9 Ekim 2016 Pazar

Alışveriş Ekim'16 (Stradivarius, Watsons, English Home, Rossmann, YvesRocher, Penti)

Herkese merhaba,
Umarım hepiniz iyisinizdir. Sonbahar mevsimine girmişken Ankara'ya gelip şöyle bir alışveriş yapayım dedim :) neler almışım bir bakalım.. 

Watsons, Rossmann, Yves Rocher ve English Home'dan aldıklarım:

1) Head&Shoulders limon ferahlığı şampuan: Sürekli kullandığım markadır, bu sefer limonlusunu bir deneyeyim dedim nitekim çok sevdim bunu da.. Dönemsel olan kepek problemimi tek çözen şampuanım Watsons' dan 13.90'a aldım.
2) Dalan Antique Zeytinyağlı Sabun: İlk kez deneyeceğim nasıl bir sabun hiç bir fikrim yok şuan fiyatı 3.5 lira Watsons'dan aldım.
3) Isana Sensitiv Roll-on Deodorant: Rossmann dan aldım ve içinde alüminyum olmadığı için tercih ettim kokusu da çok hoş bakalım biraz daha kullanayım ayrıntılı yazarım.
4) English Home oto parfüm: Yasemin kokulu olanını aldım. Gül ve soft gibi tercihleri de vardı. İndirimle 6.5 liraya geldi.
5) Yves Rocher Monoi EDT: Harika bir kokusu var fakat yoğun ama ben çok sevdim; kendimi gerçekten kumsalda hissediyorum bunu kullanınca.. İçinde tiare çiçeği ve hindistan cevizi yağı var dermatolojik olarak test edilmiş paraben içermiyor.
6) Penti den çoraplar: Çok şirin değiller mi sizce de yaa?? 4 al 3 öde vardı ama ben 2 al 2 öde yaptım :)) soldaki 7.90 lira, sağdaki 14.90TL.
7) Stradivarius bot ve cüzdan: Bilmiyorum ama insragram hesabımda şuan tıklanma rekorumu kırıyorum bu görselimle.. Botlarım %100 süet, topuk boyu 7.5 cm, taban kauçuk. Fiyatı 92 lira. Cüzdan epey cüsseli ama harika bence, içine cep telefonumu da koyacağım fiyatı da 50 lira.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

56 yorum:

  1. Ayy o baykuşlu çoraba bayıldım yahuu.hepsi çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzeller değil mi :) teşekkür ederim Ledushca daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  2. Bende çoraba bayıldım :)
    Güzel günlerde kullan hepsini

    YanıtlaSil
  3. Botlara bayıldım; zaten çok gözüm var bu sene bu tarz botlarda! Stradivarious'a bir bakayım ^_^ Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım daha güzelleri senin olur Başak botlarda herkesin gözü kaldı yaf :D :p

      Sil
  4. güle güle kullan çorap çok şekermiş...

    YanıtlaSil
  5. Ayy hepsi çok güzel güle güle kullan^^ Botlara bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) botlara nazar değecek ya :( :D:DD

      Sil
  6. Çoraplara bayıldım. Botlarda çok güzel ,keyifli bir alışveriş olmuş belli :) Güle güle kullan iyi günlerde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet akşam ayaklarım ağrımıştı gezmekten çünkü Ankara'ya gelince kendimi kaybediyorum :) sağolun daha iyileri sizin olsun inşAllah ..

      Sil
  7. Botlara bayıldım bu ara ben de tam bu tarz bişey arıyorum inan :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de senin botlarına bayıldım kırmızı süetlere :)

      Sil
  8. Çoraplara bayıldım ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sıcak suda yıkadım biraz çektiler ama halen giyiliyor :D

      Sil
  9. İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Cüzdanı bende çok beğenmiştim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz cüsseli ama sevdim ben sen de beğenmişsin çok sağol :)

      Sil
  11. ÖNCELİKLE CÜZDANIN BOLLLLLLLLLL PARA GÖRSÜN... bende çoraplara bayıldım. aldığın herşeyi çok iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soslu Badem aminnnn :)) çok teşekkür ederim canım

      Sil
  12. YR Monoi parfüm bizde de var ve çok güzel, dediğin gibi yoğun bir koku ama Bülent Ersoy gibi sıkmayınca rahatsızlık hissetmeden ve vermeden keyifle kullanabiliyor insan ( plaj hayalleri yanında :)) Stradivarius'un bu cüzdanlarını çok seviyorum, büyük ama kullanışlı; bende de bir tane var ama yeni sezonda gözüme kestirdiğim başka renkler var bu sezonda :)
    Hepsini güle güle kullan!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için teşekkürler evet cüzdan hayli cüsseli ama benim ihtiyacım vardı bi de böyle simli gibi olanlar da vardı onlardan da almadığım için şuan birazcık üzgünüm :)

      Sil
  13. Hepsi çok güzel ama en çok botlari sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun :)

      Sil
  14. ben en çok cüzdana bayıldım
    hepsini iyi günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
  15. Harika bir alışveriş olmuş.Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Hanım çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  16. Guzel gunlerde kullan cok cıcıymışler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madame Kokoş çok teşekkür ederim daha cicileri sizin olsun :)

      Sil
  17. selam canım blogun çok hoşuma gitti :) takibede aldım senide beklerim :)
    https://havvaturan5.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  18. Botlar güzelmiş, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım çok da rahatlar çok şükür :D

      Sil
  19. Botu çok beğendim sende görünce ben de aldım :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne güzel, güzel günlerde kullanın siz de çok sevindim ya :)

      Sil
  20. çorap ve botlara bayıldım şahane sağlıkla giy,sağlıkla kullan canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  21. Güzel günlerde kullanın, baykuşlu orap ayrı bir tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, daha tatlıları sizin olsun Gül :)

      Sil
  22. Süet botları çok severim iyi bir seçim güzel günlrde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sanırım bu ömrü hayatımdaki 2. süet botum :)

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) beğenmiş olmana sevindimm

      Sil
  24. O cüzdanın güzelliği ne öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel cüsselli ve albenili hocam bi de havalı :))

      Sil
  25. bot gerçekten efsane ama çok beğendim güle güle kullanın hepsini
    http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de bloğunuza geldim bu arada :)

      Sil
  26. Çok samimi, çok içten yazılarınız. Gerçekten çok beğendim. Elinize yüreğinize sağlık :) Tanıştığıma memnun oldum bu arada.. Sayfama beklerim; http://www.elifcaglar.com.tr/.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hemen geliyorum gözden kaçırmışım yeni gördüm yorumunu :)

      Sil