26 Mayıs 2016 Perşembe

Avene Cold Cream (Çok Kuru Ciltler İçin Nemlendirici Bakım)

Şimdi size bir masal anlatacağız. Bu çok bilindik masallara benzemiyor. Bundan yüzyıl önce Fransa’nın Avene kentinde yaşayan bir çiftçi cildinde oluşan yaraların giderilmesi için çareler aramaya başlamış ama ne denediyse sonuca ulaşamamış.
Tam artık umudunu kesip, pes etmeye karar vermişken Avene termal suyunu yüzüne sürmüş ve sürer sürmez cildindeki yaraların iyileşmeye başladığına kendisine bile inanamamış. Bir süre sonra sürekli kullanım ile yaralarının tamamen ortadan kalktığını, cildinin eski sağlıklı günlere kavuştuğunu görmüş. O dönemler Birinci Dünya Savaşı yılları onu da belirtmeli.
İşte bunun üzerine Avene Termal suyunun etkileri fark edilince içeriğinde bu çok özel termal su olan dermokozmetik ürünler oraya kurulan laboratuarlarda geliştirilmeye başlamış ve o günden bugüne birçok ilke imza atarak gelinmiş. Sonuç sorunlu ciltler için dünya çapında bir marka. Avene.
Markanın ürün gamına bakmak gerekirse ilk anda göze çarpan ürünleri şunlar:
  • Avene Termal Su: Elbette bu çok özel termal su, özel şişelerinde satılıyor ve cilt üzerinde olumlu etkileri yıllardır biliniyor.
  • Avene Triacneal: Sivilce ve akne sorunlarının giderilmesi için özel formüle edilen ürün
  • Avene Cleanance: Bir temizleyiciden çok daha öte ve çok farklı yönleri bulunuyor.
  • Avene Nemlendirici: Günümüzde nemlendirici deyince akla gelen isimlerden
  • Avene Temizleyici: Cilt temizliği için önerilen derkozmetik ürün.
  • Avene Cold Cream: Adından da anlaşılacağı üzere kuru ve hassas ciltlere bakım yapmak için geliştirilen bir ürün.
  • Avene Fondöten: Çok özel bir fondöten çok söze gerek yok aslında.
  • Avene Güneş Koruma Ürünleri Güneş kremleri, güneş losyonları bu grupta yer alıyor.

Şimdi dilerseniz Avene Cold Cream hakkında biraz daha detaylı bilgi vermeye çalışalım.
Öncelikle içeriğine bakmak gerekirse içeriğinde yer alan ana maddeler şunlar:
MİNERAL YAĞI (SIVI PARAFİNUM)
AVENE TERMAL KAYNAK SUYU (AVENE AQUA)
BEESWAKS (SERA ALBA)
GLİSERİL STEARAT
SETİL ALKOL
BHT
C20-40 PARETH-10
SETİL FOSFAT
KOKU (PARFÜM)
METİLPARABEN
SODYUM HİDROKSİT
TRİETANOLAMİN
Yukarıdaki formüle edilen bileşen tamamen kuru ciltlerin doğal yapısını güçlendirmek için özel geliştirilmiş bir formül. Kuru ciltlerin doğal nemini kazanmasına, çevresel koşullardan etkilenmemesini sağlayan bir ürün. Düzenli kullanım ile ciltte oluşabilecek olası sorunların önüne geçiyor. Cildi yumuşatıyor, cildi doğal yapısına kavuşturuyor.
Tüm bunların yanında cildi besliyor ve nemlendiriyor.
İşte böylesi bir ürünü kullanmak için belli bir yaş sınırı yok. Tüm kuru cilt tiplerinde rahatlıkla uygulanabilir. Tamamen doğal ve dermokozmetik. Alerji yapmayan, sabun içermeyen, kullananların son derece memnun kaldığı bir ürün. Hem bakım, hem de hijyen için geliştirilen 2 farklı formda ürün gamı mevcut ve ideal olanı kuru ciltlerin hijyen ve bakım ürünlerini bir arada kullanması.
Avene Cold Cream ve Avene markasının diğer tüm ürünlerini www.portakalrengi.com adresinden detaylı olarak inceleyebilir, ürünler hakkında bilgi sahibi olabilir ve güvenle sipariş verebilirsiniz.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 yorum:

  1. Mineral yağ içeriğini her ne kadar sevmesem de, çok kuru ciltler ve çatlaklar için çok iyi geldiğini kabule diyorum :) Teşekkürler bilgiler için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim sevgili Başak yorumunuz için, öpüyorum :*

      Sil
  2. güzel bilgiler için teşekkür ederim canım Avene markasını ben de çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum canım senin de seviyor olmana çok sevindim, görüşmek üzere :)

      Sil
  3. cold cream hiç kullanmadım ama avene ürünlerini genel olarak çok severek kullanıyorum cildim iyi anlaşıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili audrey ben de çok seviyorum yıllardır avene kullanıyorum, kuru cilt tipin varsa belki etkili gelebilir size de sevgiler :)

      Sil
  4. Avene ürünlerini sevdiğim bir gerçektir. Bunu da denemem lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hocam sizin de Avene seviyor olmanıza çok sevindim, öpüyorum :*

      Sil
  5. bu ürünü aldım ama henüz kullanmadım kullanaıcağım inşallah bu arada hesapları karıştırdım:)karaduman hesabımla yapmışım sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl canım anlamadım ama kuru cilt tipin varsa bir dene :) sevgiler..

      Sil
  6. Çok kuru ciltse tam bana göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kuru ciltler için üretilmiş sevgili spor hocam :)

      Sil
    2. aynen kuru ciltler için üretilmiş sevgili spor hocam :)

      Sil
  7. avene ürününü kulanmadım hiç ama aklımda olsun. sağol güzel paylaşım için ;)

    YanıtlaSil