17 Kasım 2015 Salı

Mediwell Meyveli Dudak Bakım Kremleri

Herkese merhaba, 

Bugün size anlatmak istediğim ürünler tatlı mı tatlı  Mediwell Meyveli Dudak Bakım Kremleri. Çilek, Tutti Frutti, Kavun ve Muzlu olmak üzere 4 çeşitler. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. İlk olarak çilekliyi kullanmaya başladım. Sanırım çileği çok sevdiğimden olsa gerek =) Ama çoğu kullanan arkadaşım Tutti Fruttiyi ve Kavunlu yu sevmiş kavunluyu ben görümcemin kızına hediye etmiştim  :) Sizde sevdiklerinize hediye edebilirsiniz paketin içinde 4 tane birden satılıyor zaten.
mediwell


Ürünlerin içeriğinden bahsedecek olursak;

Shea butter, Vitamin E, Beeswax, Sweet Almond Oil 

ihtiva ediyor.

Shea butter, karite ağacının meyvesinden elde ediliyor ve içeriğindeki A ve E vitaminleri ile maksimum besleyici özelliğe sahip. Dudaktaki çatlaklara shea yağı çok iyi geliyor.

Beeswax ise bal arılarının peteklerinden elde ediliyormuş. Dudaklara ekstra koruma sağlayarak kalkan görevi görüyor bu içeriği sayesinde. Dış etkilerden koruyor onları.

Tatlı badem yağı ise dudakları yumuşatma ve besleme özelliğine sahip.

Mediwell Meyveli Dudak Bakım Kremleri çok güzeller hem şirinler hem dudaklarıma bakım yapıp çatlak ve kurumaları düzeltiyorlar. Muzlu olanı da instagramdaki çekilişimde katılanlardan birine hediye edeceğim. Çekilişim bu arada 4 Aralığa kadar devam ediyor isterseniz katılabilirsiniz.
dudak bakımı

Ürünler 5 ml olup minik bir plastik kavanoz içindeler, kapağını açarak serçe parmağınızla bir miktar ürün alıp dudaklarınıza sürüyorsunuz. Çok az ürün almanız yeterli oluyor. Oldukça ince bir yapısı var. Ve dudaklara ışıltı katıyor. Kalıcılığını da sevdim. Çok az gözükselerde epey bir zaman yetiyorlar.. Kokusu ise hafif ve rahatsız etmiyor


Bir diğer fark bitkisel özlü olması...

Tek sevmediğim özelliği içine parmağımızı daldırıyor olmamız belki hijyen açısından bu durum hoş değil ama ellerimiz temizken neden sürmeyelim ki.. Belki ilerde lipstick formatında olanları da yapar Mediwell bilemeyiz ki :) Ama bu şirinler kadar sevilmezler bu onlara ayrı bir hava katıyor.
Mediwell ürünleri sadece eczanelerde satılıyor. Size en yakın satış noktasını öğrenmek için http://www.mediwell.com.tr/eczane_bilgi_sistemi/ linkinden markaya ulaşıp bilgi alabilirsiniz. Herkese tavsiye ederim severek kullanacağınızdan eminim..

***

dudak bakımı kozmetikpsikolojisi

Peki siz bu şeker dudak bakım kremleriyle tanıştınız mı favori dudak bakım ürününüz ne ? Bu yazının altına yorum olarak yazarsanız çok mutlu olurum =) 



Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

56 yorum:

  1. bloğunda değişikler yapmışsın fark etmedim değil :) bu arada bu kremleri seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok şekerler ama çok küçükler parmaklarım içine giremiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bu durumda ürünü dudağınıza sürmeniz için dudak fırçası şart gibi audrey :D

      Sil
  3. bu kremlere bayılıyorum özellikle kokuları çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Bunları bloglarda ve instagramda gördüğümden beri bayılıyorum. Çok şeker görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekişilime katılın googoook belki size çıkar denemiş olursunuz :)

      Sil
  5. Evet çok tatlılar gerçekten ama benim stokladığım Carmex'ler bitmeden yeni ufuklara yelken açmayacağım. Yine de aklımda 😁🌟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. carmex mi o da ne ilk kez duydum hemen araştırmalıyım :D

      Sil
  6. kokusu güzel olan her dudak bakım kremi favorim olmaya adaydır :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin bunlar ya bayılıyorum minik minik :))

    YanıtlaSil
  8. benim dudaklarımda oldukca kuru, bunlar gercektende faydalı olabilirler :)

    http://paapatya.blogspot.de/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede olabilir vazelin gibiler yoğunlar ama güzel nemlendiriyolar canım :)

      Sil
  9. bu kremleri bende denemiştim gerçekten çok güzeller

    deneyimli annenin etkinliğinde gördüm bloğunuzu takibe aldım banada bekliyorum :)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izleyiciler kısmı açılmıyor en kısa zamanda bloğunuza gelicem :D

      Sil
  10. Mis kokulu hepsi :) favorim hangisi bilmiyorum hepsi ayrı hoş kokuyor, elim temizken yada fırçayla sürüyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet en doğrusunu yapıyorsunuz Sena :)

      Sil
  11. henüz denemedim ama sayfalarda bu minnoşları gördükçe içim gidiyor.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzelller kutuları bile şirin.

    YanıtlaSil
  13. Not alınacak bir ürün daha,ellerimizi yıkarsak sorun olmaz dediğiniz gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Gül hanım hiçbir sorun olmaz :)

      Sil
  14. çok hoş ürünler denemekte fayda var sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle vazelin gibi görünüyolar ama hemencecik eriyorlar :)

      Sil
  15. Çocuklardan uzak tutmak lazım sanırım bunları:)))

    YanıtlaSil
  16. kışın en büyük ihtiyaç. öneri için teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Kavunlu olan favorim.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  18. gule gule kullanın kısın bızım en buyuk sıkıntımız catlaklar denemek lazım,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çatlaklarla mücadelede çok etkili bu minnaklar:D

      Sil
  19. gençlere yeni yıl hediyesi olabilir:))

    YanıtlaSil
  20. Henüz tanışmadığım ama, çok ciddi bir ürüne benziyor.

    YanıtlaSil
  21. Tam benlikmiş gerçekten. Harikalar

    YanıtlaSil
  22. Bende çok seviyorum henüz yer veremedim blogumda :( ama kavanoz şeklinde olması biraz can sıkıcı,kokuları ise muhteşem ! Tabiki şu an favorim çilekkk ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde çilek çünkü tek onu kullandımmm :)

      Sil
  23. Bir pakette dört tane olmasına bayıldım. Benim favori ürünüm inanmayacaksın ama Altapharma'nın devasa şişedeki vazelin yapıdaki kremi :)

    YanıtlaSil