3 Ocak 2016 Pazar

Topicrem Soothing Fluid Cream ve Soothing Cleansing Water

Herkese Merhaba,
2016 senesinin hepimize saglik, mutluluk ve huzur getirmesini temenni ediyorum =) Bu senenin ilk yazisi Topicrem den gelsin..
"Yonca Kozmetik"ten güzel bir hediye almıştım. "Topicrem Soothing Cleansing Water Face&Eyes temizleme suyu ve Topicrem Soothing Fluid yatıştırıcı krem".
Topicrem   
  Bir Babanın çocuğunun cildindeki kuruluğa çare bulmak için geliştirdiği krem sayesinde başlamış Topicrem bu sektöre..
Yetişkin, çocuk ve bebek fark etmeden tüm ailenin kullanabileceği ürünlerden oluşuyor marka. Ben her iki ürünü de çok sevdğimi başta söylemeliyim.
       Topicrem Soothing Cleansing Water 200ml Yatıştırıcı Yüz ve Göz Temizleme Solüsyonu;
Bebek, çocuk, yetişkin, aşırı hassas ve toleransı düşük ciltler için hassasiyet ve kızarıklık gibi riskleri minimize etmeye yönelik özel geliştirilmiştir. Allontoin ve gliserin ile zenginliştirilmiş formülü cildi nazikçe temizlerken yatıştırmaya ve rahatlatmaya yardımcı olur. Bir pamuk yardımıyla yüz ve göz çevresini nazikçe temizleyebilirsiniz. Durulama gerektirmez.
Temizleme suyu
       İlk olarak makyaj temizleme suyunun bendeki etkisini anlatmak istiyorum; yuvarlak disk pamuk yardımı ile gece yatmadan önce gözlerimde dahil olmak üzere tüm yüzüme uyguluyorum çok güzel arındırarak temizliyor. Kirpiklerimdeki rimeli çıkarmada da gayet başarılı ben çok sevdim.
Makyaj temizleme suyu
Gerçi okuduğum pek çok yorumda suya dayanıklı makyajı çıkarmakta biraz iyi olmadığını tonik gibi kullanmış olduklarını yazsalarda ben ürünün temizleme etkisinden gayet memnunum, herhangi bir yanma kızarıklık ve tahriş yaşamadım.  Aksine yüzümdeki kir ve makyajı temizledi ve pamuk gibi hoş bir yumuşaklık bıraktı.
        Topicrem Soothing Fluid Yatıştırıcı Krem 40ml;
Tüm ailenin kullanımına yönelik özellikle aşırı hassas, karma ve yağlı ciltler için geliştirilmiş yüksek toleransa sahip yatıştırıcı bakım kremidir. Özenle seçilmiş minimum içerikle formüle edilmiş olan ürün maksimum tolerans ile allantoin sayesinde cildi yatıştırmaya, gliserin sayesinde ise nem bariyerinin desteklenmesine yardımcı olur. Yağlı ciltlerde parlamayı azaltmayı sağlar. Sabah ve/veya akşam tüm yüz ve boyuna uygulayın.
Soothing fluid krem
        Bendeki etkileri ise şöyle; bilmeyenler için söylemem gerekirse yağlı ya yakın karma cilde sahibim. Bu krem cildimde tam bir denge sağladı. İçeriği de temiz olduğu için bittikçe satın almayı düşündüğüm bir krem oldu.
Topicrem kozmetikpsikolojisi

Hafif yapısı tenim tarafindan hemen emildi herhangi olumsuz bir etkisi olmadi. Sabah aksam tüm yüzüme uyguluyorum. Düzenli kullanimda cildiniz aydınlanıyor nemleniyor. CC kremden önce kullanmayı çok seviyorum. Kesinlikle bitince yeniden alırım diyorum. 40 ml az gibi gözüksede uzun bir süre yetmekte.
         Ürünler dermotolojik, pediatrik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir. Parfüm, paraben ve renklendirici içermiyor. Fiyatı da 60-70 tl civarında. Ürünü dermokozmetik sitelerden ve eczanelerden satın alabilirsiniz. İthalatçı firma: Yonca Kozmetik.



Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 yorum:

  1. denemek istediğim ürünlerden benzxer cilt yapısına sahibiz gibi :) fiyatının daha uygun olmasını isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat konusunda haklısın biraz daha uygun olabilseydi çok daha iyi olurdu gerçekten ki ben tekrar almak istiyordum :)

      Sil
  2. Yağlı ciltler içinse denemem lazım :) bu aralar biraz kuruluk da yaşıyorum umarım eczanelerde satılıyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek çok eczanede var Matmazel Green umarım bulabilmişsindir :)

      Sil
  3. Özellikle kışın daha da hassas olan cildimin ihtiyacı olan bir ürün bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kış aylarındayız gerçekten hassasiyeti almakta ki grip oldum burnumun kenarları yara oldu oralara bile sürsem yakmıyor ..

      Sil
  4. Çok güzel bir ürün. Rimeli temizlemek zor oluyor denemek lazim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suya dayanıklı rimelde sorun çıkartıyor diyorlar ama ben öyle bir sorun yaşamıyorum belki rimelin markasına göre de değişiyordur temizleme etkisi ama ben memnunum umarım sizde memnun kalırsınız..

      Sil
  5. Sektöre girişleri iyiymiş..Teşekkürler güzel bir post :)

    YanıtlaSil
  6. yağlı cildi dengelemesi güzel bir özellik... babanın evladı için çabalayarak böyle bir ürünün ortaya çıkmasına vesile olması da çok güzel gerçekten..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. topicrem çok güzel bir marka kremlerini çok sevmiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan barışığız umarım ilerleyen zamanlarda markanın diğer ürünlerini de denerim atopik cilt olan eşime de satın aldık bi tane.

      Sil
  8. Güzel bir kremmiş güle güle kullanın.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  9. Topicrem merak ettiğim ürünlerden (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım deneme fırsatınız olur sizin de :)

      Sil
  10. Nemlendiricisini kullanmıştım. Geçenlerde de temizleyicisini alırken son anda vazgeçtim, başka marka aldım. Bir daha kine artık :)

    YanıtlaSil
  11. Topicrem hikayesinin sihiri beni çok etkilemişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım etkilenmemek elde değil gerçekten ..

      Sil
  12. Merak ettim bu ürünü ilk fırsatta denemeli :)

    YanıtlaSil
  13. Merak ettim bu urunu.. Denemey deger gibi gozukuyor,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle Filiz hanım tavsiye ederim..

      Sil