14 Şubat 2016 Pazar

Gratis Alışverşim

Herkese Merhaba
14 Şubat Sevgililer günü bugün ve herkese sevgi dolu bir gün dilerim, sevdiklerinizin kıymetini bilin. Onları sadece bugün değil her zaman sevelim ve sayalım :)

Malum böyle özel günlerde firmar ve mağazalar güzel indirimler yapıyor. Ben de bu indirimi şehrimde bulunan Gratis'ten yaptım=) çünkü yaşadığım şehirde Watsons ve Rossman gibi yerler henüz yok. Gratis te açılalı 1 ay olmadı =)
alış-veriş
Neler aldım:


The Balm Voyage Palet aldım fiyatı 47,90 TL  %40 indirimli
The Balm Sexy Mama fiyatı 29,90 TL pudra gün içinde katma cildimde oluşabilecek parlmaların önüne geçecektir diye düşünüyorum. 
Eklips Pudra Fırçası 8,90 TL
Maybelline One By One Mascara 13,75 TL testerını deneme şansım oldu kısa ve düz kirpiklerimi inanılmaz güzel kaldırdı ve kıvırdı bloğumda yazısı olacaktır.
Benri ürünlerinde 3 al 2 öde vardı renkli kulak temizleme çubukları 2.25 TL  ve 2 adet disk makyaj temizleme pamuklarından aldım onlar da 3,95 TL idi. 
                                                                                                                   
İndirim bugün bitiyor sizde ihtiyacınız varsa bu indirimi kaçırmayın derim.. 
                                                                                                              


Tekrar görüşmek dileğiyle


Kozmetik Psikolojisi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

54 yorum:

  1. Harika şeyler almışsın, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullanın :)
    Ben de Voyage palet almak istiyordum, bir daha ki indirimde inşallah alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlar günü indirimi olursa The Balm da umarım alırsın o zaman canım :)

      Sil
  3. Çok güzel bir alışveriş olmuş canım güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım detaylı yazıları bekliyor olucam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım yazarım kullandıkça :)

      Sil
  5. Sexy mamanın allık diye geçtiğine eminmisin? Transparan pudra olarak satışta canım,allık olacak bir durumu yok maalesef, yanlış bilgi olmasın ;) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) evet eminim canım biliyorsun marka ABD ye ait. Ve siyahi arkadaşlarımız allık olarak kullanmaktalar ;)

      Sil
    2. Ben öyle araştırmıştım ama pudra diye geçiyor Türkiye de bi düzelteyim teşekkür ederim canım @benimtutkum

      Sil
  6. Çok güzel şeyler almışsın canım iyi günlerde kullan :) sexy mama pudrayı bende kullanıyorum memnunum umarım sende beğenirsin
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım henüz kullanmadım kıyamıyorum :p :))

      Sil
  7. İndirimi güzel değerlendirmişsiniz, güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel ürünler almışsın güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol çok sevindim beğemene canım :)

      Sil
  9. İndirime denk gelmek iyi olmuş sağlıkla kullanın canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. İndirim zamanların takip etmek iyi oluyor. Keyifle kullan hepsini...

    YanıtlaSil
  11. güzel günlerde kullan..bir indirimi daha az hasarla atlattık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çok şükür kadınlar gününü bekliyorum asıl :)

      Sil
  12. Maybelline One By One Mascara acil yazı bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  13. Bende o kadar çok şey aldım ki. Ama gözüm hala sizlerin aldıklarında . Eksik ne var diye bakıyorum.

    YanıtlaSil
  14. İndirim güzel bir olay. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  15. İyi günlerde kullanın :) keşke hep olsa bu indirimler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa eet ama o zamanda sarmazdı sanırım :)

      Sil
  16. Fırçanın fiyatı da uygunmuş. Çok güzel. Güle güle kullanın.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırçayı çok beğendim bu arada :) sevgiler sağolun..

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. sağolun kitap filim de alıyorum da nadirrr :)))

      Sil
  18. iyi günlerde kullanın
    Eklips Pudra Fırçasını bende denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten hem kullanışlı hem hesaplı bir fırça :)

      Sil
  19. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  20. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil