21 Nisan 2016 Perşembe

Neolifeskin Bio Lyn El Kremi ve Neolifeskin Firmasına Olan Sitem Yazım

Herkese Merhaba,
Bu el şeklindeki krem tabiki bir el kremi :) Geçenlerde denemem için Neo Life Skin adlı yerli firmanın gönderdiği dört üründen biri. Ürünü tanıtmaya geçmeden önce yazımın son kısımda da firmaya olan sitemimi anlattım, sizlerle duygularımı paylaşmak istedim umarım sonuna kadar okursunuz ve bana bir şeyler yazarsınız..

Ürünümüze geçecek olursak; bu kremin el şeklinde tasarlanmış olması diğer tüp içerisinde satılan el kremlerinden görsel olarak daha cezbedici gözüküyor ve sizde sıkılınca benim gibi tırnaklarını da boyayarak stres atabilir eğlenebilirsiniz.

 Hatta pek çok bay ve bayan arkadaşınız ürünü görünce çok şaşırabilir ki ben de çok şaşırmıştım ilk kez bu şekilde tasarlanmış bir el kremi görmüştüm. Ama maalesef içeriği pek iç açıcı değil alkol içermekte yani kimyadan pek anlamam ama dezenfektan gibi mi konulmuş neden bilmiyorum iki tip alkol var içerisinde.
el kremi

Günlük hayatımda ellerim çok çabuk kurur bu yüzden sık sık el kremi kullanırım. Ellerimin kurumasının su ve deterjanlar hatta sıvı el sabunları sebebiyle olduğunu düşünüyorum. Yüzüm için söyleyecek olursam cilt tipim yağlıya dönük karma ama vücudum kuru :(   Hatta el kremini ben avuçlarımın içine bile sürerim, bazıları sürmeyi sevmez sanırım avuçları kaygan ve yapışkan yaptığı için. Bu kremde öyle bir problem yaşamadım cildim tarafından hemen emildi. 50 ml olan ürünün arka tarafında yani avucunda üretim ve son kullanma tarihleri yazılmış. Nemlendirmesi fena değil güzel ama görsel açıdan daha güzel, pek çok arkadaşımın ilgisini çekti. Bittiğinde atmayıp başka bir el kremimi bu ürünün içine sıkıp kullanmayı düşünüyorum :D Fiyatı da gayet makul 6-7 lira civarında.

Şimdi firmaya olan sitemimi anlatmak istiyorum:

biolyn el kremi
Bu ürünü bana gönderen Neolifeskin adlı firmaya çok kırgınım. Kırgınlığımı ve üzüntümü de bu kadar geç anlatmamın sebebi üzerinden zaman geçerse belki unuturum diyeydi; ama unutmayınca da anlatmayı çok istedim. Şöyle izah edeyim Neolifeskin adlı firma ile sizler için instagram üzerinden ortak çekiliş düzenleyecektik. Sizler için 4 ürün seçmiştim ürünlere şuradan bakabilirsiniz. Zaten yukarıyada koydum aynı görseli.. Bu ürünleri önce kendim kullanacaktım ve sizlerden birine de çekilişle yenilerini hediye edecektik. Buraya kadar her şey yolundaydı. 

Çekilişi başlatma gününe geldik. Her şey hazırdı görseli onlar hazırlamıştı. Bana 7 Mart akşamı göndermişlerdi yayınlamam için, fakat ben o gün biraz rahatsız ve yorgundum. Hem de ertesi gün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü idi; hani o gün çekilişin başlaması daha anlamlı olacaktı bence. Bunu firmaya yazdım bu gece değil de yarın sabah başlatsak olmaz mı dedim? İnstagramda firmayla ilgilenen kişi bir sorayım yetkiliye dedi, 10 dakika sonra da ret cevabı verdi. Çekilişi iptal ediyoruz dedi! Başka da bir açıklama yapmadılar.. Ben önce şaka zannettim. Sonra ciddi olduklarını anladım, haliyle anlam da veremedim ve çok kızdım. Yani 12 saat sonra sabah olacak ve 8 Mart günü olacaktı ve çekilişi instagram da başlatacaktım. O yüzden onlara bir blogger ve başta kadın olarak çok kırgın ve kızgın olduğumu burada anlatmak istedim. Yani beni tanıyanlar biliyordur cümlelerimi dikkatli ve özenli seçerim kimseyi kırmak istemem, kendi çekilişlerimi de hep zamanında bitirir ve gününde gönderirim kazanan kişiye. Bu durum beni sadece üzdü diyerek yazımı sonlandırıyorum.. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

