19 Nisan 2016 Salı

Essence Pureskin SOS Sivilce Kurutucu

Herkese Merhaba, 
Sivilce - akne günümüzün bence en büyük cilt sorunlarının başında. Özellikle ergenlik çağındaki gençlerde ve zaman zaman biz yetişkinlerde de çıkıyor maalesef. Hormonlarımız, yediğimiz yiyecekler, stres, üzüntü, bazı ilaçlar, adet(regli), gebelik sonrası vs gibi pek çok sebepten aniden çıkıyorlar. Biz istemiyoruz çıkmalarını önlem de alıyoruz ama çıkıyorlar işte :( 
sivilce kurutucu

Özellikle ergenlikten bu zamana çene bölgemde çıkarlar benim, kırmızı içi dolgun yani iltihaplı zaman zaman ağrılı olup 3-4 gün sonra iyileşmeye başlarlar. Tabi oynarsam iz kalabiliyor, böyle bir kahverengi gibi leke. Vahim durumlarda olanları da gördüğümden gene bu halime şükrediyorum. Öyle bir arayıştaydım işte nasıl bunlar hızlıca yok edilir diye? Gratis'te Essence Pureskin SOS Sicilce Kurutucu'sunu gördüm ve ona bir şans vermek istedim :) Pek de umudum yoktu faydalı olacağına dair. Ama..
sivilce kurutucu
Ama ilk uygulamamın sonrasında gözlerime inanamadım. 3-5 gün belki de daha fazla zaman içinde sönsün, iyileşsin artık diye beklediğim o pis sivilceler, gıcık şeyler 1 gecede küçülmüştü. Şöyle ki aldığımda çenemde böyle içi şiş ağrılı bir sivilce çıkmıştı. Temiz cildime akşam yatmadan önce sürdüm. Şu şekilde sürülüyor önce cam şişe içerisindeki beyaz sıvıyı hızla çalkalıyorsunuz,  sonra açıyorsunuz oje gibi bir fırçaya sürülmüş beyaz kireç gibi bir sıvı onu tam sivilcenin üzerine sürüp kurumasını bekliyorsunuz. Kuruduğunda bembeyaz kalıyor uygulanan kısımda. Bu şekilde sabaha kadar bekliyor ve sabah yüzünüzü ılık suyla normal temizleme jelinizle yıkayıp aynaya bakıyorsunuz. O sivilcenin küçüldüğünü ya da yok olduğunu göreceğinizden eminim. Sivilcenizde bence enaz %80 bir iyileşme olacaktır. 
sos
İçeriğine baktığımızda %65 izopropil alkol içeriyor bu yüzden gözle temasından aman ha kaçının. Bu ürünü her gün değil sivilcenizin çıktığını hissettiğiniz gün kullanmaya başlayıp iyileşene kadar birkaç  gün kullanmanızı öneririm. Lekeleri de düzelttiği kutusunda yazmakta. Olumsuz hiçbir etkisini görmediğim bu ürün benim kahramanım arkadaşlar. Yıllardır geç hadi dediğim dayanamayıp patlatıp kanattığım sivilce sorunu bu Essence Pureskin SOS Sivilce Kurutucu sayesinde tarihe karıştı çok şükür. Mutlaka bir deneyin derim bay ve bayan arkadaşlara :)

7 ml olan ürünün tek kötü yanı uzun süre kullanılmadığında ağzı kapalı dahi olsa hemen tükenmesi o kadar alkol olursa doğal diyerek bu ürüne olumsuz anlamda laf söz etmiyorum. Gratis'te hemen bitiyor bu da beni biraz üzmekte. Bakıyorum her gittiğimde yok :(
Fiyatı indirimsiz 10 TL indirimde 4 liraya almıştım :) 
Essence Pureskin SOS Sivilce Kurutucu adlı ürünü bulursanız kaçırmayın bir deneyin..


Sivilcesiz - aknesiz günler dilerim herkese :)







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

33 yorum:

  1. İndirimli fiyatı da süpermiş!!! Görünce alayım bunu, teşekkürler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bulabilirseniz alın Başak hanım, sevgiler..

      Sil
  2. Bu kadar hızlıysa kurutması harika,teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım denediklerim içinde en iyisi buydu :)

      Sil
  3. ben de kullandım fena değildi

    YanıtlaSil
  4. Essence standları ne zaman gitsem bombos ürün mü gitmiyo anlamıyorum.. Bu ürünü de hic görmedim suan bana cok iyi geldi! Ergenlik ve regl dönemlerimden dolayı tek tük çıkıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulabilirseniz umarım alıp deneme şansınız olur iyi geleceğini düşünüyorum..

      Sil
  5. el altında bulundurulması gereken bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ama bulması baya zor bilmiyorum :(

      Sil
  6. Bana lazım böyle bir ürün ,şu sıralar çene bölgemde acılı sivilcelerim oluyor. Bende essence standına göz atayım bu ürün için ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bulabilirsiniz ben bulursam 2-3 tane alıcam

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. evet tek tük aniden çıkanlar için baya bir kurtarıcı :)

      Sil
  8. Ben Ada için farklı bir ürün kullandım. Bu ara sivilcelerimiz başladı bizim de. Eskiden biz kafaya takmazdık sanırıma ma şimdilerde çocuklar dalga geçebiliyorlar malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendisini kötü hissetmesine gerek yok aslında büyüdüğü için çıkıyor ama gene de tek tük çıkıyorsa alıp deneyebilirsiniz Saadet Hanım :)

      Sil
    2. Benimkinin sıkıntısı yok fazla. Dert etmiyor şansıma. Ama başka bir arkadaşın oğlu rahatsız oluyormuş dalga falan geçmişler çocuklar...

      Sil
  9. Güzel bir ürünmüş, kızıma tavsiye edeyim ben de. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim ama zannedersem artık satılmıyormuş Türkiye de:(

      Sil
  10. "Sivilce" kelimesini görür görmez atladım.Benim sivilcelerim de sizin gibi.Genellikle çene ve alın bölgemde çıkıyor ve çokta ağrılı.Hiçbir şekilde sıkmasam ve dokunmamaya çalışsam da iz yapıyor.Yazınız için çok teşekkür ederim.Gratise bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denk gelirsiniz ama artık Türkiye de satılmıyor diye duydum :(

      Sil
  11. Çok begendim bu ürünü. Yaş sınırı var mi acaba? Kızım ergenlik sivilceleri çok olmasa da dert ediniyor. Çok da ucuzmus indirimde olmasa bile. Çok teşekkürler. Çok faydalı bir post

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nilgün hocam geç yazdığım için kusura bakmayın, üzerinde herhangi bir yaş sınırı yazmıyor. Sorun şu ki sanırım artık Türkiye de bu markanın ürünleri satılmayacakmış öyle duydum ama henüz tam emin değilim :( geçmiş olsun kızınıza da ..

      Sil
  12. Ergenliğe girmek üzere olan ikiz kızlarım var.. Acaba alt yaş sınırı var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinde herhangi bir yaş sınırı yok ayşegül hanım ..

      Sil
  13. Yaaa ben bunu çok duydum ama bulamamıştım:( Sonra bi yerde okudum ki üretilmiyormuş artık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa kozmetikaşığı sorma öyleymiş yıkıldım resmen :(

      Sil
  14. Hic bilmiyordum bu ürünü ne guzelmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetikperisi artık ülkemizde satılmıyor diye öğrendik :( evet çok güzel bir üründü :(

      Sil
  15. Çok merak ettim bu ürünü.Kurtarıcı olabilir !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kurtarıcı bir üründü ama maalesef satılmıyormuş artık :(

      Sil