30 Ocak 2016 Cumartesi

Aybel Ürünleri Deneyimim

Herkese Merhaba, 
Son günlerde çok şükür sivilce ve akne sorunum yok =) Bu yüzden tüm kurutucu etkili sivilce ürünlerimi bir kenara saklayıp yeni ürünler denemeye başladım.. Şimdi böyle dedim ya çok geçmez çıkar sivilce gene :D 
 Bugün bahsedeceğim ürünler Orkide Hareketi 'nden Aybel markalı Arındırıcı ve Canlandırıcı Temizleme Jeli (30,00 TL), Besleyici Mineralli Su (8,00 TL), Yüz ve Makyaj Temizleme Jeli (24,00 TL). Marka yerli olup tüm ürünleri helal sertifikalıdır.
aybel ürünleri
Aybel markasının ayrıca elimde kil maskesi, topuk çatlaklarına karşı ayak bakım kremi, komple onarıcı kırışıklık kremi, hodan yağlı anti-aging kremi ve komple onarıcı göz kremi de var onları da deneyimledikçe ilerleyen günlerde sizlere tanıtmayı düşünüyorum.

Arındırıcı ve Canlandırıcı Yüz Temizleme Jeli:
yüz temizleme jeli
Aybel Arındırıcı ve Canlandırıcı Yüz Temizleme Jeli
 Bu jel çok enteresan ki şöyle; aşağıda resimlerde de gösterdim. Uygulamadan önce cildiniz mutlaka kuru olacak (yani önceden suyla ıslatmayacaksınız). Avucunuza bir miktar üründen döküyorsunuz ve yüzünüze masaj yaparak sürüyorsunuz, böyle cildiniz yap yağlı gibi oluyor ama korkmayın; durulamaya başlayınca o yağ süte dönüşüyor ve cildinizden suyla birlikte akıp gidiyor. Asla ama asla yağlı bir his bırakmıyor.
kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr
kuru cilde uyguluyorsunuz ve masaj yaparak sürüyorsunuz
önce yağa dönüşüyor
ürün cildinizde ilk önce yağa dönüşüyor
sonra süte dönüşüyor
suyla durulamaya geçtiğinizde ise süte dönüşüyor
Bence çok enteresan ve güzel bir deneyim. Daha önce buna benzeyen bir yüz yıkama jeli hiç görmemiştim. Bu yüzden hem çok değişik, ilgi çekici hem de eğlenceli geldi. Ürün günde iki defa sabah ve akşam kullanılmalı yazıyor. Ama ben sabahları kullanıyorum; çünkü akşamları aynı markanın makyaj temizleme jelini kullanıyorum. Onu da aşağıda anlattım =) İsteyenler makyajlarını çift fazlı makyaj temizleyicisi ile çıkardıktan sonra suyla da şöyle bir yıkama ihtiyacı hissediyorlarsa bu ürünü kullanabilir. Makyaj yapmayan arkadaşlarımız da ciltlerini temizleyecek bir yüz yıkama jeli arıyorlarsa bu ürüne şans verebilirler. Ürün %100 doğal SLS, SLES, TUZ, PARABEN ve PARFÜM içermiyor. Hiç bir katkı maddesi barındırmıyor. Kokusu da rahatsız etmeyen kremsi bir koku diyebilirim. 100 ml olan jel, şeffaf bir şişede böylece içinde ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz. 
Etkileri: Ürünü dediğim gibi günde bir defa sabahları kullandım cildimde öyle yağlanma sivilce ya da olumsuz bir etki bırakmadı, aksine cildimi arınmış ve nemlenmiş hissettim. Halen de kullanmaktayım. 
Besleyici Mineralli Su:
Bu mavi şişedeki mineralli su cildi besler ve bakım yapar vaadinde bulunuyor. 100 ml. Cildi temizledikten sonra tampon hareketlerle uygulayın diyor. 3 ay içerisinde de tüketilmesi gerektiği yazıyor. Ben bu ürünü sevsem de sevemedim =( kokusuz, bildiğiniz misel su gibi renksiz. 
mineral water
                                          Aybel Mineralli Su
           Cildimi jel temizleyici ile yıkadıktan sonra bu ürünü pamuğa döküp yüzümü siliyorum. Malesef ürünün ambalajı hiç olmamış! Pompalı bir şişede, en doğrusu püskürtmeli bir şişede olsa daha iyi olabilirdi. 
           Bildiğiniz tüp içerisinde bu yüzden sızıntı yapıyor, yanınıza alıp bir yere götürmek isteseniz dökülebilir o yüzden ambalajını güvenilir bulmadım. Kullanacağınızdan daha fazlası avucunuza ya da pamuğa fazlaca dökülebiliyor bu nedenle dikkatli dökmek lazım. Koruyucu içermez diyor evet bu çok iyi ama ambalajından ötürü bir türlü sevemedim bu mineralli suyu. Fiyatı da normalde 8,00 TL indirimde 3,00 TL de olabiliyor. Fiyatı baya iyi. Firma daha kullanışlı bir ambalajla kullanıma sunsa daha iyi olabilir.

