12 Temmuz 2016 Salı

Şu Sıralar Ne Yapıyorum?

Herkese Merhaba, 
Nasılsınız? Ramazan ve bayram derken epey bir zaman geçmiş gözüküyor. Ee zaman bu durduramıyoruz, hayli hızlı geçmekte. Gerek instagram gerek mailime neden artık yazmıyorsunuz şeklinde gelen iletiler nedeniyle bu yazıyı yazma gereği hissettim. Beni merak eden etmeyen herkese teşekkür ederim.. 
Bir seneyi birazcıcık devirmiş bir blogger olarak bu camiada görmediğim hal kalmadı a dostlar. Az yılmış olamaz mıyım? Kimseyi suçlamak, kırmak, kötülemek gibi bir niyetim olmamakla birlikte hayli kırılan ben oldum. Bu sebeple biraz ara verip düşünmek istedim. Yani dün size saldıran bugün dost olurken yarın bir bakmışsınız gene saldırabilir? Mİ Kİ? Güven? Gitmiş mi ki? He bi de takipçilerimin bazıları da beni terk etmiş. Özellikle instagram da.. Bu da gözümden kaçmadı yani. Alacağınız olsun e mi? Böyle mi olduk he, böyle mi olduk??? Ayran içtik de ayrı mı düştük sevgili takipçilerim =) neyse kendileri bilir =)
Aman her neyse.. Toparlanır toparlanmaz harika bir çekilişle geleceğimi bloğumu terk etmediğimi, sizleri çok sevdiğimi bildirmek istedim. Yazılarını yorumlarını zevkle takip ettiğim ve ihmal ettiğim blogger arkadaşlarıma da buradan sevgiler sunuyorum. See you 😊 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 yorum:

  1. bazen dinlenmeler iyi gelir rahatlarsın sonra da bomba gibi dönersin eminim :) kafaya takma hiçbirşeyi salla geç!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Ümrancım sallayayım ben en iyisi :)

      Sil
  2. 5 senedir blog yazıyorum, 3,5 senedir Instagram'dayım... düşün artık neler gördüğümü :))) Bir süre sonra en iyisinin kendi işimle ilgilenmek, hiçbir şeye takmamak olduğunu öğrendim ^_^ Sen yazmaya, biz okumaya devam! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah Başakcım ne çok zaman geçmiş senin, haklısın bazen kulak tıkamak ve gözlerini bazı şeylere kapatmak en mantıklısı

      Sil
  3. Hepimiz insanız sonuçta robot değil, kendimizle başbaşa kalmak istediğimiz zamanlar elbetteki oluyor. Yazabilmek psikolojiyle yakından ilgili olduğu için bu çok normal ama insanlar ne yazık ki bunu anlayamıyor. Bir an önce toparlanıp dönmeni, yeni yazılarını okumayı sabırsızlıkla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Yelizcim gelecem en kısa zamanda inşallah :) öptüm çok

      Sil
  4. Sevgili Başak hanımında dediği gibi takmamak en iyisi canım, güzel yazılarını merakla bekliyorum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım hayatın her tadı var, o tatlarla sevdiklerimiz ve sevmediklerimiz ile devam edicez. İşini sen bildigin gibi yap gerisini boşver. Gençlik hatalarımı Blogta yapmamak için elimden geleni yapıyorum. Mesafeyi iyi ayarlamanı tavsiye ederim canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımızda iletişim kurduğumuz herkesle mesafeyi iyi ve doğru ayarlamak çok önemli gerçekten, ne kalp kırmalı ne de kalbimizin kırılmasına izin vermeliyiz ve bunu başarmalıyız. Ama bazen başarmadığımız da oluyor maalesef....

      Sil
    2. Yine de hatalar yapmaya devam ediyoruz malesef.

      Sil
  6. Bazen geri çekilmek, dinlenmek iyi gelir insana. Sevgiler:))))

    YanıtlaSil
  7. Geç keşfettim sizi ne yazık ki :( paylaşımlarınıza baktım çok iyi ve yararlı paylaşımlar çok da hoşuma gitti :)) Bazen karşılaşılan durumlar can sıkıcı ya da heves kırıcı olabilir ama siz yine de siz yazın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam yazarım canım benim sizi mi kıracam, zaman zaman oluyor gerçekten ama toparlanmak şart :) sevgiler ve desteğin için sonsuz teşekkürler Özlemcim :)

      Sil
  8. Canım yıllardır neler gördük,duyduk bu ortamda.Öncelikle kendimiz için yazıyoruz, gerisini takma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  9. Gel gel, başımızın üstünde yerin var :)

    YanıtlaSil
  10. Ben bir ay aileme zaman ayiracagim dedim inan blog takibinden bile çikanlar olmus. Dedigin gibi canlari sagolsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluyor ya yapacak bir şey yok gidene bay bay gelene hay hay deriz biz de :)

      Sil