuru ve yıpranmış saçlara göreymiş :) denemem lazım çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım işe yarayacaktır saçlarınız yumuşak olacaktır Matmazel Green beğendiğiniz için çok teşekkür ederim =)

      Sil
  14. Dax I'n supergosuyla bende aşk yaşıyorum :) bende geldim canım

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Bergamotlunun kokusu bir harika canım :)

      Sil
  16. Saç mayonezi gerçekten değişik geldi bana.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç moyonezi kuru ve asi saçları dize getiriyor Tolunay Hanım =)

      Sil
  17. Çok güzel ürünler bunlar paylaşım için teşekkürler


    siit.maulfm.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiğiniz için =)

      Sil
  18. Saç mayonezi gerçekten ilginç bir ürünmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç mayonezi gerçekten çok çok iyi içlerinde en iyisi :D

      Sil
  19. Saç mayonezi dikkat çeken bir ürünmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemeklik mayonez diil ama :D ama yoksa öyle mi :D

      Sil
  20. saç diplerine mi yoksa sadece boy ve uçlarına mı kullanılıyor onu anlayamadım bende alıp denicem ona göre :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tariflerinde yazıyor canım diplere sürülen ürünü uçlara da sürebilirsiniz sakıncası olmaz ama dediğim gibi hepsinin kullanım şekli yazıyor arkalarında ..

      Sil
  21. çok değişikmiş ama denicem,
    şu an kullandığım bu saç bakım yağı,
    yoğun öneri üzerine aldım
    ilk kez kullandım
    kullanan var mı aranızda
    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/sac-bakimi-k-10132/besleyici-bakim-k-10169/loreal-elseve-mucizevi-yag-100-ml-boyali-saclar-icin-u-112730.html#.WHyk5tSLSzc

    YanıtlaSil