1 Nisan 2016 Cuma

Bitenler (Mart 2016)

Herkese Merhaba,
Umarım bu güzel 1 Nisan gününde hepiniz çok iyisinizdir, enerjik ve mutlusunuzdur :) Bu benim ilk bitenler yazım ve bundan sonra biten ürünlerimi daha düzenli sizlere anlatmayı düşünüyorum..

mart ayı bitenler
ve başlayalım kısa kısa anlatmaya :))

yüz ürünleri

1-Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Sanırım üç-dört tane bitirmişimdir. Gözlerimi yakmıyor ama göz makyajımı çıkarmada biraz sıkıntı yaşatıyor. Gene de onsuz da olmaz yenisini alırım dediğim bir ürün.
2-Uni Care Makyaj Temizleme Mendili: A101 den uygun fiyata merak ettiğim için aldığım bir üründü. İçinden 25 tane çıkıyor. Güzeldi ama başka makyaj temizleme mendillerine de fırsat vermek istiyorum. Kısa süreli seyehatlerimde mutlaka yanıma makyaj temizleme mendili alırım. Ama günlük kullanımda temizleme mendili  kullanma taraftarı değilim.
3-Neutrogena Deep Clean :Hem maske, hem günlük yüz yıkama jeli. Yüzümü serinletmesini sevmiştim ama içeriğini pek temiz bulmadım bir daha almam. 
4- Essence Pure Skin Pudralı Tonik: Gratis'de satılan bu tonik çok güzel çok seviyorum ve bittikçe de alırım; hatta bloğumda ayrıntılı yazısı var. Linki tonik kelimesinde mevcut. Yağlı ve karma ciltler çok sevecektir.

makyaj temizleyici makyaj


5- Sephora Göz Makyajı Temizleyicisi: İndirimde almıştım çift fazlıydı, gözlerimi yakmadı ama almam galiba. Benim baştacım Maybeline :))
6- Esthederm Hücresel Su: Firmanın denemem için gönderdiği bu ürüne hayran kaldım. Bloğumda da yakın zamanda anlatmıştım, çok çabuk bitti ama güzeldi yaa :) Tekrar almam çünkü baya bir pahalı fakat sağlam bir indirim olursa kaçırmam. Ayrıntılı yazısı hücresel su kelimesinde :)
7- Olay 7 Etkili Fondöten: Açık tenliler için spf 15 içeren bu fondoteni aslında beğenmiştim, ama kullanmayı unutmuşum. Çekmecenin dibinde buldum :)) üzerinden zaman geçtiğini düşündüğüm için atmak zorunda kalıyorum. 



ağız saç ve vücut

8- Le Petit Marseillais Pamuk ve Gelincik Sütlü Duş Jeli: Kokusunu sevdim ama kokusunun kalıcı olmamasını sevmiyorum. Yumuşak süt kıvamlı ama köpüren bir duş jeliydi farklı ürünleri denemek istediğimden tekrar almayacağım ama merak edenler deneyebilir :)
9-Splat Medical Herbs Diş Macunu: Gratis'ten almıştım çok sevdim yeşil renkte bir diş macunuydu. İçeriği doğal ismi doğal..İçinde florür olması güzel. Hedeflerini yerine getiren bir macundu. Diğer Splatları denemek istediğimden şimdilik almam ama ayrıntılı yazısı için Splat diş macunlarının hepsinin yer aldığı blog yazımda her birinin etkisi yazılıydı.
10- Elidor Argan ve Babassulu Saç Spreyi: Benim kuru boyalı ve sert saçlarımı adam ediyor kuruyken taramak için saçlarım kırılmasın diye kullanıyorum. Alıp almamak arasında kararsızım. Kokusu çok güzeldi.. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 yorum:

  1. Ne güzel, bir sürü şey bitmiş. Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  2. Elidor saç sipreyini ben de kullanıyorum. Yalnız başka rengini, turuncusunu kullanıyorum. Kokuları çok hoş. Saçtaki etkisi hemen mi geçiyor bana mı öyle geliyor emin değilim..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turuncu renkli olanı bilmiyorum ama bu sarı renkli olan baya bir güzeldi kuru saçlarıma pükürtüp akşamları taramak için kullanırdım saçlarım kırılmasın diye, kokusu da baya bir kalıcı ve hoştu :)

      Sil
  3. Bu yazıları cok seviyorum bende yazmak icin biriktirmeye basladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de düzenli olarak yazmaya ant içtim ama bakalım sözümü tutabilecek miyim? :) sevgiler ..

      Sil
  4. Baya biten ürün olmuş. Sephora'nın makyaj temizleyicisini yeni aldım, deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir sürü ürün bitmiş. gelsin yeni cicler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cicilerin önüne geçemiyorummmm :)

      Sil
  6. Yeni keyifli alışverişleriniz olsun o zaman:))

    YanıtlaSil
  7. Darısı yenilerinin başına. Şu hücresel suyu merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hücresel su yazım vardı blogda hocam çok güzel bir ürün ama pahalı işte :(

      Sil
  8. Martta da çaliskanmissin canim yenilere yer açmissin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bitsin ki yenileri deneyelim teşekkür ederim canım sevgiler..

      Sil
  9. Denemedıysen bırde neutrogena nınkını dene derım sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz makyajı temizleyicisi olarak mı? onu da denemiştim :))

      Sil
  10. Şu Splat macunları bir ara ben de deneyeceğim, herkesten iyi şeyler okuyorum, merak ettim iyice :) Güle güle kullan yenileri, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Başak Hanım :) Splat diş macunlarının inanın hepsini aldım deniyorum sırasıyla bi eşim beğenmedi çok akışkanlar diyor :D

      Sil
  11. Aaa Maybelline in çift fazlı makyaj temizleyicisi Sephoradan güzel mi? Hiç denememiştim aklımda olsun=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum canım ikisi de kaliteli ve gözümü yakmamıştı ama Maybelline nedense bir tık fazla sevdim diyim :)

      Sil
  12. Gelsin yeniler :) dolu dolu bir bitenler olmş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler öyle oldu galiba :))sevgiler..

      Sil
  13. Sizce çift fazlı göz makyajı temizleyicilerinde en iyisi hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence şuan en iyi garnierin yeni çıkan argan yağlı misel suyu yüz ve dudak makyajı çıkarmada da etkili :)

      Sil