8 Mayıs 2016 Pazar

Ortaya Karışık Alışveriş (Gratis, Migros, Carrefour, English Home)

Herkese Merhaba,
Tüm annelerin anneler gününü kutluyorum ve anne olmak isteyen herkese de hayırlısıyla anne olmalarını diliyorum. Bu özel günde hemen her yerde indirimler almış başını gitmiş tabi ben de durur muyum bu durumdan nasiplendim =) Siz de belki alırsınız diye hemen yazayım indirimler bitmeden dedim, belki fikir olur sizlere diye düşündüm.. Hep beraber bakalım nereden neler almışım, ne kadara?

Gratis Alışverişim:
Sağdan sola doğru anlatıyorum;
Gratis alışverişim
The Balm Face Primer: The Balm markasını seviyorum, bence gayet güzeller bir primera ihtiyacım vardı. Malum yaz geldi makyajım daha dayanıklı olmalı .. 30 ml olan ürünün ambalajı harika gözüküyor. İçinde A, C ve E vitaminleri olan baz gözenek ve ince kırışıklıkları doldurmakta ve tek başına bile kullanılabilmekteimiş..
İNDİRİM %40 olunca 35,90 TL 
Flormar Ojeler: Flormar'ın bu full color ojelerini çok seviyorum. Koyu renkli olan FC44 Tropic Brown, açık renk olan ise FC37 Patience. Hem sürümü kolay, hem de renkelerini tek katta bile veriyorlar.. 1,95 TL
Eda Taşpınar At Kılı Fırçası: Sürekli oturarak sedentary deniler yaşam sitilim var. Masa başında çalışıyorum, gün boyu 8 saat neredeyse oturuyorum :( bacaklarıma sabah akşam masaj yaparak dolaşımımı arttırıcam artık. Bu at kılı fırçası selülite çok iyi geliyormuş benim böyle bir sorunum yok çok şükür, ama gene de önlem almak için aldım. Kullanıcam bakalım nasıl. Hep bekliyordum indirime girsin diye nihayet benim oldu :) Fiyatı 26,90 TL
Wetn Wild Comfort Zone Palet: Bu palete sahip değildim, bu yüzden bu renklerin kızıl saçlarıma ve göz rengime çok yakışacağını düşünerek aldım. 8 renk var içinde ve indirimle 12,90 TL 
Wetn Wild Megalast Rujlar: Herkes çok seviyor çok övüyor benim de olmalı diye düşündüm merak ettim de aldım evet :D Sand Storm ve Spiked with Rum renkleri artık benim, fiyatları da indirimle 6,50 TL
Eyüp Sabri Tuncer Zeytinyağlı Sıvı El Sabunu: Parabensiz,  750 ml epeyce büyük bir sıvı sabun.. Eşim çok seviyor bittikçe bundan al diyor ben de indirimle 8 liraya aldım.

Migros Alışverişim:
Garnier Sauna Etkili Kil Maskesi: Merak ettiğim bir maskeydi, epeyde pahalı aslına bakarsanız. %50 indirimle 3,60 liraya aldım. İlk kez kullanıcam çok da merak ediyorum nasıl bir maske acaba?
Migros alışverişim
Cam Matara: Uzun zamandır böyle bir matara arıyordum cam sağlıktır diyerek detoks sularımı da hazırlayıp her daim yanımda taşıyacağım hoş şirin bir şey arıyordum buldum ve 9,90 TL ye aldım.

Carrefour Alışverişim:
Nivea Duşta Vücut Kremi:Özellikle eşimin severek kullandığı bu ürün Carrefour'da 8,70 TL idi.
Maybelline Baby Lips Electro: Naneli olanını denemek istedim bu sefer 3,62 lira ödedim.
Carrefour alışverişim
Nutella Go:Tabi bu kadar alışverişten sonra kan şekerim düştü ben de aldım yidim sevindim :D


English Home :
Çift Kişilik Pamuk yorgan, minik kelebekli kenarları nakışlı beyaz havlu ve cotton candy body mist kargo ücreti ödemeden English Home'un online sitesinden satın aldım.



Benim alışverişim bu şekildeydi. Nasıl güzel parçalar almış mıyım? Kullandıkça ürün yorumlarım bloğumda ayrıntılı yer alacak..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

44 yorum:

  1. İyi günlerde kullan wetnwild comfort zone palet harika rujlari ise son 2 haftada 10 tane aldıracak kadar başarılı umarım sen de seversin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım evin tek kızı mona umarım çok severim teşekkürler :)

      Sil
  2. Canım heps çok güzel güle güle kullan emi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmiş olmana sevindim :)

      Sil
  3. The balm ürünlerine bayılıyorum yaaa sen de çok güzel şeyler almışsın güle güe kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım küçük bir balm dükkanı var evimde :D

      Sil
  4. Güzel günlerde kullanın :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan!
    comfort zone her indirimde elime alıp bıraktığım bi palet, bi alamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun zaman bana da öyle olmuştu artık inadımı kırdım ve aldım :D

      Sil
  7. Migrostan aldığın o şişelere bayılıyorum. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  8. Canım hepsini güzel günlerde kullan çok güzel bir alışveriş olmuş yine :) Flormar ojeleri nereden aldın öyle 1,60 Gratiste yoklar sanıyorum? Birde matara ne güzelmiş nasıl denk gelmedim görseydim kesin alırdım çok şekermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım o gece çok yorgundum yanlış yazmışım, şimdi düzelttim teşekkür ederim. Aslında 1, 60TL olsa iyiymiş :D

      Sil
  9. süper güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  10. Garnier'nin matarası çok şirinmiş. Hepsini güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ama o o garnierın matarası değil ikisini aynı yerden aldım :)

      Sil
  11. indirimden herkes fazlasıyla faydalandı :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle oldu indirimleri bekleyeceğim bundan böyle :) teşekkür ederim gülşah hanım :)

      Sil
  12. Güzel günlerde kullanın, hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok daha güzelleri sizin olsun :)

      Sil
  13. Güle güle kullan canım. Bazılarının detaylarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taman canım çok sağol kullandıça yavaş yavaş yer vericem bloğumda :)

      Sil
  14. Aldığın her şeye bayıldım <3
    Güle güle bitir hepsini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun inşallah :)

      Sil
  15. The balm ın primer ı slikonlu olduğundan çok sevmiyorum ama comfort zone mükemmel güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. comfort zone aldım henüz kullanmaya başlamadım ama gerçekten uygun fiyata aldım balmın bazı silikonlu olduğunu biliyordum ama gene de etkisini çok merak ettim denemek istedim :) teşekkür ederimmmm

      Sil
  16. Gule gule kullan, sise cok tatli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet ben de çok sevdim şişeyi :)

      Sil
  17. Ne güzel şeyler almışsın böyle ,güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha güzelleri sizin olsun @gülümse yüzüme çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  18. Comport zone paleti aldırıcaksınız bana en sonunda :)

    YanıtlaSil