4 Aralık 2015 Cuma

Çekiliş İçin Son Gün Bugün

Herkese Merhaba,

İlk çekilişimi İnstagram hesabımda yapıyorum =) Umarım katılım çok çok çok olur desteğinizi ve ilginizi esirgemezsiniz. 


Tabi her çekilişte olduğu gibi benim de şartlarım var onlar da şöyle =) 

Çekilişim instagram çekilişidir. Bunun  için beni instagram da takip etmelisiniz.

kozmetikpsikolojisicekilis



İnstagram ismim: kozmetikpsikolojisi


Fotoğrafı beğenip (İLK PAYLAŞTIĞIM ÇEKİLİŞ FOTOĞRAFININ ALTINA) 2 arkadaşınızı etiketlemelisiniz,

Fotoğrafı paylaşıp #kozmetikpsikolojisicekilis #cekilis #cekilisvar etkiketlerini yazmanız yeterli.

+3 çekilis hakkı için  bloğumu takibe almalısınız. Bloğumu takibe alanlar GFC VE G+ isimlerini yazmayı unutmasınlar lütfen.


Kapalı profiller çekiliş günü profillerini açmalı.

Tabiki kargo benim tarafımdan karşılanacak.


Paketinizin içinde ekstra bir hediyem daha olacak sürpriz bir şey şimdi söylemek istemiyorum.




Herkese bol şans =) 
SON GÜN BUGÜN YANİ 04 ARALIK 2015 SAAT 00:00
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 yorum:

  1. Sanırım ben becerebilmiştim şartlarını:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİZ adadenizi3 tünüz değil mi instagramda =) sadece cekilis yazacağınıza çekiliş olmuş noktalama işareti hatası var ama ilk tag doğru :D

      Sil
  2. inşallah en çok isteyene gitsin hediyeler :) bu aradaki bendeki çekilişe de beklerim :)
    http://bidolukozmetik.blogspot.com.tr/2015/12/bi-dolu-kozmetikte-ylbas-hediyesi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım katıldığın için çekiliş sonuçlandı yakında yeni bir çekiliş başlatacağım :)

      Sil
  3. :) inşallah bende düzgün yapmışimdır :))) https://www.facebook.com/Minikler-%C3%87OCUK-ve-BEBEK-Kiyafetleri-417157768432973/?fref=ts

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. teşekkürler siz neden katılmıyorsunuz :D

      Sil
  5. Sanırım ben de becerebildim şartları,Her yerden takipteyim sizi, hoşçakalın.

    YanıtlaSil