3 Şubat 2016 Çarşamba

Mercani Doğal Kozmetik Ürünleri Deneyimim

Herkese Merhaba,
Umarım herkes çok iyidir ve mutludur. Heralde psikolog olmasaydım koku uzmanı olurdum diyorum. Çünkü kokular gerçekten psikolojimize çok fazla etki etmekte. Bunu şimdi burada anlatmaya kalksam sayfalarca yazı tutabilir =)
                     Bugün sizlerle çok hoş bir markanın ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Marka'nın ismi Mercani Doğal  Kozmetik. Hindistan dan ithal edilen birbirinden güzel ve eşsiz ürünlere sahip bir marka. Bütün ürünler %100 doğal yağların karışımından oluşmakta, insan sağlığına zarar veren hiçbir madde içlerinde yok. Makinelerle değil el emeğiyle üretilmişler.. Satışa sundukları ürünler arasında;
Mercani Kozmetik Ürünleri
www.mercanikozmetik.com
  • Doğal Ortam Kokuları
  • Kozmetik Ürünleri
  • Kokulu Mumlar,
  • Tütsüler
  • Bebek Ürünleri
  • Haşere Kovucular
  • Spa/Aromaterapi Ürünleri yer almakta..
mercani kozmetik
Hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar. Ürünleri SLES, SLS, FTALAT, PARABEN, SENTETİK MADDE içermiyor. Toksik yani zehirli madde kesinlikle içermiyorlar. Parfüm grubu ise alkolsüz ve doğal yağlardan elde edilmiş. Bütün ürünlerini ayrı ayrı çok beğendiğimi başta söylemeliyim.

Doğal Ortam Kokuları :

Ev ve ofiste kullanabileceğimiz bu kokular doğal yağlar, çekirdekler, tohumlar, çiçekler ve yapraklardan elde edilen özenle seçilmiş karışımlardan oluşuyor. Bence çok da güzel hediyelik ürünler arasında da olabilirler. Şahsen sevdiğim bir arkadaşıma el yapımı bir tütsü ya da mum hediye etmekte bir sakınca göremiyorum. Elimde var olan ürünleri tanıtıyorum sizlere ama sitesinde farklı pek çok güzel ve farklı ürünleri siteye mutlaka göz atın derim=) tık tık
=>Ayakkabı Koku ve Bakteri Giderici Keseler  
(20,00 TL) Lavantalı, limonlu ve sedir ağaçlı olmak  üzere 3 çeşitten oluşmaktalar. Yazın kaldırdığımız bot ve çizmelerimize veya kışın kaldırdığımız ayakkabı ve babetlerimizin içine koyuyoruz. Eğer bu  şekilde kullanmak istemiyorsak, akşamdan ayakkabılarımızın içine yerleştirebileriz, olmadı ayakkabılığın içine de koyulabilir. Ayakkabılığınızdaki kötü kokulardan eser kalmayacak aynı zamanda nemli ortamlarda oluşan küflere karşı da etkililer yaklaşık 3 ay da etkileri sürüyor.
ayakkabı kokularıayakkabı kokuları



Ayakkabı kokusu
eşimin ayakabılarına lavantalı olanını koydum :D:D
Benim elimde limonlu ve lavantalı olanı var. Şöyle ki çok keskin ve etkili kokular. Ürünün ön ve arka taraflarında 8 küçük delik var içindeki koku o deliklerden ortama yayılmakta. Ayakkabılığı geçtim tüm eve de yayılmıyor değil, abartmıyorum deneyimleyen arkadaşlarımız varsa beni tasdikleyeceklerdir :) Koruyucu poşetinden çıkartıp kullanmaya başlayabilirsiniz. 
=> Spiral Tütsüler (16,90 TL) Dikkat çekici bir ürün lavantalı, portakal tarçınlı, sandallı, amberli, yaseminli çeşitleri var. Sevgili arkadaşlar yazımı okuyanlar, ürün spiral şeklinde. Ucunu yakıyorsunuz ve 6-7 saat kadar alevsiz olarak yanıyor. İçinde metal bir standı var, ona tutturup kullanıyorsunuz. Açık havada bile kullanılabiliyormuş; ama ben görüşme yaptığım odamda yakıyorum. Görüşmecilerime mistik bir ortam sunduğumu düşünüyorum ve görüşmecilerim içeri girer girmez, "Hocam burası harika kokuyor, nedir bu koku diyorlar?" istiyorlar benden kokunun adını felan, bu da beni çok mutlu ediyor :) huzurlu hissediyorsunuz. Ürün doğal yağlardan oluştuğu için solumada problem yaşatmıyor.
spiral tütsü
Spiral Tütsü
Burada yanıyor uç kısmından duman çıkıyor
tütsü
tütsünün metal standı bu şekilde =)