38 yorum:

  1. O el kreminin şekli bana biraz korkutucu geliyor, ne yalan söyleyeyim; ama orijinal yani :)
    Yaşadığın olaya da çok üzüldüm... keşke bir açıklama yapsalarmış.
    Mutlu Cumalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet açıklamasız kestirip atmışlardı dile getirmem gerekiyordu ve getirdim teşekkürler Başak hanım :)

      Sil
  2. Bende Eda Kapancı isimli bir zatın bana yaptığı hakareti anlatmak istiyorum çünkü unutamıyorum :( bloğu olmadığı için paylaşım da yapamadım ayseekose6 kullanıcı adım instagramda:) bu arkadaş kendisini takip eden takipçiye belirli zamanlarda hediye gönderiyormuş genelde takipçisi fazla olan onu reklam yapacak kişileri seçiyor bunun için negatif yorum almış ve o hafta beni seçti görselindede sadece kutuyu koymuş ürün yoktu.herkes benş tebrik etti ben sevindim falan.sonra bu bana sana kullanılmış şeylerde koyayım mı yenilere ek dedi bende siz bilirsiniz olabilir tabiki dedim.ama sakın gönderdiğim şeyleri paylaşma dedi millet yanlış anlar eski şeyler gönderiyor der dedi. Ben tabi bütün saf niyetimle siz nasıl isterseniz ama neden öyle olsun ki içinizden geliyor gönderiyorsunuz dedim olsun koyma dedi.sobra kargoyu sen ödesen zaten şirketinize gönderiyorum çok tutmaz dedi tamam dedim nolcak öderim. Ürünler geldi ben şok içinde kaldım gözlerim doldu bu kadar aşağılanamaz bir insan yinede teşekkür ettim ama keşke takipçim az diye beni aşağılamasaydınız dedim. Nasıl olur bir yanlışlık olmuş falan filan konu kapandı. Ama hala içimde acısı. Resimi ısrarla üzerine paylaştım ama kimseye duyuramadım şimdi kadın mesajlarıma dahi bakmıyor. Ben de insanlara güvenmemeyi bi kere daha öğrendim ve arada kargo 19 tl tuttu ama kadın bana çöpe atılacak ürünler göndermişti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hay Allah kötü bir durum olmuş sizin durumunuz :(

      Sil
  3. Bu kremin görselini görmüştüm sevimli gelmişti ambalajı bana. Sen de yazmışsın sıvı sabunler genelde eli kurutuyor. Biz yıllardır almıyoruz doktorumuz yasaklamıştı. Oğlumun elleri özellikle kışın çok kötü kuruyor çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kullandığımız sıvı sabunlara bile hatta bulaşık deterjanlarına bile dikkat etmeliyiz

      Sil
  4. Bir çok kişi bu el kreminin tasarımını beğense de ben oldukça ürkütücü buluyorum.

    Markayla yaşadığın olaydan dolayı üzüldüm ; bu kadar basit bir şeyin sorun yapılıp, çekilişin iptal edilmesi gerçekten şaka gibi olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Hay Allah üzücü bir durum olmuş. Bir gerekçe göstermeden iptal etmeleri kötü olmuş. Hadi iptal etmişler sonra yeniden yapsalardı ya... Boş verin çok takılmayın... Sevgiler... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kötüydü bir de açıklamaları olsaydı bu kadar takılmayacaktım da enteresan bir olay işte, teşekkür ederim Aysel hanım..

