23 Ocak 2016 Cumartesi

Sevgililer Günü Çekilişim

Herkese Merhaba,

14 Şubat Sevgililer Günü yaklaşırken 3. çekilişimi sizlere takdim etmek istedim =) Çam sakızı çoban armağanı aldığım bu ürünleri sizlerden birine hediye etmek istiyorum. Çekilişim sevgililere mutluluk, sevgilisi olmayanlara da şans getirsin =)



İnstagram hesabımla eş değer zamanda bloğumda da bu çekilişi başlatıyorum. İster buradan,isterseniz instagramdan çekilişime katılabilirsiniz.


Blogdan katılım için
1- Bloğumu takibe alın ve GFC (Google Friend Connect) ve G+ isminizi aşağıya yorum kısmına yazın. Beni zaten takip ediyor olsanız da Gfc ve G+ isimlerini yazalım lütfen.
2- Size ulaşabileceğim mail adresini de yorumunuza ekleyin.

Instagramdan katılım için

1- Instagram hesabımı takibe alın,
2- Çekiliş fotoğrafını 
#kozmetikpsikolojisiyle14subat, #cekilis ve #cekilisvar hastagleriyle instagram hesabınızda duyurun.
3-En az 3 arkadaşınızı benim sayfamdaki çekiliş görselinin altına etiketleyin.


Ek hak isteyenler için(+2 hak):
Çekilişimi kendi bloğunuzda duyurabilirsiniz.


Çekilişime katılım 14 Şubat Saat 00:00'da sona erecektir. Linklerinizi aşağıya yorum olarak yazmayı unutmayın.. Hepinize bol şans dilerim :))  

sevgililer günü çekilişi
gün ışığında =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

153 yorum:

  1. Merhabalar. Bu sefer umarim kazanirim :)
    Gfc ve google+ : selinolcay
    Selinolcay95@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Gülşah Özkaya, gulsahozkayaa@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  3. Google sayfamda çekilişi gulseren ozkursun adıyla paylastim zaten sizin ta
    kipcinizim n

    mailim gulserenozkursun@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Burdan ilk katılan ben oliyim :)

    GFC: Selin Tümer

    Mail adresim: theselproject@gmail.com

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Bende katılayım o zaman :)
    Gfc ve google+ : Kalem Kuklası
    Mail adresim: kalemkuklasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Sema Gökçe
    semaqokce@gmail.com

    Sevgiler ☺️

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    GFC ve g+ Elif Karakoç olarak takipteyim
    Blog paylaşım linki: http://bakbunubenyaptim.blogspot.com.tr/2016/01/cekilis-var_24.html
    Mail adresim elif_0405_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş için numaranız :) 107-437-438

      Sil
  8. Merhabalarrr :)
    Zaten takipçinim senin GFC: Sihirli Kelebek ∞
    G+:burcukarabayr93
    Mail adresim: burcukarabayr@hotmail.com ve burcukarabayr93@gmail.com
    Blog paylaşımı: http://sihirlikelebekk.blogspot.com.tr/2016/01/kozmetik-psikolojisi-sevgililer-gunu.html
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş için numaranız :) 108-109-110

      Sil
  9. merhaba,
    gfc ve g+ dan elcin biber olarak katıldım. elcinbiber@gmail.com mail adresim...bol şans..

    YanıtlaSil
  10. Selam,
    GFC ve G+ Sihirlimavi
    Instagramdan da katıldım.

    worldsameworld@hotmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. merhabaa :)
    GFC ve G+ takipteyim : Merve Eroğlu
    ve kendi çekilişi paylaştım G+ :*
    mattruskablog@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Katılan arkadaşlara bol şanslar dilerim...