 
































=>Doğal Askılı Dolap Kokuları   
(19,90 TL) Her ne kadar dolap kokusu dense de raflarınıza, kitaplığınıza, çarşaflarınızın arasına,  evinizin istediğiniz yerine koyabilirsiniz. Bu kokular da diğerleri gibi el yapımı; kağıt keselerin içine yerleştirilen doğal esansiyel yağlar, hindistan cevizi kabuğu tozu ile harmanlanmış harika şeyler.. Sandal ağaçlı, yaseminli, gül ağaçlı, lavantalı, portakal çiçekli, portakallı tarçınlı (favorim), şeftali vanilyalı gibi çeşitleri var.  Ben bir tanesini kitaplığıma bir tanesini de giysi dolabıma yerleştirdim, yok böyle bir ürün diyorum =) temizliğe ferahlık katmaktan başka dinlendiriyor da.. Ayrıca güve gibi haşereleri de oluşturmuyor böyece kıyafetlerimizdeki havasız kalınca oluşabilecek olası böcekleri de uzak ediyoruz.
dolap kokuları
=>Doğal Kokulu Keten Keseler 
(22,90 TL) Her kokulu kesenin içinde sahip olduğu ağacın tohumları var. Keseyi elinize aldığınızda içinde yumuşak bir şey var ama, söküp bakamıyorum =) 180 gün etkili bir kese ki sehpa üzerine istediğiniz her yere; çekmece, dolap ya da kapınızın koluna vs. asabilirsiniz. Portakal tarçınlı, gül ağaçlı, sandallı, ylang valiyalı çeşitleri var. Keten kesenin üzerine ürün neliyse onun çiçeği monte edilmiş. Üst kısımında ipliği var asmamız için, çok tatlı bir ürün bence.. Elimdeki güllü olanı ve harika kokuyor, çok soft bir koku. Bulunduğunuz ortamı sarıyor 180 gün etkili olması da çok güzel bence.
                                  keten koku kesesi
=>Doğal Kokulu Yağlar 
(33,90 TL) Bu kokular suya eklenerek kullanılıyor. 10 ml kehribar camlı kutu içerisinde. Damatıcısı da içinde. Suya damlatarak kullanılıyor. Soğuk suya eklerseniz 2-3 damla yeterli, kayanayan suya koyarak da kullanabilirsiniz ki şöyle; ben ayıptır söylemesi geçenlerde balık kızartmıştım. Malum kış günlerindeyiz cam pencere açılmıyor pek. Suyu kaynattım ve içine bu kokudan 5-6 damla damlattım ve balık kokusu salonuma da geçtiğinden salonuma bu aromatik yağlı su kabını bıraktım çok geçmeden misler gibi koktu salonum
 
Evimin girişindeki şamdanlığa koydum. Eve geldiğimde mis gibi koku karşılıyor beni, yuvama geldim oh be diyorum. Ya da misafirlerimiz gelince bu ne güzel bir koku ya diyorlar, bende acayip mutlu oluyorum. Banyoma da yakın bir zamanda ürünü güzel bir cam kaba koyarak kullanmayı düşünüyorum. Sevdiğim etkili güzel kokulu bir yağ oldu. Bendeki Lotus çiçeklisi, amberli ve sandallısı da var. 
=>Doğal Kokulu Mumlar (23,00 TL) Mum yapımını hiç izlediniz mi bilmiyorum ben bir kere izlemiştim çok  hoşuma gitmişti, el yapımı sabunu da izleme şansım olmuştu :) bu mumlar da %100 el yapımı makineler değil, insanlar emeklerini harcayarak yapmış. 11 saat yanma özellikleri var. Elimdeki sandal ağaçlı; gül ve yasemin kokulusu da satılmakta. Ben henüz kullanmadım; çünkü bir tanıdığıma hediye etmeyi düşünüyorum :) Ama çok şık görüyorsunuz, 3 adet mumdan oluşuyor..
kokulu mum
Bugün Mercani Kozmetik Ürünlerinin Doğal Ortam Kokularından sizlere bahsettim. İlerleyen günlerde deneyimlediğim diğer ürünlerini de sizlere anlatmak istiyorum. Her bir bitkinin tohumu, yaprağı, çiçeği kainata çeşit çeşit koku yayar. Sadece şunu söyleyebilirim kokladığınız bir koku sizi mutlu da edebilir, sinirli de; pek çok kişinin kokladığı bir koku yüzünden başlarının ağrıdığına, midelerinin bulandığına şahit olmuşsunuzdur. O yüzden kullandığınız kokulara ve kokulu ürünlerinize dikkat edin diyerek şimdilik hoşçakalın demek istiyorum. 

