8 Haziran 2016 Çarşamba

Pure Beauty BB Krem

Herkese Merhaba, 
Artık havalar epey bir ısınmaya başladı değil mi ? Benim sıcaklarla aram pek iyi değil ama bütün mevsimleri ayrı bir seviyorum. Tabi güneş ışınları da artık daha kuvvetli gelmekte. Güneşin faydaları kadar zararlarını da artık bilmeyenimiz yoktur.. Cildimizi yaz kış güneş ışınlarının zararlı etkilerinden korumamız, bu yüzden spf en az 30 içeren güneş ürünleri kullanmamız gerekir dedikten sonra, tanıtacağım Pure Beauty BB Krem'in de hem renk verdiğini hem de içinde spf 42 olduğunu ilk başta belirtmek istedim.

Ürün Watsons mağazasında satılmakta. Sürekli markanın cc kremini kullanırdım yazısını şuradan okuyabilirsiniz. Şimdi de bb kremini denemek istedim ve satın aldım. İyi ki de almışım diyorum. Çünkü hem güneş koruma faktörü daha yüksek, hem daha güzel kapatıyor, hem de parlama yapmıyor. Markanın cc kremini de çok seviyorum sakın yanlış anlaşılma olmasın ama bu sefer bb kremini kullanıyorum :)
Kutusu çok hoş bir pembe, üzerinde gül motifi var çünkü Bulgar gülü içermekte.
Ürün 30 ml ama zannedersem yarısı hava ile doldurulmuş ve tek olumsuz yanı benim için bu :(
Tek renk seçeneğinden oluşuyor ve parmak uçlarımla uyguladığımda ten rengimle harika bir şekilde bütünleşiyor. Yalnız esmer kişilerde rengin bir miktar açık kalabileceğini düşündüm. 
Güneş lekelerimi ve bir kaç kızarık sivilce lekemi kapatma şeklini sevdim. 
Tüm cilt tiplerine uygun yazıyor üzerinde. Karma cilt tipine sahibim ve herhangi bir sivilce sorunu, kızarıklık veya tahriş yaşatmadı ki zaten dermatolojik olarak test edilmiş. 
Nemlendirmesi gayet iyi ama kuru ciltliler nemlendiricilerini önce uygularsa daha iyi olacaktır. Yani pütür pütür durumlar oluşmaz böylece. 
Kore menşeli ve Koreli kızların ciltlerini bilirsiniz. Bebek gibi berraktır. Bir tane bile ben, leke ne bileyim iz bir şey yoktur nasıl oluyor da öyle oluyor tenleri bilen varsa yazarsa sevinirim :D

Kokusunu da çok sevdim böyle fondötenlerdeki gibi ağır bir kokusu yok. 
Paraben, alkol ve lanolin içermiyor. 
Uzun süreli kullanımda gözeneklerde küçülme, cilde esneklik kazandırma ve aydınlık görünüm verme gibi vaatleri var ama kullanmaya yeni başladım sayılır gözeneklerde küçülme gibi bir etkisini  henüz görmedim.
Ürünü fırça ya da süngerle değil parmaklarımla uyguluyorum. Yapış yapış, ıslak ve parlak bir görüntü oluşturmuyor. Gün içerisinde de parlama yapmadı bende. Bu yüzden sanırım ben bu ürüne aşık oldum asla ayrılmam ondan :)
İndirimsiz fiyatı 25 lira ve ben indirimde baya uygun bir fiyata satın almıştım diye hatırlıyorum. 

