29 Eylül 2016 Perşembe

Acnecinamide Yüz Yıkama Jeli

Herkese Merhaba,
Bahsedeceğim ürün bir yüz yıkama jeli. Karma cilt tipine sahip olduğumu defalarca söylemişimdir ve çene bölgesinde hemen her ay çıkan akneleri olan bir yetişkin olduğumu da.. Acnecinamide jel cildi kurutmadan temizleme, sivilce ve siyah noktaların oluşumuna yol açan bakteri yükünü azaltma ve günlük kullanıma uygun olma şeklinde vaatlere sahip.
jel kozmetikpsikolojisi
150 ml şeffaf yapıda olan Acnecinamide Yüz Yıkama Jeli enteresan bir kokuya sahip yani şimdiye kadar kullandığım yağlı ciltler için olan yüz yıkama jelleri içinde bana kokusu yönünden en farklı gelen temizleme jeli oldu kendisi, nitekim tıraş losyonlarını anımsatan bir kokuya sahip. Ama tabi ki yüzünüze yerleşip kalmıyor bu koku :) Köpürmesi aşırı olmasa da bir miktar köpüren bir temizleyici olup suyla durulama safhasına geçtiğinizde yüzümden hemen arınıyor olmasını sevdim diyebilirim.
içerik
Sabah ve akşam düzenli kullanmış olsam da sadece günlük cilt bakımımda cildimdeki fazla yağı aldığını ve temizlik hissi yaşattığını söyleyebilirim; fakat aknelerimle mücadele etmemde sınıfta kaldı. Çünkü her ay çıkan bu lanet akneler ürünü kullanmaya devam etsem de çıkmaya zamanı gelince devam ettiler.
Marketlerde satılan pek çok yüz temizleme jelinden farklı olarak ambalajının da güzel ve itinalı olduğuna dikkat çekmem gerek çünkü kokusuna bakmak için açan müşteriler olmakta bu yüzden kapak kısmında koruma jelatini olması güzel bir düşünce olmuş. 
İçeriği SLS (sodium laureth sulfate) dışında bana gayet güzel geldi. Hindistan cevizi yağı olması ve bir miktar da limon içermesi hoşuma gitmedi değil. Ayrıca hayvanlar üzerinde deney yapmamış olmaları da çok sevindirici.
yüz yıkama jeli
Temizleme etkisi, cildimdeki fazla yağı ve kiri gidermesi bu esnada da cildimi kurutmuyor olması güzeldi ama az evvel de dediğim gibi etkin bir akne kurutma olayı yaşamadım bu üründe. Belki ufak tefek sivilce problemi olanlar için ideal bir temizleme jeli olabilir ama ben istediğim etkiyi göremediğimi belirtmeliyim.
Kendi internet sitesi, çeşitli online satış siteleri ve Migros'ta satılan Acnecinamide Temizleme Jeli fiyat olarak 14-18 TL arası satılmakta. Ufak çapta bir iki sivilceniz ve çok da sorunlu olmayan bir cilt tipiniz varsa kullanmanızda bir sorun olmaz diye düşündüğümü iletmeliyim.


*Tanıtım ürünüdür, yorumlarım objektiftir


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

34 yorum:

  1. migrosa her gittiğimde almayı unuttuğum bir seri ... merak ediyorum çünkü... güzel paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bu sefer unutmazsın Soslu Badem :) yorumun için ben teşekkür ederim

      Sil
  2. Merak ettiğim bir üründü ama akne ile savaşmıyorsa almaya gerek yok ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istiyoum ki akneyi kurutsun birdaha hiç çıkmasın ama olmuyor işte öyle :(

      Sil
  3. Bende almayı dusunup hep geri bırakıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hep alacağım dediğim ürünü almayıp idip başka bir ürün alıp çıkıyorum çok oluyor öyle :)

      Sil
  4. Bende de mendili vardı bu serinin. Bu jeli ise henüz kullanma fırsatım olmadı, kullandığım bitince buna geçiş yapayım o halde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de mendili hiç kullanmadım çünkü buralarda satılmıyor maalesef, ama pek çok kişi beğenmiş

      Sil
  5. çok sevdiğim bir markadır peelingi özellikle çok başarılı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben peelinginin olduğunu bilmiyordum merak ettim şimdi :)

      Sil
  6. Çok sık rahatlıyorum bu sıralar desem...

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kullandım ve bitti :)

      Sil
  8. Ben çok severek kullanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bitirdim ama çok da sevemediğimi fark ettim :/

      Sil
  9. Ben de kullanıyorum ama belirttiğiniz gibi ciddi sivilce problemlerinde bir etkisi olmayacak bir ürün. Bunun dışında günlük kullanım için başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iddialı bir ismi var fakat ne yazık ki benim gibi ciddi akne sorunu olanlar için çok da iddialı değil :(

      Sil
  10. bilgilendirme çok güzel olmuş bende sivilceden ziyade rosa olduğu için sanırım bana göre değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet rosa çok daha farklı hatta dermatoloji uzmanının verdiği ürünleri düzenli kullanmalısınız geçmiş olsun :(

      Sil
  11. Bende her ay çene bölgemde çıkan sivilcelerden şikayetçiyim :(

    YanıtlaSil
  12. Alacaktım vazgeçtim . Çok akne problemim yok ama yine de dönem dönem oluyor. Ben yine biodermeya devam.

    YanıtlaSil
  13. Benim belli dönemlerde siyah nokta çikar buun kenarlarimda ama her ürün ise yaramiyor gerçektwn de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyah noktanın çözümü var tabi derin olanlar üzücü de bu akne başlı başına bir hastalık neyle alakalı olduğunu az çok biliyorum ama doktorların verdiği ilaçlar fayda etmiyor :(

      Sil
  14. Ürünün işe yaramaması kötü olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle hafif sivilcelerde işe yarayacağını düşünüyorum ya da günlük bir temizleyicim olsun diyenler için de çok harikulade gibi, ama ben de akne var aknemi geçirmedi bu da :(

      Sil
  15. ergenlik dahil hiç sivilce problemi yaşamadım, bu yönden şanslıyım. Ancak yakın çevremde bu markanın çok başarılı olduğunu hep duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden çok şanslısınız Nilgün Hocam ağlayacam şimdi ya :(

      Sil
  16. Pek çok açıdan başarılıymış ama sivilce konusunda zayıf kalmış gene de diğer yönleri için alınabilir :)

    YanıtlaSil
  17. Bunu tekrar okumak istedim çünkü biz de kızımla kullanmaya başladık. Sivilce konusunda sana yetersiz gelmesi üzücü. Bakalım biz de ne etki yaratacak. Ergen kızımın yüzündeki sivilceleri azaltıp yok edecek mi meraktayım. Benim arada tek tuk çıkan sivilcelerime iyi gelecek mi bilinmez. Deneyelim görelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz artık yeterince etkisini görmüş olmalısınız :) ben göremedim fazla :(

      Sil