                                                               Yüz ve Makyaj Temizleme Jeli:
Bu ürün de jel kıvamında içinde SLS, Tuz ve Paraben bulunmuyor. Ciltteki bütün makyajı kolaylıkla arındırır ve sivilce oluşumunu önler vaadinde bulunuyor. Sabah ve akşam yüz ve boyun bölgesine masaj yaparak uygulayın ardından bol su ile durulayın diyor. 100 ml olan ürün, jel kıvamında, yeşilimsi bir renkte ve kendine has rahatsız etmeyen bir kokusu var.
aybel ürünleri kozmetikpsikolojisi
Aybel Yüz Ve Makyaj Temizleme Jeli
     Makyajınızı klasik çift fazlı makyaj temizleyicisi, makyaj temizleme sütü, misel sudan daha farklı bir şekilde bu ürünle yıkayarak gideriyorsunuz. Göz makyajınızda dahil.   
     Nasıl kullanıyorum ürünü? Önce yüzümün her yerini suyla ıslatıyorum. Avucuma jelden bir miktar döküp, gözlerimi kapatıyorum ve parmak uçlarımla masaj yapar gibi hafif hafif ovalıyorum. Gözlerimi açıp aynaya baktığımda gözlerimdeki bütün rimel, far, göz kaleminin böyle dağıldığını ve suyla durulandığında simsiyah akıp gittiğini gördüm.. Alt kirpiklerimin diplerinde biraz birikti. Ama normalde diğer temizleyici ürünlerde bile %100 çıkmayabiliyor göz makyajı; alt kirpik diplerinde birikebiliyor. 
     Yanak ve dudaklarımızdaki makyajı çok güzel çıkartıyor. Herhangi bir şekilde tahriş ve gözlerimde yakma yapmadı. Aslında arkasında göz ile temasından kaçının yazıyor ama ben gözümün içine sokmuyorum ürünü bir sorun yaşamadım bu yüzden. Kısaca Dalin bebe şampuanı gibi kullandım diyebilirim =) Bu arada bu şekilde makyajımı çıkarmayı çok sevdim.


Peki siz Orkide Hareketi Aybel ürünlerini daha önce kullanmışmıydınız, bu ürünleri nasıl buldunuz?


Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

57 yorum:

  1. arındırıcı temizleme jelini bayağı merak ettim.
    çok değişik bir yapısı varmış.
    cildi tahriş etmemeside çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok değişik bir ürün sevda farklı bir deneyim yaşattı Aybel bana:)

      Sil
  2. ilk defa duyuyorum bu ürünleri ve jel gerçekten ilginç geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Ben o besleyici suya bayıldım ama haklısın ambalaj çok kötü şişe değiştirdim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şişe eğiştirmek benim de aklıma gelmişti ama şişelerin hepsi dolu olunca gidip alamadım da kaldı öyle gratisteki küçük şişeye aktaracaktım :D

      Sil
  4. Ben de yeni gördüm bu ürünleri. Bilgi için tesekkürler.

