3 Aralık 2015 Perşembe

Bio-Oil Cilt Bakım Yağı

Herkese Merhaba, 
Uzun zamandır yazmayı hep ertelediğim bir ürünle karşınızdayım. Ve yılın ilk karının yağdığı güzel bir kış günündeyiz =)
Bahsedeceğim ürün Bio-Oil Cilt Bakım Yağı..

Bio Oil'in bize onarmayı vaadettikleri şunlar;
Bio-Oil kozmetikpsikolojisi

Cilt lekeleri,çatlaklar,yara izleri, yaşlanma belirtileri..Ama bu vaadettikleri düzenli 3 ay kullanım sonrası meydana geliyor. Günde iki kere kullanmak gerekiyor. Başarılı sonuç almak için sabırlı olmak gerektiğini düşünüyorum.. 
Ben bu ürünü dizlerimin üstünde olan çatlak görünümlü yere ve ağda sonrasında bacaklarımda çok fazla kaşıdığım için oluşan yara izine uyguladım. Vücut nemlendiricisi olarak da zaman zaman kullandığım oldu fakat cildim çok yavaş emdiğinden duştan hemen sonra kullandım. Bazı kişiler yüzüne uyguluyor bu ürünü yaşlanma belirtilerini yavaşlattığı için ve bazı lekeler için ben de güneş lekelerime sürdüm ama karma yağlı ciltli olduğumdan sivilce yaptı ve yüzüme kullanmaktan vazgeçtim. Ama kuru ciltler sevecektir diyorum..


Kokusunu çok sevdim. Çok hafif bir kokusu var rahatsız etmiyor aksine rahatlatıyor insanı. Avucunuza döküp uyguluyorsunuz çok akışkan olmasa da akışkan sayılabilecek bir ürün ama döktüğünüzde avucunuza fazla akacaktır diye endişelenmeyin. Rengi de çok tatlı bir kırmızı pembe arası ama teninizde öyle bir renk oluşmuyor merak etmeyin :) Gözlemlediğim etkileri şöyle çatlaklar konusunda bende bir işe yaramadı yara izi konusunda ise yara izi lekesinin açıldığını gözlemledim.






Ürünü Gratislerde,Watsonslarda ve Eczanelerde bulabilirsiniz. Fiyatı ise 20-25 Tl arası. 


Tekrar görüşmek dileğiyle 

Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

35 yorum:

  1. Bence biraz abartılan bir ürün ben hiçbir faydasını göremedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenen de beğenmeyen de var ben arada kaldım :D

      Sil
  2. duş sonrası kullanmak daha güzel biz yağlı ciltliler için ^^
    http://cilekkokusublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen daha hızlı emiliyor öyle , teşekkürler..

      Sil
  3. yüzüme hiç bir şekilde işe yaramadı zaten çatlağım yok ben de normal bir yağ gibi kullanıp bitirdim bir daha alacağım bir ürün değil bana göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzümde uyguladım dediğim gibi sivilceler patlak verdi yüzümde kullanmayı bıraktım, yara izimde işe yaradı sadece..

      Sil
  4. Ben yüzümdeki birkaç güneş lekesi için almıştım. Düzenli de kulladım ama işe yaramadı. Nemlendirici olaraksa çok sevdim. Kışın kulllanıyorum hala...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet işe yaramadığını düşündüğümüz ürünleri bile değerlendirmek lazım diye düşünüyorum ben de tabi çok büyük bir yan etkisi olmadıkça :)

      Sil
  5. Yara izinde faydalı olması güzel ama genel olarak pek önerilmeyen bir ürün galiba :(

    YanıtlaSil
  6. Bu ürün çok fazla şey vadediyor ama hiçbirini yerine getirmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yara izinde iyi ama çatlak felan yani verdiği vaat olmamış :D

      Sil
  7. Hiç denemediğim bir ürün.Gelecekte dener miyim bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Naturalite vücut bakım yağı ve Naturajel birlikte kullan süper olur
    Hülya Candeniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneriniz için çok teşekkür ederim :D

      Sil
  9. Bende bir faydasını göremedim. sanıldığı gibi bir ürün değil. Blogunuz çok güzel. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğumu beğenmiş olmanıza çok sevindim :)

      Sil
  10. bazı ürünler böyledir. vaadettikleri herkese uymaz. souncta hepimiz farklı ciltlere sahibiz. Ama bu ürünün ortalaması kötü sanırım.

    YanıtlaSil
  11. Kupkuru bir cildim var. Ben kesinlikle bu tip ürünleri seviyorum.

    YanıtlaSil
  12. Hafif kokulu olması benim için önemli bir tercih sebebi. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. Renginin pembe olması merak uyandırdı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengi güzelde tüm vaatleri olmadı üzücü :(

      Sil
  14. Bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım. Bana da beklerim.

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Bilgilendirme makaleniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. kokusu süpermişş.. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kokusu çok hoş gerçekten ben de seviyorum :)

      Sil
  18. güzel bir blog benimde blogumu ziyaret edebilirsiniz

    www.kombinkadin.com

    YanıtlaSil