      Sil
  6. bu ürünü ben de geçen sene güzellik ve bakım fuarında görmüştüm,
    firma ile yaşadıkların için üzüldüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya öyle işte Bademle Buduk .. sevgiler...

      Sil
  7. Bazı firmaları biz yüceltiyoruz bence. Nasıl oluyor bilmiyorum ama çok alakasız insanlara davranış şekilleri ile para verip alan bizlere karşı tutumları çok zıt. Çoğu markayı ya da ürünü terk etme nedenim bu benim. İnsanlara eşit davranmayı öğrenmeliler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size katılıyorum daha seçici olmak lazım ve firmaların da kendilerini eğitmeleri şart aslında..

      Sil
  8. Fazla abartılı bir tepki olmuş biraz daha anlayışlı olunabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorgun olmak suç galiba onlar için :)anlayış mı o da ne :))

      Sil
  9. Üzücü bir durum. Bence gereksiz bir tepki firmaninki.

    YanıtlaSil
  10. Şaka gibi firmanın profesyonel olmadıgını dusundum bir an

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. firma beni bu konuda çok üzdü bilemiyorum bir açıklama halen yapmıyorlar bu kadar yorumun üzerine kendileri bilir tabi

      Sil
  11. Canım yazını sonuna kadar okudum. El kremi dediğin gibi cezbedici ambalajlı, ancak yoğun alkol yanlış buldum. Bu arada firmaya kırılmakta çok haklısın, bu kabalıktan başka birşey değil. Neyse sen de daha başka çekilişler yaparsın. Üzülme, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım desteğin için teşekkür ederim hocam :)

      Sil
  12. ben bu kremin kabını hiç sevmedim, hatta ayak kremi de ayak şeklindeydi. bir yerden hediye gelmişti kullanmadan bir başkasına hediye ettim :)

    YanıtlaSil
  13. Verdikleri reaksiyon fazla kaçmış bari açıklama yapsalarmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım açıklama felan üzerinden kaç gün geçti kendileri bilir yani firmadan soğudum bu nedenle..

      Sil
  14. Tasarımı insanlara cazip gelsede içeriği daha önemli, üzülmeyin sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Çok üzüldüm böyle bir durumla karşılaşmana. Umarım bir daha karşılaşmazsın. Belki de çekilişi 1 gün sonraya atmandan değil de başka bir sebepten dolayı iptal etmişlerdir. Yinede ben olsam senin gibi üzülürdüm açıklama yapılmamasına :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir açıklama yapılsa bu kadar uzamazdı konu neyse kendileri bilir ilk kez karşılaştığım bir durum umuyorum son olur, teşekkür ederim canım :)

      Sil
  16. Çok kötü bi durum,firmaya yakışmamış doğrusu :( sabah ile akşam arasında ne fark olacaktı ki..hatta 8 Mart'ta başlaması 7'sine göre daha mantıklı ve anlamlı olurmuş.İnşallah yakın zamanda telafi ederler bu haksızlığı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zannetmiyorum canım :) yorumun için çok teşekkür ederim..

      Sil
  17. yyaaa cok uzuldum sacma bence cok sacma boyle tepkı vermelerı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef canım tepki komik gelmeye başladı artık, gerçekten sorunlar anlatıldıkça azalır sözü çok doğru imiş

      Sil
  18. Merhaba özellikle yazdığınız için ellerinize sağlık. Hoş bir durum değil. Sizin için uygun zaman olması daha önemli, sayfa sahibi sizsiniz,ne zaman uygun olur siz daha iyi bilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte onlar öyle düşünmedi şefim kendileri bilir ben de tepkimi dile getirdim ve rahatladım :) teşekkür ediyorum

      Sil
  19. Aaa niye pat diye iptal ediyolar ki hiç anlamadım... Bir açıklama yapmaları kesinlikle şık ve yerinde olurdu. Bu arada o el şeklindeki ambalaj çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil