4 Mayıs 2016 Çarşamba

Bitenler (Nisan 2016)

Herkese Merhaba,
Biten ürünleri anlatmayı da okumayı da çok seviyorum. Bu konuda nisan ayını da  iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum. Bloğumun 1. Yılı Şerefine de sizler için bazı hediyelerden oluşan küçük bir çekiliş düzenledim anlatmaya geçmeden önce çekilişime katılmaya sizi davet edeyim =)


1.Yves Rocher Portakallı Duş Jeli: Çok sevdiğim güzel kokan bir duş jeliydi. Kendinizi portakal suyu içinde hissediyorsunuz. Kokusuyla, köpürmesiyle, yaşattığı duygularla tek kelimeyle harikaydı. Herkese özellikle portakal sevenlere tavsiyemdir. Paraben de içermemesi başka bir artısıydı. Tekrar alırım!
2. Avon Naturals Kayısı & Shea Yağlı Saç Sprayi: Akşamları saçlarımı tararken kırılmasın diye kullandığım harika bir ürün. Kokusu mis gibi kayısı kokuyordu ve saçlarınızda bıraktığı nemlilik ve harika kokusu ile tekrar alacaklarım arasında! Uzun saçlı çabuk dolaşan saçlara sahip ve saçlarının mis gibi kokmasını isteyen herkese tavsiyemdir.
3. Rexona Deodorant: İçerisinde paraben olduğunu farkedince hemen kullanmayı bıraktım. Çöpe gitti. Halbuki kokusunu sevmiştim :(
4. Nivea Pure & Natural Deodorant: Bu koltuk altı deodorantı içerisinde alüminyum olmamasından ötürü çok sevdim fakat kokusu bana çok ağır geldi yani çok baskındı o yüzden yarısına gelmeden kullanmamaya başladım. Çöpe gidiyor maalesef. Kokusunu sevmediğimden almam.
5. Maybelline 2'si 1 Arada Göz Makyajı Temizleme Losyonu: Bu göz makyajı temizleyicisi benim favorim bittikçe alırım zaten şurada  anlatmıştım.

6. Rival de Loop Clean&Care Makyaj Temizleme Pedleri: Rossman'da satılan bu ürünü göz makyajımı temizlemek için almıştım, merak da ettiğim bir üründü fakat hiçbir işe yaramıyor. İyiki küçük boyunu almışım, bir de büyük boyu vardı. Feci kötü ötesi bir şey, makyajı çıkarmadığı gibi kokusu da bana göre berbattı ve uzun süre de kullanmayınca kurumuş. Kendi kendisine kabında.. Oldukça komik bir ürün asla almam! Yanından bile geçmem!..
7. Topicrem Soothing Makyaj Temizleme Suyu: Sevmeyeni çok ama ben sevmiştim, az gibi gözükse de epey bir bereketliydi. Burada  anlatmıştım. Tekrar alırım ama başka bir iki ürün daha denedikten sonra :)
8. Avne Termal Su: Bu minik 50 ml olan termal su çantaya atmalık. En büyük olanı şurada, minnak boyunu da bu yazımda anlatmıştım. Her an serinlemek istediğinizde ya da epilasyondan sonra oluşan kızarıklık ve tahrişi azaltmak istediğimde kullanıyorum. Tekrar tekrar alacağım çok sevdiğim bir ürün.
9. Essence Pure Skin Sos Sivilce Kurutucu: Yakın bir zamanda bloğumda anlatmıştım. Benim kahramanım bir ürün. Değme ürünler denemişimdir bir işe yaramamıştır ama bu öyle değildi. Çıkmakta olan veya çıkmış can sıkıcı sivilceleri kurutup atmakta. Okumak isteyenler  buraya bakınız. Gratis'te satılıyor ama bulamıyorum artık, bulursam 4-5 tane birden alıcam o derece çok sevdim.
10. Purederm Oksijen Köpük Maske (Yaban mersini & Yeşil çay): Bir de şeftalilisi vardı çok seviyorum. Gratis'te satılan bu maskeler can kurtarıcı gibi. Islatmadığınız yani kuru cildinize krem sürer gibi sürüyorsunuz, bir kaç saniye içinde köpürmeye başlıyorlar. Çok da eğlenceli, sonra duruluyorsunuz tabi. Berrak arınmış bir cildiniz oluyor. Tekrar alırım ama şeftalilisini daha çok sevdim :)
11. L'oreal  Skin Perfection: Bu küçük tester renkli bir nemlendirici mi bb krem mi tam anlayamadım ama fena değildi. Günlük kullanıma uygun bir üründü. Rengi ilk başta beyaz ama cildinize sürüp yedirmeye başladığınızda böyle bb krem gibi renk format değiştiriyor. Kapatılıcığı ortanın altındaydı. Benim almayacağım bir ürün Çünkü kendi bb kremimden çok memnunum. Bu arada iyi ki testerlar var..
12. Madam Coco Miss Charming El Kremi: Çok güzel nemlendirmesi olan bu el kremi cildim tarafından hemen emildi. Kabıyla kıvamıyla harikaydı. Tekrar alacağım bir el kremi olur, tavsiye de ederim herkese..
13. Splat Chili Diş Macunu: Splat diş macunarının hepsi bende mevcut ve biri bittikçe diğerini kullanmaya başlıyorum. Bu rengi diş fırçanıza sürdüğünüzde beyaz renkte olan bu diş macunu acı bir tada sahip, tabiki abartılacak bir acı tat değil. Evet alışılmışın dışında ama diş etlerine çok iyi gelen şili biberi sayesinde diş etleri besleniyor ve yenileniyor. Ayrıca ağız içi yaraların iyileşmesini de hızlandırıyor. Diş eti kanaması, ağız kokusu ve diş eti problemi olan herkese tavsiye ederim. Splat diş macunları yazım için şuraya bakabilirsiniz.


