9 Eylül 2016 Cuma

The Balm Sexy Mama Pudra

Herkese Merhaba, 
Gratis 'te satılan The Balm markasını bilmeyenimiz yoktur zannedersem. Amerika'dan ithal edilmiş kendi şahsına münhasır bir marka. Ne zaman Gratis'e gitsem standının önünde en az 3-4 müşteri olur muhakkak =)  Enteresan şekilde dizayn edilmiş mıknatıslı kutularda ve aynalı ambalaja sahipler. Bence görsel albenisi de yüksek olan bu markayı cazip kılan çok eğlenceli olması olamaz mı =)
The Balm Sexy Mama Pudra  7,08 gram. Açıldıktan itibaren 12 ay içerisinde tüketilmesi gerekli. İçeriğinde talc yok, paraben yok, tamamen temiz olmasa da bunlar bence güzel artılar ürün için.
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki çok da sorunlu olmasa da sorunlu sayılabilecek bir cildim var. Şöyle ki hemen her ay çene bölgem de akneler çıkıyor, bu yüzden çene bölgemde lekeler var. Birazcık da güneş lekelerim var yanaklarımda :) Karma cilt tipine sahibim. Çalışan bir bayanım. Her gün olmasa da mesleğim gereği enerjik ve bakımlı görünmem gerek. Bu da sağlıklı görünen bir cilt ve bakışlardan geçer diye düşünüyorum. Fondöten kullanmıyorum; çünkü her defasında akne ve sivilceler daha fazla çıkıyor. BB veya CC krem kullananlardanım. Gün içerisinde özellikle de yaz mevsimlerinde parlamaların olduğu bölgelere özellikle "T böleme" bu pudrayı uygulamayı gerçekten çok seviyorum. Bir anda ten rengim daha hoş bir görüntüye kavuşuyor. Bu ürün benim lekelerimi tamamen olmasa da bir miktar da kapatıyor. 
Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Size sıfır haliyle görsel sunamadım. Yani kullanılmış haliyle göstereceğim ürünü, kusura bu yüzden lütfen bakmayın. Uygularken pudra fırçası veya sünger kullanıyorum. Parmaklarınızla bile uygulayabilirsiniz. Evet biraz tozutuyor ama yüzümde sabitlenmesi fena değil. 
Kuru cilt tipine sahip arkadaşlarımda pütür pütür durabilir diye düşünüyorum. Nemlendiricilerinin üzerine uyguladıklarında sorun bir nebze belki kalmayacaktır ama çok da emin değilim. Tüm yüz dışında özellikle göz altlarına uygulayanlar da var. Kalıcılığı konusunda ise çok da kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim ne yazık ki. Gün içerisinde bir iki defa tazelemek gerekiyor. Ama bir Balm hastası olduğumdan kullanmak isteyenlere koleksiyon yapmak isteyenlere alın diyebilirim =) Şimdi hazır bayram indirimi başlamışken neden olmasın¿
Sizler Sexy Mama hakkında neler düşünüyorsunuz? 
Aranızda kullananlar memnun kalan ya da kalmayanlar var mı?
Mutlaka şu pudrayı da denemelisin dediğiniz bir marka nedir? Aşağıya yorum olarak yazarsanız çok memnun olurum..

Sevgiyle kalın 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

38 yorum:

  1. Merhaba
    The balm hastası biri olarak bu pudrayı hiç sevmemiştim :). Benim bloğuma da uğrarsan sevinirim. Takipdesiniz 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloğunuzun ismini yazarmısınız :)

      Sil
  2. Yağlı cildim olmasına rağmen bende pütür pütür duran bir pudra zorla bitirdim :(

    YanıtlaSil
  3. The balm en sevdiğim marka. Her ürünü cok başarılı :) Bunu da kullanmadım ama merak ediyordum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet içerikleri ve kalitesi güzel ben bunu da sevdim ama başka markalara da fırsat vereceğim pudra konusunda :)

      Sil
  4. Sexy Mama;kalıcılığı mükemmel olmasa da fena değil.

    YanıtlaSil
  5. The balm ürünlerini seviyorum. Bunu da denemeyi istiyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de The Balm'ın hastasıyım :)

      Sil
  6. Ben de severek kullanıyorum, yapısı incecik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan Guzellik Kosem, sevmiş olmana çok sevindim :)

      Sil
  7. Benim hoşuma giden bir üründü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmana çok sevindim Aslı Uslu :)

      Sil
  8. Transparan diye geçmeine rağmen benim cildimde kendini cildimde daha koyu durarak ve burun şenarı çene gbi bölgelerde oksitlenerek oldukça belli etmişti ve cildimle pek anlaşamamıştı. The Balm'ın hemen hemen tüm ürünlerinden memnun kalmış olsam da bu ürün maalesef beklentilerimi karşılamadı; ama ambalaj olarak sevimliliği artık bir puan her zaman için.
    Güle güle kullan, senin memnnun kalman sevindirici. :)
    Bizim blogumuza da bekleriz,
    Sevgiler
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bloğunuza gelmiştim gene bir kontrol edeyim de , yorumunuz için çok teşekkür ederimm :) sizin beğenmemiş beklentinizi karşılamamış olmasına da çok üzüldüm :(

      Sil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş:) hbloğunu takipe aldım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm, geldim seni takibe :)

      Sil
  10. Yazın benimde t bölgemde parlama oluyor o zaman hemen pudra uyguluyorum :) Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, yorumun için de ayrıca teşekkürler :))

      Sil
  11. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Daha önce bu marka ürün kullanmamıştım.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim bence Gratis'e giderseniz bu markadan bir ürün deneyip alın derim :)

      Sil
  12. Bu markanın ambalaj dizaynlarına bayılıyorum ben.

    YanıtlaSil
  13. Cildim çok kuru bu yüzden kullanamıyorum. Ama The Balm ambalajları için aldırtıyor bazen :) Ben şu aralar Kiko pudradan memnunum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiko ürünleri çevremde yok pek çok kişiden methini duydum ama elimde ürünü yok hiç :(

      Sil
  14. Benim cildim o kadar kuru ki bu ürünleri hiç kullanamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanmayın sağlık olsun kuru cilt için çözüm bulmuşsunuzdur umarım..

      Sil
  15. Ben sabitleme pudrası olarak severek kullandım ve bitirdim. Başka pudralar kullandım ama hala bu pudrayı arıyorum, çok alışmışım inceliğine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim bu ürünü beğenmiş olmana bir kutu bitirmişsiniz demek ki umarım ben de bitiririm bir an evvel :)

      Sil
  16. reklam görüntüsü yaratıcı üzerin de yazı olmasa çamaşır reklamı gibi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. puhahaha Hatice Hanım cidden çok açık sözlüsünüz sizi bu yüzden tebrik etmek istiyorum haklısınız the balm marka böyle işte :D

      Sil
  17. Bir çok arkadaşımdan sabitleme için güzel bir pudra olduğunu ve ince olduğunu buldum, Essence transparan pudramın stoğu biter de bulamazsam bunu bir denerim diye düşünüyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence marka zannedersem artık yok ve olmayacak Hüma Babal belki bunu da beğenirsiniz testerını mutlaka deneyin önce :)

      Sil
  18. benim tenimde çok koyu durduğu için maalesef kullanamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef bazı açık tenli arkadaşlarımda sorun koyu durması şeklinde mutlaka testerını deneyerek almalı :)

      Sil
  19. Bu markanın pudra ve allıklarını merak ediyorum ama sanırım bir süre daha erteleyeceğim bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allıkları da güzel pudrası da farları da ruju da, ben the balm hastası olunca :)

      Sil