11 Ocak 2016 Pazartesi

La Casa Delos Aromas -Ekoz Kozmetik-Vanilyalı Tekstil, Oda, Ortam, Araba Kokusu

      Herkese Merhaba, 
      2016 yılında mis gibi kokular sarsın etrafımızı =)
  Bugün sizlere Ekoz Kozmetik tarafından denemem için gönderilen vanilyalı tekstil, oda, ortam ve araba kokusu olarak kullanabileceğiniz sprey formatta bir üründen bahsetmek istedim. Seride ayrıca Marsilya Sabunu kokulu olanı da var. Ama o nasıldır bilmiyorum..
Şunu belirtmeliyim ki vanilya kokusunu çok seviyorum. Çünkü bana pastaneyi ya da kış günleri evde yapılmış anne kekini hatırlatıyor. Saflığı masumluğu hatırlatıyor. Mesela vanilyalı puding olsun, vanilyalı süt, vanilyalı dondurma aklınıza vanilyalı ne gelirse çok severim. Buzdolabıma bile vanilyalı pamuklar koyarım. Sinmiş kokuları çeksin diye.. Ama oda kokusu ya da oto kokusu şeklinde edindiğim vanilyalı kokuları maalesef hiç sevemedim. Ya çok yanık kokuyorlardı ya da bayıyorlardı, midem bulanıyordu resmen ve çöpün dibini boylamak zorunda kalıyordu o ürünler. Bilirsiniz yürek yakan bir kokudur vanilya kokusu eğer dozu doğru ayarlanmadıysa.. Kıvam konusunda bunu bence en iyi tutturan Ekoz Kozmetik olmuş bunu tüm samimiyetimle söyleyebilirim.
vanilyalı koku

Ortama sıktığınızda sanki fırından taze kek ya da pasta çıkmış gibi bir koku oluşuyor emin olun..
Ürün leke bırakmıyor. Kazaklarınıza, koltuklarınıza, halılarınıza, perdelerinize giysi ve ayakkabı dolabınıza aklınıza vanilya kokmasını istediğiniz her yere püskürtebilirsiniz..Hatta firmanın söylediğine göre; ürünü direk ortama sıkmak yerine, özellikle pis koku sinmiş yerlere devamlı sıkmak, ortamın kokusunu kalıcı şekilde değiştirebilecekmiş. Bunu ilk başta yadırgasamda denedim. Hani terli bir vücuda deodorant ya da parfümümüzü sıktığımızda iğrenç bir koku oluşur bu da öyle olmaz mı acaba dedim? =) Bu yüzden ayakkabı dolabıma da her gün sıktım gerçekten etkiliydi .. Ürünün bir diğer sevdiğim yönü de şeffaf bir şişede olması, böylece içinde ne kadar kaldığı rahatlıkla gözlenmekte. Astım, allerji ve solunum yolları rahatsızlığı olan hamile küçük çocuğu olanların ürünü dikkatli kullanmalarını öneririm. 

Sizlerde vanilya kokusunu çok seviyor ama yürek yakmayan bir vanilya kokusu istiyorsanız La Casa Delos Aromas'ı deneyebilirsiniz. 150 ml olan ürün 12TL Simgesi civarında. 




Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

36 yorum:

  1. valla bi canım çekmedi değil kokuyu ki ben hiç sevmem vanilya kokusu :D fiyatı da oldukça uygunmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm umarım vanilya kokusunu bu ürün sevdirir size Bi Dolu Kozmetik :)

      Sil
  2. Çocukların alerjisi çıktıktan sonra oda parfümlerini hatta yüzey temizleyicilerini evden uzaklaştırdım ben. Ama yerleri sildiği sulara vanilya, nane gibi hoş kokulu yağlar eklerim bazen. O zaman da güzel bir koku yayılıyor eve...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel fikir mutlaka ev temizliğinde bu bahsettiğiniz yöntemi deneyeceğim Saadet Hanım :)) teşekkür ederim.

      Sil
  3. Vanilya kokusunu ben de ağır bulurum. Ama bu ürün iyi ayarlamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre çok iyiydi yoğunluğu belki bir gün deneme şansınız olursa bana hak verirsiniz diye düşündüm hocam :)

      Sil
  4. Benim alerjik astımım olduğu için ne yazık ki bu güzel kokulu ürünleri kullanamıyorum.. Siz güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun Ayşegül yorumun için teşekkür ederim .

      Sil
  5. kullanmadım ama denemem lazım tavsiye için tskler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim denerseniz umarım bana hak verirsiniz :)

      Sil
  6. Vanilya araba kokulari bazen çok agir kokabiliyor. Bunu merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok zaman aldığım gün çöpe atarım o tarz kokuları arabanın klima ısısıyla birleşince ya da güneş altında kalınca ürün resmen midemi bulandırmıştır. Bunda öyle bir sorun yok şurup gibi değil yakmıyor..

      Sil
  7. Biri pasta-kek kokusu mu dedi..:):) Benim alışık olduğum kokular bunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin isminizden anlaşıldığı üzere :) her gün bir pasta kek yapsanız tmmdır :) ne hoş

      Sil
  8. Bayılırım vanilya kokusuna, güle güle kullanın.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  9. Denemek lazim ben oneri almadan cesaret edip yeni urunleri almam deneyim önerileri iyi oluyor :) vanilya kokusunu severim tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım evet denemeden bilemiyoruz ambalajında olanları da ancak böyle yazıları okuyup güvenerek hareket edeceğiz şans biraz da =)

      Sil
  10. Güle güle kullanın, bende takipteyim.blogunuz cok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sevindim beğenmenize bloğumu =)

      Sil
  11. Pasta-kek kokusuna bayılırım (:

    YanıtlaSil
  12. Calismalariniz için sizi tebrik ederiz.

    YanıtlaSil
  13. Ben de o yanık vanilya kokuları yüzünden vanilya kokusundan soğudum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bayıyordu ta ki bunu koklayana dek tavsiye ederim @sevdas. bana hak vereceğini umuyorum :)

      Sil
  14. Vanilya kokusu ağır olmadığı sürece ideal kokudur,paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim sizin yorumunuza çok hak veriyorum :) sevgiler @gülözdemir

      Sil
  15. Ben de yazını keyifle okudum canım. Ellerine sağlık çok sıcak bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmiş olmanız beni çok onore ediyor çok sağolun =) @incetopuklublog

      Sil
  16. Vaniya kokusunu bende cok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bu ürünü de çok seveceksiniz

      Sil
  17. merhaba...bu ürünü nerede bulabiliriz...istanbul için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagram da ya da internet sitesinden bulabilirsiniz :)

      Sil