8 Mart 2016 Salı

Bambum ve Taşev Ürünlerim

Herkese Merhaba ღ
Hep kozmetik tanıtmayayım arada değişiklik iyidir deyip size kullandığım ve çok sevdiğim Bambum ve Taşev'e ait bir kaç güzel üründen bahsetmek istedim. Önce markaya ismini veren Bambu nedir kısaca bahsetmek gerekirse; Japonya’da dürüstlüğün, Çin’de uzun ömrün, Hindistan’da dostluğun sembolü olan bambu, buğdaygiller familyasından bir bitkidir. Günlük kullanımda vazgeçilmez kılan en önemli iki özelliği ise, ekolojik ve suya dayanıklı olup mikrop barındırmamalarıdır.


İlk ürün Taşev ''Güveç'' bazı yörelerde caba olarak da bilinir. Ne zamandır hep istiyordum; özellikle et yemekleri ve kuru fasülye pişirmek için harika olduğunu düşünüyordum güvecin.. Nedendir bilmiyorum düdüklü tencere kullanmaktan acayip korkan biriyim. Sağlıklı ve dayanıklı bir marka olduğunu düşündüğüm Bambum Taşev İpsir Güveç deneyimlemek marka sayesinde elime geçti. İspir Güveç 5 litre kapasitede, koku yapmayan ve sızdırmayan topraktan yapılmış. İster ateş üzerinde, istersek de fırında kullanabiliriz. Görselde de gördüğünüz kemikli eti pişirdim. Tencerede pişirmekten farkı, daha hızlı pişmesiydi; çünkü bilenler vardır güveç geç ısınır geç soğur ve daha lezzetli oldu yemeğim.  

       Diğer ürünler ise Bambum markasına ait kesim tahtası, zaten linke tıkladığınızda göreceksiniz çok farklı modellerde var ve oldukça dayanıklı üzerinde sadece kesme işlemi değil sunum bile yapabilirsiniz..  
       Diğer bir ürün ise Bambu sebze ve ekmek bıçağı çok önemli bir ürün çünkü sebzeleri bildiğimiz çelik bıçaklarla kestiğimizde onların vitaminlerini de öldürüyoruz bunu basit bir deneyle de görebilirsiniz.
         İki domates alın ve domateslerden birini bambu bıçakla, diğerini çelik bıçakla ortadan ikiye kesin. İki domatesi de buzdolabına koyun ve birkaç saat sonra çıkarıp inceleyin.
        Çelik bıçakla kesilmiş olan domatesin büzülüp, kesiklerinin beyazladığını, tazeliğini yitirmeye başladığını göreceksiniz.
Bambu bıçakla kestiğiniz domates ise sanki birkaç dakika önce kesilmiş gibi taze kalacak.
Bu durumun sebebi, bambunun doğallığıdır. Çeliğin içindeki nikel, meyve sebzelerin doğal dengesini bozarak hem lezzetinin azalmasına, hem vitamin değerlerinin düşmesine neden olur. 
       Son ürün ise Bamu 3'lü Sosluk her ne kadar sosluk da olsa ben çerezlik olarak da kullanıyorum =) 
       Ürünleri temizlerken elimizde yıkamalı ve bulaşık makinesinde yıkamamalıyız. Fiyat olarak da gayet uygun olduklarını düşünüyorum o kadar güzeller ki hepsine sahip olmak isterdim :) incelemek için link: tık tık
       Sizler de Bambu ürünleri kullanıyor musunuz? Hangi ürünlerini kullanmak isterdiniz?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 yorum:

  1. Güveçte pişen yemek nefis olur. Ama nedense ben bir güveç almayı hep ihmal etmiştim.. Daha lezzetli yemekler için sanırım bir güveç almanın zamanı geldi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli pasta sepeti güvecsiz bir mutfak olmamalı aslında :)

      Sil
  2. Bambum bıçaklardan ben de istiyorum hemen bir bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevdim tazeliklerini bozmamak çok iyi sebzelerin

      Sil
  3. Özellikle bambu olanlar çok şık duruyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Bambu ürün kullanmadım ama bıçak cazip görünüyor. Ama güveç tenceresini kullanıyorum uzun süredir. Yemekler gerçekten çok lezzetli oluyor.Sizi de ellerinize sağlık çok güzel hazırlamışsınız.

    YanıtlaSil
  5. Bıçağı merak ettim. İşe yaramaz gibi geliyordu bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden öyle düşünmüştünüz harika doğruyor saadet hanım

      Sil
  6. Bambum ürünlerini çok seviyorum ben de :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel ürünlere benziyor. Güle güle kallanın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakımlı ginepig tavsiye ederim güzel ürünler ..

      Sil
  8. Bambu bıçak bende de var. Ve çok beğendim. Özellikle salata yaparken. Benimki ekmek bıçağı değil sadece

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel şeyler öğrendim sayende, teşekkür ederim canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ne mutlu bana o zaman :D

      Sil
  10. Bıçaklar ilgimi çekti, kesinlikle mutfağımızda bulunmalı :)

    YanıtlaSil
  11. Bambumu ben de keyifle kullanıyorum..

    YanıtlaSil