8 Aralık 2015 Salı

Eeose Sericin Bio 3 Aşamalı Cilt Bakım Seti




eeose kozmetikpsikolojisi
Herkese Merhaba,
Bugün sizlere Eeose %100 Saf İpek Kozası ile cilt bakımından  bahsedeceğim.
Eeose bu seti deneyimlemem için göndermişti ama ben bu ürünleri kullanmak için kış mevsiminin gelmesini beklemiştim. Neden? Çünkü güneş ışınlarına tenimin maruz kalmasını bir nebze olsun azaltmak için, gerçi zararlı ışınlar yaz kış fark etmiyor hep var. Bu yüzden güneş koruma faktörlü kremi hep sürmeliyiz zaten. 
Ürünlere dönecek olursak
Paketin içinde yüz temizleme jeli, 8 adet %100 saf ipek böceği kozası ve 2 adet tester boy krem bulunuyor.

ÉEOSE Sericin Bio Facial Cleanser / ÉEOSE Sericin Bio Yüz Temizleme Jeli -200 ml
· ETKİSİ:  TEMİZLEME & HAZIRLIK       
       3 aşamalı bakımın ilk aşaması olan Sericin Bio Yüz Temizleme Jeli, cildi    nazikçe temizlerken bir sonraki aşamadan maksimum düzeyde faydalanması  için cildi mükemmel bir biçimde hazırlar. Sericin Bio Yüz Temizleme Jeli,  mucizevi ipek proteini olan SERICIN içerir. SERICIN, ipeğe yumuşaklığını,  dayanıklılığını ve parlaklığını veren proteindir. Ciltte yumuşak ve ipeksi bir    his uyandırır. Cildin görünümünü parlaklaştırır. Cildi lekesiz, pürüzsüz ve  genç tutmaya yardımcı olur.
yüz yıkama jeli

       ·   ANAHTAR ETKEN MADDE: SERICIN
       ·    NASIL UYGULANIR?
       Avucunuzun içine bir fındık büyüklüğünde döktüğünüz Sericin Bio Yüz  Temizleme Jeli ile yüzünüzü nazikçe masaj yaparak yıkayın ve iyice  durulayın. Eğer Sericin Bio %100 Saf İpek Kozası kullanacaksanız yüzünüzü  ıslak bırakın.
       ·    KULLANIM ÖNERİLERİ:
 ÉEOSE Sericin Bio Yüz Temizleme Jeli‘ni her gün sabah-akşam günlük yüz  temizlemede tek başına kullanabilirsiniz.

 Fındık büyüklüğünde ürünü ıslattığım yüzüme sürüp duruluyorum. Uygulama sırasında pek köpürmüyor. İçerisinde Sericin bulunmasından olsa gerek, cildi gayet güzel nemlendiriyor. Ürünü sabah-akşam kullanıyorum. Ardından peeling yapmasanızda normal yüz temizleme jeli olarak kullanabilirsiniz. 

ipek kozası

ÉEOSE Sericin Bio 100% Pure Silk Balls / ÉEOSE Sericin Bio %100 Saf İpek Kozası- 8 adet
ETKİSİ:  PEELİNG & NEMLENDİRME &YUMUŞAKLIK & PARLAKLIK
      ÉEOSE  Sericin Bio %100 Saf ve doğal ipek kozaları ile cildinize peeling ve bakım yapmanın ayrıcalığını yaşayın.
      Doğal İpek Kozaları SERICIN ve FIBROIN’ den oluşur.
      SERICIN: Mucizevi ipek proteini olan SERICIN, ipeğe yumuşaklığını, dayanıklılığını ve parlaklığını veren proteindir. Sericin bu özelliği ile: 
• Yıkamadan sonra dahi cilt yüzeyinde nemlendirici, koruyucu, kırışık önleyici bir ince film tabaka oluşturur. 
• Ciltte anında ve uzun süreli yumuşak ve ipeksi bir his uyandırır. 
• Su tutma özelliği ile cildin kurumasını engeller, cildin nemini arttırır. 
• Cildin görünümünü parlaklaştırır ve cilde ışıltı kazandırır 
• Cildin kendini yenilemesine yardımcı olur, lekesiz, pürüzsüz ve genç tutar.
 • Cildi UV ışınları ve diğer dış etkilerden korumaya yardımcı olur
 • Cilde olduğundan daha genç ve kırışıksız bir görünüm kazandırır.
      FIBROIN : FIBROIN ipeğin yapısını oluşturan diğer proteindir. 
• Derin ve hassas peeling özelliği ile ciltteki ölü deriyi alır ve cildi pürüzsüzleştirir. • Gözenekleri temizleyerek cildin nefes almasını sağlar. 
• Siyah nokta ve pürüzlerin cilt yüzeyinden uzaklaştırılmasını sağlar.
İpek kozalarını kullanmak için önce küçük bir kaba ihtiyaç var aslında suyun altına da tutabilirsiniz ama kap olsa daha iyi olur :) ipek kozalarını elinizi yakmayacak sıcaklıkta suyun içine atarak yumuşamasını bekliyorsunuz. Sonra da kozalar ile cildinize peeling yapıyorsunuz. Yani işaret parmağınıza geçirip yüzünüzde dairesel hareketler çiziyorsunuz. Beklettiğim kaptaki suyu da yüzüme sürüp biraz kurumaya bıraktım. Çünkü daha çok etki etsin gözeneklerime diye :) Cildi yumuşak bir şekilde temizliyor. Kozalar 2-3 kullanım için uygun. Özellikle ipek kozası peelingi benim için çok farklı bir deneyim oldu. Düşünsenize ipek böceklerinin içinde uyudukları ve kelebek olarak çıktıkları bir tür yuva :) Cilde güzel bir yumuşaklık verdi diyebilirim. Ayrıca zaten az olan siyah noktalarımdan da tamamen kurtuldum, haftada 1-2 kere uygulamak kafi bence :)