Sizler ne kullanıyorsunuz bu ürünü kullananlarınız var mı?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

44 yorum:

  1. ben bunu hiç denemedim ama CC yi seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de cc nin en açık renkli olanını kullanıyordum ama sanki bunu daha çok sevdim :)

      Sil
  2. Bende de hem BB hem CC kremi var bu markanın. Sıcakların artmasıyla CC kremi daha yoğun kullanmaya başladım. Gayet memnunum.Sadece tek renk olması biraz sıkıntı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cc de iki renk var da bb de tek renk var evet

      Sil
  3. ben 3 tüp bitirdim bu serinin bb sini cc kreminide 3.tüpte artık yeter dedim:) çok güzel her ikiside sevdiklerimdendi ama sürekli aynı ürün kullanma alışkanlığım yok niyeyse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bi bu cc bb de takıldım kaldım bu markaya diğer ürünlerde ben de bir türlü sabit kalamadım :)

      Sil
  4. Ben de CC'sini kullanmıştım ama o biraz fazla parlama yapıyordu sanki bende... Bu arada, Korelilerin cilt bakım rutinlerini inceledin mi hiç? 8-9 adım falan var; kızlar ciddi yatırım yapıyor yani :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hiç incelemedim incelesem iyi olur :) teşekkürler :)

      Sil
  5. Hiç kullanmadım ama bb kremi arayışlarındaydım 25 tlye oldukça iyi bir ürün gibi duruyor , tenim çok açık , tek renk olması biraz endişelendirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok endişelenmeyin bi testerını deneyin hoşunuza giderse bence alın :)

      Sil
  6. Hem BB Hem 42 Spf çok iyi. Sağol çok iyi oldu.

    YanıtlaSil
  7. Severek kutu kutu bitirdiğim bir bb krem, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bu gidişlen ben de kutu kutu bitiricem zannederim :)

      Sil
  8. Ben bunu çoook beğenerek kullanmıştım ama alnımda komedon yapmıştı hep:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi be ya :( ben de yapmadı mutluyum ki :)

      Sil
  9. CC kremini kullanıyorum cok memnunum SPF 42 de baya ciddi bir rakam elimdekinler bitince bakıcam artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka elinizdekiler bitince bir bakın derim beğeneceğinizi düşünüyorum :)

      Sil
  10. Geçtiğimiz aylarda çok merak ederek aldım ancak bende parlama yapıyor ne yazık ki ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pudrayla destekleseniz belki o zaman öyle bir şey olmaz :)

      Sil
  11. Göz maskesi pedlerini çok beğenmiştim bu markanın, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onları bir deneyemedim ben ya ama deneyeceğim :D

      Sil
  12. canım dost site olarak konularını severek takip ediyorum.
    yazar Selma
    modamodel.net

    YanıtlaSil
  13. Çok merak ettiğim bir ürün ama sadece açık tonu var sanırım öyle okudum bloglarda.Bu yüzden alamıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım bu tek renk, cc kremi de iki renk biri açık biri orta

      Sil
  14. Kapatıcılığı adeta fondöten gibi durmuş sürümünde. Ben bunu çok severim öyleyse :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim ben seviyorum ya siz de alın bi deneyin belki seversiniz siz de :)

      Sil
  15. Ben de flormarın CC kremini kullanıyorum ama o sfp15, az kaldı bitmek üzere. Bitince bu aklımda zaten bunu deneyeceğim. Teşekkürler sevgiler... https://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  16. güneş koryucusu olması da iyiymiş...

    YanıtlaSil
  17. Dün yorum yazacaktim kizim rahat vermedi :) ambalaji kremden güzel kirmizi gördüm mü dayanamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ambalajı bir harika ama keşke içindeki hava miktarı biraz daha az olsaydı

      Sil
  18. Koruyucu içermesi yaz mevsimi için çok iyi bence.

    YanıtlaSil
  19. bu ürünü denemedim ama bb kremleri seviyorum ve sürekli kullanıyorum. Bir daha ki sefere bunu deneyeceğim. teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. Ben en iyi sonucu nemli sünger ile elde ettim.Fırça ya da elimle sürdüğümde ya fazla kaçtı ya da pütürleri ön plana çıkardı.Yaz aylarında severek kullanıyorum.İndirimlerde tekrar alacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de nemli süngerle bir deneyeyim teşekkürler Filiz Hanım :)

      Sil
  21. bu markayı hep görüyorum ama hiç şans vermemiştim,en yakın zamanda deneyeceğim teşekkürler :) Bloguma beklerim :*

    YanıtlaSil
  22. Ben severek kullandım, bloğunuzun ismi nedir :)

    YanıtlaSil