23 Ocak 2016 Cumartesi

Kertil Çam Kolonyası Ihlamur

Herkese Merhaba,
                Bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün kolonya ama bildiğimiz kolonyalardan biraz farklı; çünkü bildiğimiz klasik kolonyalar limon, tütün ya da çimen kolonyalarıdır. Kertil Çam Kolonyaları  ise Şehri Banu, Zeytin, Safranbolu Geceleri, Çam Çiçeği, Safran, Hazan, Akasya, Mandalina, Beyaz Zambak , Ihlamur, Kekik, Yasemin, Leylak, Kiraz Çiçeği  gibi çok sayıda çeşitten oluşmakta.
                Ayrıca spreyli, ahşap kapaklı, baklava desenli, metal kapaklı ve farklı dizayn cam şişelerde, oda kokusu formatında olanları da var. Bu da kolonya tutkunları ve sevdiklerine hediye ne alsam diyenlere bence hoş alternatifler sunmakta =)
ıhlamur kolonyası
Kertil Çam



Ben bir ürünü kokladığım zaman o kokunun beni rahatsız etmemesine ve bana bir şey hatırlatmasına çok dikkat ederim. Mesela Kertil Çam Kolonyası'nın ıhlamurlu olanı beni küçüklüğümdeki üzerinde Arımaya resmi olan renkli silgiler vardı bilirsiniz, Adel marka kokulu silgiler, o silgilerin kokusunu hatırlattı.. İlkokul yıllarıma, çocukluğuma gittim resmen.
resim ofpof.com adlı siteden alınmıştır.
 Ayrıca hoş bir gelenektir gelen misafire kolonya tutmak misafirlerime de ikram ettiğimde çok sevdiler hatta limon kolonyası zannedip istemeyen arkadaşım çok geçmeden hemen denedi ve çok sevdiğini, nereden aldığımı sordu =)
www.kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr
Kertil Çam Ihlamur
                Cam şişede satılan Kertil Çam Kolonyaları'nı ben çok sevdim yaz kış rahatsız etmeyecek bir tonda. Ayrıca kokusu da baya kalıcı. Elime dökeli 1 saati geçti kokusu hala capcanlı.. Diğer çeşitlerini de merak edip denemeyi çok istiyorum ama ıhlamurlu olan beni mestetti. 200 ml lik ürün 18 TL fiyata sahip.. Bence sizlerde denemelisiniz, bana hak vereceksiniz..



Peki sizler kolonya severmisiniz, sevdiğiniz kolonyalar neli kokuyor ?






Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 yorum:

  1. Kokusunu alamasam da şişesini çok beğendim:) Ben de kolonya sevenlerdenimdir,ama hafif kokuları tercih ederim..

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim,denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  3. parfüm gibi kokan kolonyaları daha çok seviyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ağır kokuyorsa sevmiyorum ama bunu çok sevdim :D

      Sil
  4. Ben uzakta kaldim ancak limon kolonyasi biliyorum. Ihlamur ilginç olabilir kokusunu çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok enteresan bir koku bu silgi desem silgi değil parfüm desem parfüm değil bi deneyin beni ancak o zaman anlarsınız :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. bulursam bi kırtasiyede alacağım ama bulamıyorum =) =(

      Sil
  6. Bunların kokuları çok güzel bunu denemedim ama akasya kokusu da harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumuştum yazınızı, çok merak ettim o çeşidini de @audrey =)

      Sil
  7. Kolonya kullanmayı ben de eşimde seviyoruz ve evde mutlaka limon kolonyası bulunur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. limon kolonyası zaten evlerimizde olmazsa olmaz bir klasik bir de ıhlamurluyu deneyin @kendimutfagindasef =)

      Sil
  8. Ağır kokuları sevmiyorum ve limon kolonyasından başkada kullanmam ama şişesini çok beğendim bu kolonyaşarın ve kokularıda merak etmedim dersem yalan olur!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağır kokulara gerçekten dayanamıyorum ben de @lezzetdansı ama bu bir hoş ki çok sevdim ben bilmiyorum..

      Sil
  9. Benim kolonya ile aram hiç iyi değildir... Ama bu ürünü merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm ama bu çok tatlı kokuyor merakınızı umarım en kısa zamanda giderirsiniz @aysegulaygun =)

      Sil
  10. Çam kolanyası hiç duymamıştım. Denemek lazım.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. markanın adı Kertil Çam ama bu ıhlamur kolonyası olanı canım =)

      Sil
  11. Çok merak ettim bu kolonyayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım deneme fırsatınız olur @birgülerdogan

      Sil
  12. ayyy arı maya silgileri nsıl özlemişimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama yok ki hiç bir kırtasiyede, daha ufak kırtasiyelere bakacağım bir de, hatıramı canlandırmak istiyorum ya =)

      Sil
  13. Ben de limon kolonyası tercih edenlerdenim ama ıhlamur kokusu da hiç fena bir fikir değil, denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım denemek lazım değişik kokuları seversek almak sevmezsek uzak durmak lazım :D

      Sil
  14. Kertilcam kolonyalarini çok sevdim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sadece bu var bitmesin diye az sürüyorum artık :D

      Sil