Mercani Kozmetik ile ilgili sormak istediklerinizi bana aşağıda yorum kısmından yazabilir, kokular hakkında bildiklerinizi ve sevdiğiniz kokuları paylaşabilirsiniz =) 








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

49 yorum:

  1. Doğal kokulu mumlara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende çok seviyorum ama bunları hediye edicem :( :)

      Sil
  2. Bu markayi bendr merak ediyorum güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım ürünler çok güzel kokuyor ve kalıcılıkları da epey iyi umarım kullanma fırsatın olur seveceğini düşünüyorum..

      Sil
  3. çok tatlı görünüyorlar :)
    takibe aldım bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler geliyorum hemen bloğunuza, sevgiler..

      Sil
  4. Ne kadar çok çeşidi varmış, özellikle ayakkabılık ve dolap içine olanlar çok işe yarar gibi :) Keşke yazılanları okurken kokuları da duyabilsek diye düşündüm.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet belki bundan 20 sene sonra o şekilde bir şey icat ederler :D

      Sil
  5. Tütsü ve oda kokularini çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bunların kokusu sizi mest edecek :)

      Sil
  6. Tütsünün spiral şekli çok ilgimi çekti.
    Ürünler denenebilir, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. spiral şeklinde bir tütsü bende ilk kez gördüm bir de tarçınlı tarçına benziyor yapısı :D

      Sil
  7. Tutsuler bana ağır geliyor nedense bir türlü alışamadım. Doğal kokulu bu hafif olabilir benim için belki. Denrmeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman tütsüler rahatsız ediyorsa suya katılarak koku yayan doğal yağı kullanın derim hem daha hafif hem de kokusu ağır ağır odaya yayılıyor :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim ilgin için

      Sil
  8. ilk defa duydum markayı oda kokularını ben de çok seviyorum değişik bir hava katıyorlar ortama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oda kokuları olmazsa olmazımız oldu artık

      Sil
  9. ilk defa duydum bu markayı mumlara bayılıyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marka çok güzel izler sayesinde daha çok duyulacak umarım ..

      Sil
  10. ayakkabı kokusu problemi kökten çözemeyenler için harika olabilir, web sitesine bayıldım

    YanıtlaSil
  11. Ah o kokular benim kabusum. Migrenimi tetikleyen unsurlardan biri ve ağrı başladı mı çoğu koku dayanılmaz oluyor. kimsenin almadıklarını burnum ekiyor adeta. Yıllardır doğru dürüst parfüm bile kullanamam ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok geçmiş olsun bende de var sağdan giriyo hep beynime feci bişey :(

      Sil
  12. mercani doğal kozmetikten daha önce alışveriş yapmıştım. Kullandığım spiral tütsü benim de en çok tercih ettiğim ürünlerden biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullanın spiral tütsü görsel olarak da enteresan gerçekten..

      Sil
  13. ortam kokularını ben de merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım deneme fırsatınız olur bademle buduk:)

      Sil
  14. Harikamış, özellikle doğal olmalarını çok sevdim...

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel ürünler varmış paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. Oldukça çok çeşit varmış ayakkabı ve dolaplar için olan ilgimi çekti özellikle de spor ayakkabılar için süpermiş. Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım seninle aynı düşüncedeyim teşekkürler:)

      Sil
  17. kokulara bayılırım ayakkabılık ve dolap için olan güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hepsini beğendim tütsüler de harika kokuyor :)

      Sil
  18. Çeşidi görünce başım döndü:))

    YanıtlaSil
  19. Ah o tütsülere bayılıyorum, güle güle kullanın:)

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tounay hanım tütsüleri özellikle cuma geceleri yakıyorum bilmiyorum çok sevdim :)

      Sil
  20. Ben de koku hastasıyım. Her yer güzel koksun istiyorum. Genellikle mum kullanıyorum ama bu ürünleri de merak ettim.

    YanıtlaSil
  21. kokulara bende bayılıyorum
    özellikle lavanta ve vanilyaya bayılıyorum
    denemek isterdim kokuları . Zararsız olması da harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lavanta kokusu baş kahramanlarım arasında migren ataklarımda :)

      Sil
  22. En çok hayvanlar üzerinde deney yapmamasini sevdim.

    YanıtlaSil
  23. Giysi dolabına koyulanları çok beğendim.. Tasarımı da çok uygun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tam da askılık gibi tasarlanmışlar harikalar :)

      Sil
  24. İlk defa duydum ve gördüm bu markayı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk defa görmek ve sonra merak etmek ürünleri güzeldir :D

      Sil