Benim Nisan ayında bitirdiğim ürünler böyleydi. Mayıs ayı bitenler yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

40 yorum:

  1. Ne çok ürün bitirmişsin :) Loreal Skin Perfection yorgunluk karşıtı kapatıcı diye geçiyor kendisi. Ben hiç sevmedim, iyi ki benim gibi büyük boyunu falan almamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki almamışım diyorum ben de canım sağol :)

      Sil
  2. Ağız içi yaralarına iyi geliyorsa ben kesinlikle deneyeceğim splatın bu çeşidini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seviyorum splatı artık hep bu markayı kullanıyorum

      Sil
  3. Splat'ı hemen not ettim, ağız içi yaraları sürekli maruz kaldığım şey, fırçalarken çok zorlanıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı bir yazı olmuş ne güzel ürünler bitirmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Gülşah :) bitsin ki yenilerini alayım hehe :))

      Sil
  5. Yves Rocher duş jeli bende de olmalı.İlk fırsatta deneyeyim hemen ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım mutlaka denemelisin çok seveceğinden eminim :)

      Sil
  6. Gelsin yeniler o zaman :) Paraben içeriği beni petrol türevleri yada kurşun, alüminyum gibi içerikler kadar korkutmuyor. Ben de temiz içerikli bir deodorant arıyorum. Bugün Gratise uğrayacağım, puredermlere ben de bakayım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alletra koltık altı rollonunu kullanıyorum şuan parfümsüz çok güzel yakında yazısı gelecek tavsiye ederim :)

      Sil
  7. Avon spreyi not aldım teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim umarım beğenirsiniz :)

      Sil
  8. Gelsin yeniler ☺️ Loreal skin perfection bb krem bende sevemedim maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok başarılı değildi bir de sivilce yapabilir uzun vadeli kullanımda sanki bana öyle geldi Sema :)

      Sil
  9. O Rival de Loop mendilleri ben de hiç sevmemiştim. Bu kadar mı kötü olur yani... Splat Chili de aklımda olsun, diş etlerim için iyi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sormayın tam bir felaketti :D neyse umarım almak isteyenler almaz o mendilleri

      Sil
  10. Portakallı duş jelini çok merak ettim :)) duş jeli hastası ben koklamaktan kullanamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman mutlaka deneyin derim yok böyle bir duş jeli dersiniz bence şuan kahvelisini kullanıyorum mesela bayılıyorum resmen :))

      Sil
  11. splat Chili yi bende sevdiim^^ topicrem misel su fena değildi bende denemiştim biara küçük boyunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortak ürünleri beğenmiş olmamıza çok sevindim @kozmetikaşığı :)

      Sil
  12. Topicrem ve Avene favorim :) gelsin yenilerrr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeniler de geldi canım yayınladım hehe :))

      Sil
  13. Bayağı ürün bitirmişsin. Maybelline çift fazlı göz temizleyicisini bende bir çok üründen daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı ürünü seviyor olmamıza çok sevindim hemen hepsini denemiş biri olarak en çok kendime onu uygun bulmuştum :)

      Sil
  14. Özellikle duş jeli, saç spreyi ve diş macunu ilgimi çekti umarım yakın zamanda satın alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım alırsınız memnun kalacağınızı düşünüyorum :)

      Sil
  15. ohh gelsin yeni ürünler. Elimdeki termal suyum bitmek üzere ben de yeni arayışlardayım bir de avene deneyeyim bari

    YanıtlaSil
  16. Yeni Ürün Denemeleri Başlasın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başladı bile sedefcim hehe wetn wild rujlar bir harika gerçekten :))

      Sil
  17. Epey bir ürün bitirmişsin, yenilerini de keyifle kullan:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım daha güzelleri senin olsun inş:)

      Sil
  18. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Ben de sivilce kurutucu ve el kremini not aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el kremi çok tatlıydı her yönden, sivilce kurutucu bulamıyorum ben artık umarım siz bulursunuz :)

      Sil
  19. Essence sivilce kurutucuyu nasıl kullandınız? Ben yanlış mı uyguladım bilmiyorum kurutmada fena değil ama çıkmamış sivilcede işe yaramadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madam rozika öncelikle sivilce tipiniz ve cilt tipiniz nasıl acaba benim karma cildim var ve çenemde ağrıyarak çıkmaya başlayan büyük içi dolgun şekilde ve kızarık sivilce tipim var akne vulgaris diyor doktor. Bazı kişilerin de minik minik sivilceleri olur sizin öyle tipdeyse belki etki etmemiş olabilir temiz cildime gece yatmadan evvel ürünü iyice çalkaladıktan sonra uyguluyordum tam üzerine .. geçmiş olsun size de ..

      Sil