ÉEOSE Sericin Bio MOISTURISING CREAM-GEL -2x5 ml (Deneme Paketi)
Sericin Bio Serisinin son adımı olan EEOSE Sericin Bio Moisturizing  Cream Gel. İçeriğinde Sericin ve Hyaluronic Acid bulunan nemlendirici krem ile esnek, pürüzsüz, parlak ve canlı cilt oluşumunu destekliyor.
eeose nemlendirici sericin
·  ANAHTAR ETKEN MADDELER:
SERICIN + HYALURONIC ACID
      ·  NASIL UYGULANIR?
Cildiniz kendi halinde kuruduktan sonra Sericin Bio Nemlendirici Krem ile bakımınızı tamamlayın.
      · KULLANIM ÖNERİLERİ:
ÉEOSE Sericin Bio Nemlendirici Kremi her gün sabah-akşam günlük nemlendirmede tek başına kullanabilirsiniz.

Eeose Sericin Bio Nemlendirici tester boy olduğu için tam olarak anlayamadım ama çok çabuk cilt tarafında emiliyor ve cildi yumuşacık yapıyor. Kokusu da çok güzel ve bebeksi pudramsı bir koku. Tek eleştirim madem bu 3 adımdan oluşan bir set ve ürünlerin az çok ne kadar süre zarfında biteceği firma tarafından tahmin ediliyordur olsa gerek, bu yüzden 3. aşama olan nemlendiricilerin 2 tane tester boydan oluşmasına pek bir anlam veremesem de gene de güzeldi demek istiyorum. 




 Aranızda bu seti kullanan varsa yorumlarınızı  bekliyorum. Ürünü de farklı bir ürün kullanmak isteyen herkese öneriyorum. 




Sizde eğer bu ürünleri denemek istiyorsanız Eeose sitesinden sipariş verebilirsiniz. tık tık


Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

46 yorum:

  1. iyi günlerde kullan canım çok değişik bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son derece farkli ve dogal gercekten canim.

      Sil
  2. Değişik kullanımı olan bir ürünmüş.

    YanıtlaSil
  3. Bu markayı hiç duymamıştım araştırmak lazım:) güle güle kullanın sevgiler :)
    https://matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda bir donem reklamlarda cok cikardi eeose kas kirpik serumu aeklinde

      Sil
  4. Farklı bir cilt bakım setiymiş, ipek böceği kozası da ilginçmiş, merak ettim ama ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitesinden inceleyebilirsin canım çok hoş bir ürün olur kendileri :D

      Sil
  5. Her derde deva maşallah :) artık takipteyim, sizi de benim bloguma beklerim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Kozalar ne çok alan da kullanılır oldu süpermiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka hangi alanlarda kullanılıyormuş hiç bilmiyorum bakayım hemen :D

      Sil
  7. bunu kullanmıştım baya sevmiştim hatta yeniden alabilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen birdaha alınılabilir teşekkürler audrey :)

      Sil
  8. İpek kozası kulağa hoş geliyor...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, blog kesif etkinliginden geldim, takipteyim. Banada beklerim, bu arada blogumda bir yılbası çekilisi var mutlaka katılmalısınız :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Hepsi de birbirinden başarılı ürünler gerçekten :)
    Ben de çok severek kullanmıştım bir dönem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel kullanan herkes çok beğenmiş gerçekten güzel bir marka ve ürünler :)

      Sil
  11. Bu ürünü çok merak ediyordum, güzel açıklayıcı bir yazı olmuş.
    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  12. Ne değişik ve güzel bir ürün. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gerçekten çok hoş bir ürün nilgün hanım :)

      Sil
  13. Denemeye değer güzel bir ürün. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım siz de deneme şansı bulursunuz, teşekkürler :)

      Sil
  14. Bu ürünü oldukça merak ediyorum. Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etmemek elde değil gerçekten umarım deneme şansınız olur @gülümseyüzüme

      Sil
  15. çok degisik ve guzel bir urunmus gule gule kullan

    YanıtlaSil
  16. Ilk kez böyle bir ürünle karşılaştım, çok enteresan çok güzel bir ürüne benziyor denemek gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok doğal ve güzel bir ürün :) umarım deneme şansınız olur

      Sil
  17. Güle güle kullan. İpek kozaları çok ilginç, merak ettiğim bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım hakiki ipek kozaları çok doğal bir ürün :)

      Sil
  18. markayı biliyorum şampuanını severek kullanmıştım ancak bunu ilk kez duydum. acaba ipek böceklerine bir zararı oluyor mu kozalarını almak bu şekilde? yoksa kendileri mi terkediyorlar yuvayı. ben bu tarz ürünlerde önce canlıları düşünürüm :) gerçekten ilginç bir ürüne benziyormuş yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bunlar koza içinde tırtıl uyuyor koza örüyor kendisine ve sonra kelebek oluyor terkediyor yuvayı bu yuvası terkedilmiş kozalar :D

      Sil
  19. Değişik bir ürünmüşmerak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım umarım deneme fırsatınız olur

      Sil
  20. Ben de çok memnun kalmıştım ürünlerden. Özellikle ipek kozaları, harikalar yaratıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sizin yazınızı okumuştum galiba güzel anlatmıştınız @sihirlimavi :)

      Sil
  21. Çok severek kullanmıştım bu kiti ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet okumuştum yazınızı ben önümüzdeki sonbahar erersek tabi almayı istiyorum yeniden @filizşahin :)

      Sil
  22. Farklı bir ürünmüş güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil