20 Mayıs 2016 Cuma

Avene Cleanance

Cildimiz bizim kalkanımız ne kadar özen gösterirken çok daha sağlıklı olacağımız kesin. O yüzden tüm cilt bileşenlere hangi yaşta olursak olalım gereken özeni göstermemiz gerekiyor. Kaliteli bir yaşam için mutlaka eller yıkanmalı, banyo yapılmalı ve elbette günümüz koşullarında bunlar yetmediğinden cilt temizleme ürünleri kullanılmalı. Buradan yola çıkarak konuyu biraz daha açmak gerekirse cilt temizleme ürünlerinin kullanılmasının temelde iki ana nedeni bulunuyor. Bunlar ;
  • Hijyen: İnsanın bağışıklık sisteminin güçlü kalmasının en önemli faktörlerinden birisi de hijyen. Zira hijyen sağlanamazsa insanın mikroplara karşı direnci azalıyor ve çok daha kolay hastalanıyor.
  • Bakım: Doğru bir kozmetik ürünü ile çok daha bakımlı olunduğu bir gerçek. O yüzden de mutlaka bakım için su ve sabunla yetinmemek gerekiyor. Elbette günlük bakımı da ihmal etmemek.
  • Sivilce, akne: Kimi ciltler aşırı derecede yağlıdır bu nedenle de sürekli olarak sivilceler, siyah noktalar oluşur ki bu durumla baş edebilmek için de temizleyici kullanılması kaçınılmaz olur.
İşte yukarıda belirtilen tüm bu sorunlar için karşımıza çok özel bir seri var. Dünyaca ünlü AveneMarkasının Avene Cleanance isimli ürünü.
Sır bu üç ana nedenle oluşturulan ve hepsine yanıt verebilen özel bir formda. Öncelikle Avene markası hakkında temel bilgi vermek gerekirse şunlar söylenebilir.
Avene ismini aldığı Fransa’nın Avene kentinden dünyaya yayılmış bir marka. Cildinde oluşan yarayı tedavi etmeye çalışırken değişik yöntemler deneyen ama sonuca ulaşamayan bir köylü, sonunda kentinin termal suyunun yaralarını iyileştirdiğini fark etmiş. Zira Fransa’da Avene kenti termal suları ile meşhur bir kent.
Geçen zaman içinde kentte özel bir dermatoloji laboratuarının da kurulmasıyla Avene artık sadece termal bir kasaba olmaktan çıkarak derkozmetik dünyasının devleri arasına giren bir marka haline gelir.
Sürekli olarak kendini geliştiren Avene kozmetik markasının en önemli ürünlerinden birisi Avene Cleanance. Kullananların vazgeçemediği özel bir temizleme ürünü.
İşte bu çok özel ürünü değişik formlarda karşımıza çıkıyor. Bunlar şunlar:
  • Tonik: Avene Cleanence tonik hem temizleme, hem cildi sıkılaştırma özelliği olan bir ürün. Ayrıca yağlı ve akneli ciltlerde sorunların giderilmesi için de harika bir ürün.
  • Temizleyici: Özellikle hijyen ağırlıklı olarak üretilen bir ürün.
  • Nemlendirici: Cildi nemlendiriyor, cilde temel bakımı yapıyor ve cildi doğal yapısına kavuştururken temel temizliğini kusursuz bir biçimde yapıyor
  • Güneş Ürünleri: Hem güneşin zararlı etkilerinden cildi korurken, hem de temel cilt temizliğini yapıyor.

Markanın tüm ürünlerinde olduğu gibi bu ürün grubunda da termal su ağırlıklı olarak kullanılıyor ve tamamen doğal bileşenlerden oluyor. Sadece yağlı ve sorunlu ciltler için tüm cilt tipleri için uygulanabilecek ürünleri bulunuyor. Anti alerjik olduğunun altını da çizmek gerekiyor. Elbette paraben içermediğinin de.

Avene Cleanance ürünleri ve Avene markasının diğer tüm ürünlerini www.narecza.com adresinden inceleyebilir, detaylı bilgiye sahip olabilir ve yine bu adresten güvenle sipariş verebilirsiniz.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

34 yorum:

  1. Arkadaşım sivilce ve akne sorunu çok fazla yaşadığı için ne kullansa ters tepiyor ona bu siteye bakmasını önereceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun umarim en kisa surede düzelir

      Sil
  2. Avene ürünlerini çok seviyorum ben de.. Şimdiye kadar bir çok ürününü denedim ve hepsinden memnun kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Avene in pek çok ürününü kullandım özellikle pudrali tonigini unutamıyorum:)

      Sil
  3. avene ile ve özellikle bu serisi ile cildim çok iyi anlaşıyor pek çok ürününü severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene i sevmeyen yok gibi ama gerçekten ben de çok seviyorum bu markayı:)

      Sil
  4. avene markasını kardeşim hassas cildi için kullanıyor ve oldukça memnun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve paylaşımınız için çok teşekkürler:)

      Sil
  5. Merak ettiğim bir marka. Bu kadar seveni varsa ben de bakıyım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka cildinize uygun bir ürününü deneyimleyin derim :)

      Sil
  6. Avene markası beğendiğim bir marka. İndirim kaçmaz o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene indirimlerini hakikaten kaçırmamak gerek..

      Sil
  7. Avene markasının ilk defa geçenlerde testerını denedim. Ondan da memnun kaldım. Güneş ürünlerine bakıyorum almak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş koruma faktörü 50 olan yüz için olan kremini uzun zaman kullandım tavsiye edebilirim :)

      Sil
  8. hiç kullanmadım merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene hayatınız boyunca 1 kerecik de olsa kullanmanız gereken bir marka diye düşünüyorum :)

      Sil
  9. Verdiğiniz bu güzel bilgiler için çok teşekkür ederim. Anlatım dilinizde çok güzel, keyifle okudum.

    YanıtlaSil
  10. kullanmadım u markayı ama deneyeceğim kesin :)

    YanıtlaSil
  11. Avene güvenle kullandığımız bir marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene içerik ve marka olarak bence çok güzel

      Sil
  12. Ben de tavsiye üzerine kullanmıştım ürünü.Hatta dediğiniz siteden. http://www.narecza.com/avene-autobronzant-hydratant-moustrising-self-tanning-lotion-100-ml çoook güzel bronzlaştırıyor.Fiyatı indirimde görmüştüm.Güneşe de gerek yok.Boyalıymış gibi değil de gayet pürüzsüz kılıyor cildi. Yazınız da çok bilgilendirici olmuş bu arada,teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz de güle güle kullanın ben teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Avene'in birçok ürününü severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, güle güle kullanın hocam :)

      Sil
  14. Daha önce kullanmadığım bir marka şans vermek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene çok iyi bir marka mutlaka şans vermelisin :)

      Sil
  15. Avene çok iyi bir marka. Avusturyada doktor bile tavsiye ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyledir canım Avene ben de yıllardır kullanıyorum çok memnunum ve şifalı buluyorum :)

      Sil
  16. http://www.narecza.com/avene-clean-ac-cleansing-creme-lavante-200-ml ben de bu akneleri yok edici yüz temizleme jelini kullandım harika bir etkisi var. yazı da çok bilgilendirici olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. saadetgüngör6 Haziran 2016 16:55

    http://www.portakalrengi.com/avene-eluage-contour-des-yeux-15-ml bu ürünü kullanmıştım.Fikirlerinizi takip ediyorum.Avene den çok memnunum açıkçası.Çok profesyonel bir marka.Kırışıklık sorunu olanlar özellikle tercih edebilirler.Çok güzel sonuçlar alıcaklarını garanti ediyorum.Zaten kısa sürede etki ediyor.

    YanıtlaSil