14 Haziran 2016 Salı

Seely Ütüsüz Ütü

Herkese Merhaba,
Bahsedeceğim ürün bay ve bayan herkesin rahatlıkla kullanabileceği ütüden nefret edenlerin ise farklı duygularla seveceğini düşündüğüm Seely Ütüsüz Ütü . Ürün Gratis ve Carrefour'da satılmakta.
Ben bu hayatta sana işkence gelen 3 şey yaz deseler trafik ve kaba insanlardan sonra ütü derdim. Gerçekten ütüden ve ütü yapmaktan gına geldi. Bi tür fobi gibi bir şey bu. Zira şuana dek de  3 tane ütü bozmuş insanım, şuan kullandığım maşallah nazar değmesin gayet iyi ama, ben ütü yapmayı sevmiyorum ki..

Hele de yolcuğa felan gittiğimiz zaman, varış noktasına geldiğimizde özenle katlayıp dizdiğim t-shirt, penye, bluz ve pantolonlarımın kırışık kırışık çıktığını görünce valizden bir hayli bi böyle ütünün nankör bir şey olduğunu bir kez daha anlıyorum. Beni zannedersem en iyi anlayanlar şu sayacağım kişiler olacaktır:
1- Ütüden nefret edenler
2- Sürekli seyehat yapmak zorunda kalanlar
3- Öğrenciler
4- Ev hanımları
5- Erkekler
6- Çalışan hanımlar
7- Herkes :D
Durum bundan mütevellit olunca Seely'nin beni tanıştırdığı bu ürün sayesinde hayatıma bir neşe geldi ki sormayın.. 10-15 cm mesafeden mesela penye t-shirt'ünüzün üzerine püskürtüyorsunuz ardından elinizle düzleştirmeye ve çekiştirmeye başlıyorsunuz ve kırışıklıkların düzleşmeye başladığını görüyor hayretler içinde kalıyorsunuz. Hakikaten büyük kolaylık, icat edenin eline koluna sağlık :D Ayrıca ütüden önce de kullanıyorum. İnatla düzleşmekte zor olan kısımlara püskürtüyorum ve herzamanki gibi ütümü yapıyorum, sanki daha güzel ve rahat düzleşiyor. Hiç bir leke de bırakmıyor ıslak olan kısımlar da.. Koyu renk açık renk tüm yüzeylerde kullanılabilir. Tavsiye ediyorum alın güzel yani :) Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim :D



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 yorum:

  1. bir de ütü tutmayan kumaşlar vardır, tam özenerek ütüledim dersin, asarsın dolaba,sonra bi bakarsın eski haline dönmüş neredeyse! böyle zor ütülenen kumaşlarda ve acil durumlarda iyi olur bu ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ütü tutmayan kumaşlar meselenin bittiği yer onlara bir çare yok :D

      Sil
  2. ne güzelmiş ya denemedim ama olumlu yorumlar görmek güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım deneme şansın olur canım ütü esnasında da işe yaramakta :)

      Sil
  3. Gratis mi? Ay bakayım hemen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım Gratis'te de var Carrefour'da da var

      Sil
  4. özellikle tshirtler için çok çok memnun kaldım ütü bile yapmıyorum artık gömlekler haricinde gratisde de bulunca süper oldu ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ütüden çok nefret ediyorum benn nefretttt ötesi bir işkence gibi :(

      Sil
  5. Ütüyü ben de pek sevmem ama bu ürünün içeriniği merak ettim. Yani zararlı birşeyler var mı acaba. Bizde alerji sorunu olduğu için hep tereddütlü bakıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ütü yü seven bir Allahın kulunu görmedim ben içeriğini hemen söyleyeyim
      su, yumuşatıcı ve esans mevcutmuş canım :)

      Sil
  6. son zamanlarda bu ürün dikkati mi çekti bir çok kişide gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir çok kişi almış sen de al canım :D

      Sil
  7. acil durumlar için harika bir ürün

    YanıtlaSil
  8. Süper bir ürünmüş en kısa zamanda denenmeli :)

    YanıtlaSil
  9. Seyahat esnasında bavulda kırışan t shirtler için güzel bir kurtarıcı olabilir.

    YanıtlaSil
  10. Böyle bir ürün olduğunu biliyordum da nerede satıldıüını bilmiyordum iyi oldu öğrendiğim :) Ben de ütü yapmaktan nefret ederim ama o ütülü kıyafetleri giymek de ayrı bir zavktir. Neyse ki annem ütü yapmayı çok sevdiği için bütü kıyafetlerimi ona götürüp yıkattırıp ütülettirip geri getiriyorum evime :) Normal tşörtlerde felan kolay olur ama ütü çizgisi gerektiren kumaş pantolonlarda ya da gömleklerde işe yarayacağını sanmıyorum. Şöyle de bir tavsiyem var. Bir gün önceden giyeceğin kıyafete buundan bol bol sık ve yatağının altına düzgünce yerleştir. Sabah jilet gibi ütülü kıyafetlerin olsun. Üşengeç hanımlar ve öğrenciler için vazgeçilmez bir ürün bence. Ay çok yazdım neyse bloguna yeni geldim çok beğendim. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra süpersin valla helal olsun :) senin de bloğun var mı gelem hemen :)

      Sil
  11. Aaaa SÜPER . Biz aslında çözümü eşimin gömlekleri ve pantolonları açısından kuru temizlemeye ütü için vermekte bulduk. Ama bunu da seyehatlerimizde kullanırız. Leke de yapmıyorsa yarın almaya giderim hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok yapmıyor hocam bizzat üzerimde denedim açık koyu renklerde :D

      Sil
  12. Yanımda taşımak zor gelir ama tatile gittiğimde alıp kullanmak baya pratik olacak:))

    YanıtlaSil
  13. bunu kesinlikle almalıyım... Sizden çok daha fazla nefret ediyorumdur eminim ütüden.. ütü yaparken ağladığım olduğunu bilirim... Çoook çok çok teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ütü yaparken delirdiğim ve ütüyü yere fırlattığım olmuştur benim de; ama yaptığımın pek de normal bir davranış olmadığını ütüyü kırınca fark ettim :D

      Sil
  14. Acil durumlarda severek kullanıyorum bende.Sentetik olmayan çamaşırlarda oldukça işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çoğu zaman can kurtarıcı gibi Filiz hanımcım :)

      Sil
  15. Bu ürün hayat kurtarır :D Hemen edinmeliyim, teşekkürler paylaşım için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim siz de şimdiden güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  16. Çok pratik bir ürün. Şimdi başka markaların da bu tarz çeşidi çıkıyor :)

    YanıtlaSil