    YanıtlaSil
  5. besleyici suyu merak ettim ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım deneme fırsatın olur canım =)

      Sil
  6. Hiç duymamıştım bu markayı güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  7. Bu ürünleri hiç kullanmadım ama alternatif olarak düşüneceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı ürünler deneyimlemeyi seviyorsanız şans verebilirsiniz gerçekten :)

      Sil
  8. Yüz temizleme jelini merak ettim,umarım kullanma fırsatım olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım canım çok farklı bir ürün gerçekten :)

      Sil
  9. Hiç duymadığım bir markanın ürünleri ama denk gelirsem bakmak isterim. Yeni ürünler denemeyi seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ben bu ürünleri kullanacağınızı düşünmeye başladım umarım seversiniz :)

      Sil
  10. Bu markayı ilk kez duyuyorum ama öyle güzel anlatmışsınız ki mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  11. Bu markayı hiç duymamıştım merak ettim :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım pembe peluşumsu montunda gözüm kalmadı değil ama neyse :D

      Sil
    2. Çok Güzel Dimi Ya Bende Pembiş İle Aşk Yaşıyorum :)))

      Sil
  12. Benimde ilkkez duydugum bir marka. Kullanmadim ama en azindan fikrim oldu bu urunler hakkinda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet marka aynı avon farmasi gibi belli bir kataloğun içinde var

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. teşekkürler lezzet dansı mutlu oldum :)))

      Sil
  14. ben hiç kullanmadım bu ürünü
    siz güle güle kullanın
    sayfamda google kaynaklı bazı sıkıntılardan dolayı yorumların bir kısmına yanıt yazamıyorum
    sormuşsunuz kaç yıllık bloggersınız diye daha önce çocuklarımı v.s. paylaştığım blogda 4 sene yazdıktan sonra 2010 yılından beride www.lerzankaradan.com da yazıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel baya bir zaman olmuş başarılarınızın devamını dilerim :)

      Sil
  15. Aybel markasını ilk kez duydum ve cok beğendim. Hele yüz yıkama jeli çok enteresanmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmanıza sevindim umarım kullanma şansınız olur :) sevgiler

      Sil
  16. yüz yıkama jeli ilginçmiş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şimdiye kullandıklarım arasında en farkl olandı :) teşekkür ederim yorumunuz için Belgin hanım :)

      Sil
  17. İlk defa duydum .Ama güzel ürünlere benziyor.Paylaşımınız için Tşk 3derim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. jel çok ilgimi çekti..bu aralar böyle ürünleri araştırıyorum, markayı bilmiyorum ama deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sonuçar hoşunuza gider nilgün hanım

      Sil
  19. Siradisi urunler.. Bilgiler icin teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. Markanın ne kadar çok ürünü varmış ama daha önce duymamıştım.Yüz temizleme jelini merak ettim, çok ilginçmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak uyandırıcı enteresan bir ürün gerçekten :)

      Sil
  21. ilk defa duydum daha çok şey duyacağız gibi bu sektörün önüne geçilmiyor jeli çok merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet önüne geçilmiyor sonumuz iyi olsun inşallah :)

      Sil
  22. Daha önce hiç kullanmadım, aslında denemek lazım değişikmiş çünkü.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o güzel ama markanın diğer ürünlerini sanırım pek beğenmedim

      Sil
  23. yüz yıkama jelini merak ettim
    kokusunu da beğenirsem neden olmasın :) denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusu güzel ama markanın hodan yağlı anti aging kremi var kokusu feci :D

      Sil
  24. bumarkayı kullanmadım guzel anlatım )

    YanıtlaSil
  25. Bu markayı ilk kez gördüm ama süte dönüşen ürün çok ilginç gerçekten ,sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Yerli olması güzel.. Ama daha önce duymamıştım.. Deneyeceğim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  27. Yanıtlar
    1. ben de hep ilk duyduğun markaları tanıtıyorum canım :D

      Sil