    YanıtlaSil
  13. Gfc ve g+da takipteydim.Her iki yerdede kullanici adim Şevval Ekin. Çekilisi de g+ da paylastim 😊https://plus.google.com/109696094306590763606

    YanıtlaSil
  14. Merhaba gfc:cangz
    G+ Emine Kılıç
    https://plus.google.com/u/0/+EmineK%C4%B1l%C4%B1%C3%A7/posts/2PpLqoHH6qA
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Gfc ve google+ : guzel ve kulturlu
    guzelvekulturlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. merhaba katılayım bende çok isterim kazanmak nasip tabi
    gfc g+ pembegul
    g+ paylaşımım
    https://plus.google.com/102244043649550504957/posts/SasMpH79kko
    sevgiler
    ser__29@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Gfc +g Esin Ünal
    Mail eesinunal@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Hadi bende katılayım kelebek etkisi adıyla takipteyim mail adresim kelebeketkisi39@gmail.com güzel bir çekiliş olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  19. Gfc g+ Şeyma Bekil seyma_bekil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Merhaba

    Gfc neseli23

    Çekilişi duyurdum
    https://www.facebook.com/nese.yersiz.9/posts/10153943005809189

    Neşe Yersiz
    neseli23@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. merhaba
    gfc ve g+ umut sukran olarak izliyorum
    http://bugdaykepegi.blogspot.com.tr/2016/01/kozmetik-psikolojisi-sevgililer-gunu.html
    umutsukran22@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş için numaranız :)121- 440 -441

      Sil
  22. selamlarr.tabiki de katıldım gfc den paylaştım mail adresim soketalasem-2011@hotmail.com koloay gelsin paylaşım linki https://plus.google.com/102527769111002658913/posts/8pLk9H2TBN4

    YanıtlaSil
  23. Merhaba gfc ve google+ elçin akkaş
    elcinaydogmus@hotmail.com
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  24. o zaman ben varım :)
    zeynepin tatlı düşleri ismiylee uzun süredir takipçinim umarım bana çıkar
    zbayraktar86@gmail.com
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  25. Merhaba gfc:schrodingerin kedisi g+yesimsur yesim.sur@hotmail.com tesekkurler

    YanıtlaSil
  26. Merhaba :)
    GFC ve G+: Esma Nur Öztürk ismiyle zaten takipteydim.
    ozturkkesmanur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Merhaba Sofra Senligi
    sofrasenligi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Günaydınlar güne güzel haberlerle başladık.
    birgulun lezzetleri
    keciboynuzub@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Katılacak arkadaşlara bol şanslar....

    YanıtlaSil
  30. GFC ve G+ : Nergis Karaman
    Mail : ner.karaman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. İnstagram da bi_takipci olarak katıldım ve bloğunuzu özge sapmaz olarak izliyorum mailim ozgesapmaz1@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba
    Gfc ve g+ AYSE FEYZA
    Mail: aysefeyza@windowslive.com

    YanıtlaSil
  33. Merhaba,
    Gfc: pervin ve G+: pervin e
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  34. Merhaba :)
    Gfc ve G+ : Yasemin'in Kozmetiği olarak takipteyim.

    ysmnmrt2010@hotmail.com
    Nurgül Karış
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  35. Gfc ve g+ banu küçük
    Mail banukck89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. merhaba,bu güzel secimler için bende şansımı denemek istedim,sevgiler

    gfc ve G+ : fıliz zancıhan

    mail:zancihan.564@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. gfc: asl_01 takipteyim. aslicotala@gmail.com herkese bol şans (:

    YanıtlaSil
  38. bu güzel çekiliş için kendi adıma teşekkür ederim,güzel bir gün geçirmeniz dileği ile sevgiler :)

    gfc : feride akbaş

    akbasferide42@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. güzel çekilişmiş katılmamak olmazdı bu arada bende yeni blog açtım takip edersen çok sevinirim
    gfc: Şengül Aşıkkutlu
    g+ : Şengül Aşıkkutlu
    mail:sengulasikkutlu@gmail.com
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  40. Merhaba bende katılıyorum
    Alışveriş Rehberi Blog Yayınları
    Kamuran Keskin
    kmrozg@gmail
    Gfc g+ takipteyim,paylastim

    YanıtlaSil
  41. Kahve Yanı
    kahveyanikitap@gmail.com
    Herkese bol şans <3

    YanıtlaSil
  42. Merhabaa :)
    GFC ve G+ Makyaja Dair
    makyaja__dair@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Ne güzel düsünmüssün canim. Ben yurtdisindayim katilamiyorum ama herkese bol sans diliyorum.

    YanıtlaSil
  44. G+ esra sarı olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  45. Merhabalar ^^
    Gfc ve G+ : Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com
    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  46. merhaba
    gfc g+ kiyida yazar
    http://kiyidayazar.blogspot.com.tr/2016/01/kozmetik-psikolojisi-sevgililer-gunu.html
    kiyidayazar@gmail.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş için numaranız :)142-143-144

      Sil
  47. Merhaba,
    Gfc: prhn
    Google +: perihan i
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Merhaba ☺
    GFC : Bircan Özsoy
    (Google +) : kuralsiz0811@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. merhaba
    gfC: adige
    g+ :tugba çiftci

    adyghe-kizi01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. merhaba
    pembe pamuk ismiyle gfc ve g+ dan bloğunuzu takip ediyorum.
    pembepamuk06@gmail.com
    :)

    YanıtlaSil
  51. gfc funda öztkn fundaa.karaduman @gmail.com

    YanıtlaSil
  52. merhaba gfc ve g+ aylin eksim
    aylineksim@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. G+ ve gfc Kader Yayla
    Kader12.ky@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Katıldım ☺G+ ve Gfc adım semanur yayla
    Gmail :seanuryayla.872@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Merhaba bloguma bıraktığınız yoruma ithafen geldim blogunuza.g+ dan zaten takipteyim. Gfc den de takibe aldım adım birterazinintavsiyesi
    Yayla705@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz ��

    YanıtlaSil
  56. merhabalar gfc ve g+ Selen Sönmez olarak takipteyimm
    sonmezselen88@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  57. merhabalar:)

    gfc: kirpik kiz

    https://plus.google.com/117178574416460661941/posts

    kirpikkiz@gmail.com

    sevgileer:)

    YanıtlaSil
  58. Selamlar,

    GFC ve g+ Sibel YILDIRIM
    instagram @fullbeautys

    Mümkün oldukça çok kişiye ulaşması için blogumda da paylaştım. Şanslı olmak ümidiyle, sevgiler :)

    http://blogfullbeautys.blogspot.com.tr/2016/02/kozmetik-psikolojisi-sevgililer-gunu.html

    Sibel YILDIRIM
    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  60. Merhaba far paletinin renklerine bayıldım o halde bende şansımı deniyim :)
    Gfc:cangz
    G+ Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim..
    g+ sevtap şeyda olarak takipçinizim..
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  64. Gfc ve g+ Zeynep Gürsoy
    Mail: zynepgursoy@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. merhaba:)) gfc: bengeldimki g+: https://plus.google.com/100925025815432263799/posts
    bengeldimki@gmail.com :))

    YanıtlaSil
  66. selam,

    GFC: ..trend Pınar'ı..
    G+: Zeynep Pınar CEM

    ikisinden de takipteyim,

    sevgiler..

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. izleyici adım ve g+ adım selda akçay

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba ,
    Gfc :Nilay
    G+ : Nilay Narta
    nilaynarta@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. Merhaba :)
    GFC VE G+ takip: Hasibe Cengiz
    hasibecengizkarakuzu@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  70. bir demet öykü olarak hem gfc hem g+ takipteyim
    http://birdemetoyku.blogspot.com.tr/ blogda yayınladım
    omerdemetoyku@hotmail.com
    bana pek çıkmaz böyle şeyler ama hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş için numaranız :)169-170-171

      Sil
  71. Hayırlı olsun.
    Alışveriş Rehberi Blog Yayınları izleyici adım
    Kamuran Keskin
    kmrozg@gmail
    Paylaşım linki atamiyorum telefon dan girdigim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden 2 kere katılıyorsunuz anlamadım?

      Sil
  72. selam gfc elif_yldrm35
    g+ elif yıldırım
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. Merhaba takibe aldım :) süslü oüslü blog olarak
    Suslupusluu@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  74. merhaba bende katılmak istiyorum :) gfc ve g+ da semra akarsu mail;
    semra-akarsu@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  75. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil